God torsdag :)

4xS

Forumet er livet
VIP

Idag skal jeg til byn sammen med bestemora mi ho er helt super, så jeg gleder meg veldig! Skal prøve å fikse de fleste av pakkekalendergavene til lillegull idag, og kanskje handle inn litt julegaver hvis jeg finner noe 

Hva er deres planer for torsdagen?

Vi er på ferie i hjembygda mi :-) Koser oss og slapper av. I dag skal jeg treffe alle venninne mine å spise middag :-) Det blir koselig! Kos deg med bestemor i byen og kalender shopping.

Jeg sitter vakt på nynorsktentamen for 10.klasse. Grusomt kjedelig.. skal sitte hele dagen! Merker at jeg får vondt i halebeinet når jeg sitter mye. Litt slitsomt. Er trøtt og sliten i dag, så gleder meg på helg!

I dag har jeg igrunn ingen planer, i går vasket jeg ned hele kjøkkenet, tømte alt av skap, vasket og kastet, så er litt gåen i dag... Mannen leverte snuppa i bhg, så jeg har sovet lenge, stod opp halv ti, deilig...

Kos deg på shopping

Dunn skrev:
Vi er på ferie i hjembygda mi :-) Koser oss og slapper av. I dag skal jeg treffe alle venninne mine å spise middag :-) Det blir koselig! Kos deg med bestemor i byen og kalender shopping.

Det hørtes koselig ut! Ha en fin dag!

Millen skrev:
Jeg sitter vakt på nynorsktentamen for 10.klasse. Grusomt kjedelig.. skal sitte hele dagen! Merker at jeg får vondt i halebeinet når jeg sitter mye. Litt slitsomt. Er trøtt og sliten i dag, så gleder meg på helg!

Det hørtes utrolig kjedelig ut og skjønner den med at halebeinet verker.. håper dagen går fort for din del!

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
I dag har jeg igrunn ingen planer, i går vasket jeg ned hele kjøkkenet, tømte alt av skap, vasket og kastet, så er litt gåen i dag... Mannen leverte snuppa i bhg, så jeg har sovet lenge, stod opp halv ti, deilig...

Kos deg på shopping

du fortjener virkelig en slappe-av-dag for deg selv etter den sjauen du hadde igår da kos deg!

Hei hei :) Jeg har fri i dag, så jeg skal bare slappe av :D Blir nok noe rydding og vasking :) Driver å vasker sofatrekket nå :) Blir såå fort møkkete med en liten ramp i hus :)

Var en snartur til byen i går og fikk hentet takkekortene(bryllupet) og kjøpt farsdagsgaver:) så idag er bekkenet helt gåent så blir bare å slappe av fram til eg skal hente Lucas i barnehagen :) tror min mor kommer en tur :) Ha en fin dag:))

Vi skal på ultralyd i dag
Gleder meg så utrolikt mye. Tenkte å kjøpe noen babyklær etterpå.

Hørtes koslig ut med pakke kalender shopping, kose deg masse.
Håper alle får er super dag.

I dag har jeg vært å ordnet julegaven til oss fra svigers :-D Fikk ny vaskemaskin :-D
Resten av dagen skal til litt ymse smårydding, og så lage en god middag til sambo når han kommer fra jobb :-)

Kos deg masse med bestemor!

Jeg skal prøve å rengjøre det meste før helga. Mannen er på jobb. Lurer på hva jeg skal lage med kjøttdeig eller kyllingfileter til middag. Får finne ut av det etter hvert. Det er fint vær ute, skal gå meg en lang tur med hundene våre senere i dag. Ønsker dere alle april'ene en fin dag!

I dag skal jeg bare holde meg hjemme og prøve å slappe av mest mulig... Gått på en liten smell og pusha kroppen litt for mye i det siste! Veldig slitsomt når man føler en ikke får til noenting!! Er mye som skjer om dagen, er både i praksis og prøver å flytte samtidig... litt dårlig kombinasjon... også nærmer eksamen seg, så det gjør det ikke noe bedre! Men får bruke dagen i dag på å roe meg ned og slappe av litt, så kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake i morgen:) 

Julegaver var også noe en skulle ha tenkt på ja..... :P Hehe.. 
Ha en fin dag videre dere 

I dag er jeg på jobb, og senere skal jeg pakke ting ut av leiligheten og inn i det nye huset:)

I dag har jeg vært på universitetet og lært en haug :-) Nå er det endelig helg, kjenner jeg er litt ekstra trøtt og hormonell for tida - så det passet meg fint :-) Har tenkt å slappe godt av resten av dagen!

Har lagt inn bud på en bil og var på visning på et sabla fint hus i går, så mange baller i lufta på ei gang her. Blir spennende å se hva det blir til :)

Ha en fin dag alle! emoticon

Back
Topp