God bedring Babytutta og til jenta di, trinemor! Og Lone, håper bilen snart er ferdig, vet hvor slitsomt det er med busser i Tromsø (mannen min og jeg kjørte en bil opp fra Oslo fordi jeg jobbet turnus i helgene og det var så få busser). Fru H, jeg er imponert. Skal liksom begynne å trene nå selv, men har ikke kommet i gang. Mañana:)
Her har vi hatt en rolig dag, Luna har sovet og sovet... Har hatt en sånn god dag hvor jeg føler alt har gått så bra under Almas små kriser, som i dag tidlig da hun plutselig ikke ville i bhg (hatt "ferie" og besøk av besteforeldre i en uke, så ikke så rart).
Og så var det jo litt gøy at fødselshistorien min kom på forsiden her på babyverden, syns jeg. Jeg har bare kost meg og drukket kaffe og ledd med Alma etter at hun kom hjem.. og ammet og kost på Luna, som stort sett bare er fornøyd og smiler når hun er våken. Heldig tobarnsmor, jeg? ;) Begynner å lure på om jeg vil ha en til, men mannen min er helt fast bestemt på at da må jeg få barnet med noen andre....
Må bare dele dette siste verset fra sangen venninna mi sang i dåpen (Hverdag av Louis Jacoby):
Når lørda'n blir til søndag, du ber en stille bønn da
om at unga ikke våkner klokka fem
men Vårherre kan'ke love at du skal kunne sove
når to små kommer inn med'n morraklem