god torsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei alle sammen! Da er nok en begravelse unnagjort og tilbake til hverdagen. I dag meldte jeg meg inn i Spenst og har vært og trent. T er på tur med bhg i dag, skulle være med på morgenstell av dyrene på en liten gård her =) Jeg har jobbhelg denne helgen, starter på 3 netter i morgen! Håper alle får en fin dag :-D

hei hei!

uff trist med begravelse da :(

Her har sambo 30årsdag idag, men han må jobbe overtid på dugnad på jobb så kommer ikke hjem før ganske seint. Så jeg skal om ikke så veldig lenge ta viljar og vogna fatt og dra å hente Linus i bhg. Bilen er på verksted så føler meg skikkelig hjelpeløs.. 4 busser for å hente Linus. Gruer meg til å ha turboprinsen og mister vil-ikke-ligge-i-vogn-prinsen på bussen :/

jeg er hjemme i dag, vært forkjøla og hatt hodepine siste uka, sov lite i natt og sliter med migrene. føler meg hakket bedre, så har fått satt på en maskin med tøy og satt meg litt i stolen nå. sambo jobber til 17.30 men skal ta en pause i 15 tiden og hente snuppa å kjøre henne hjem..så må få i henne middag så må vi ta oss en økt i 2 etg. vi drar på tur i morgen og snuppa skal sove hos besteforeldrene til 17 mai.. så her må det pakkes og ryddes litt.

skriver for å se svarene

*Babytutta* skrev:
jeg er hjemme i dag, vært forkjøla og hatt hodepine siste uka, sov lite i natt og sliter med migrene. føler meg hakket bedre, så har fått satt på en maskin med tøy og satt meg litt i stolen nå. sambo jobber til 17.30 men skal ta en pause i 15 tiden og hente snuppa å kjøre henne hjem..så må få i henne middag så må vi ta oss en økt i 2 etg. vi drar på tur i morgen og snuppa skal sove hos besteforeldrene til 17 mai.. så her må det pakkes og ryddes litt.

God bedring! kjedelig og gå slil...
Og god tur =)

2x 24November skrev:
hei hei!

uff trist med begravelse da :(

Her har sambo 30årsdag idag, men han må jobbe overtid på dugnad på jobb så kommer ikke hjem før ganske seint. Så jeg skal om ikke så veldig lenge ta viljar og vogna fatt og dra å hente Linus i bhg. Bilen er på verksted så føler meg skikkelig hjelpeløs.. 4 busser for å hente Linus. Gruer meg til å ha turboprinsen og mister vil-ikke-ligge-i-vogn-prinsen på bussen :/

Hørtes ut som en drøy tur med 2 små barn... Håper det gikk bra da!

Her har jeg vært hjemme med syk jente idag. hun hoster og hoster og hoster.

Kaster opp slim på natta....

Har vært hos legen to dager på rad med henne (+for 2 uker siden), og begynner å bli litt lei :(

Den første gangen trodde legen at hun var allergisk, fikk medisin og ble litt bedre, men hun hostet fortsatt.

Dro så til legen igjen igår, hun lyttet på henne og sa alt var bra da og at hosten skyldtes allergi. Hun ble da sendt til sykehuset for å ta blodprøver for å se hva hun er allergisk imot.

I natt ble hun mye verre og hostet så ille at hun ikke klarte å sove. Var våken flere timer.

Ny tur til legen idag, og idag hadde hun visst bronkitt og fikk penicillin mot det....

Håper på frisk jente snart :)

Uffda, stakkars lita. 
Håper hun blir fort frisk nå med medisiner!

*trinemor* skrev:

Her har jeg vært hjemme med syk jente idag. hun hoster og hoster og hoster.

Kaster opp slim på natta....

Har vært hos legen to dager på rad med henne (+for 2 uker siden), og begynner å bli litt lei :(

Den første gangen trodde legen at hun var allergisk, fikk medisin og ble litt bedre, men hun hostet fortsatt.

Dro så til legen igjen igår, hun lyttet på henne og sa alt var bra da og at hosten skyldtes allergi. Hun ble da sendt til sykehuset for å ta blodprøver for å se hva hun er allergisk imot.

I natt ble hun mye verre og hostet så ille at hun ikke klarte å sove. Var våken flere timer.

Ny tur til legen idag, og idag hadde hun visst bronkitt og fikk penicillin mot det....

Håper på frisk jente snart :)

oisann, hørtes slitsomt ut.
har vært gjennom mye sykdom her også. hoste, slim, spying, feber osv...så føler med deg :)

formen min er litt bedre, jeg fungerer nå og er oppegående.. fått unna litt rot og litt pakking men en del igjen.. snuppa skal snart bades å i seng, hun har ikke sovet i dag så er trøtt.

God bedring Babytutta og til jenta di, trinemor! Og Lone, håper bilen snart er ferdig, vet hvor slitsomt det er med busser i Tromsø (mannen min og jeg kjørte en bil opp fra Oslo fordi jeg jobbet turnus i helgene og det var så få busser). Fru H, jeg er imponert. Skal liksom begynne å trene nå selv, men har ikke kommet i gang. Mañana:)

Her har vi hatt en rolig dag, Luna har sovet og sovet... Har hatt en sånn god dag hvor jeg føler alt har gått så bra under Almas små kriser, som i dag tidlig da hun plutselig ikke ville i bhg (hatt "ferie" og besøk av besteforeldre i en uke, så ikke så rart).
Og så var det jo litt gøy at fødselshistorien min kom på forsiden her på babyverden, syns jeg. Jeg har bare kost meg og drukket kaffe og ledd med Alma etter at hun kom hjem.. og ammet og kost på Luna, som stort sett bare er fornøyd og smiler når hun er våken. Heldig tobarnsmor, jeg? ;) Begynner å lure på om jeg vil ha en til, men mannen min er helt fast bestemt på at da må jeg få barnet med noen andre....

Må bare dele dette siste verset fra sangen venninna mi sang i dåpen (Hverdag av Louis Jacoby):

Når lørda'n blir til søndag, du ber en stille bønn da
om at unga ikke våkner klokka fem
men Vårherre kan'ke love at du skal kunne sove
når to små kommer inn med'n morraklem

Back
Topp