god torsdag!

chrichri

Forumet er livet
hello hello!

her er d planlegingsdager i bhg og jeg har studieuke (høstferie)...så nå skal vi kose oss skikkelig, legge alt av skolearbeid borte noen dager!

i dag er d topp vær, så vi skal komme oss ut... har egentlig lyst til å finne på noe spes. men ser ikke ut som det blir noe sprelsk...

vi skal også bake to kaker til i morgen, sambo fyller år[:)]

sånja og ninnimamma, nå venter vi spent her altså! har d skjedd noe?

God morgen!

Har sovet godt i natt og ikke kjent noen verdens ting!!!!!!!
Så her blir det nok ikke en sønn til i dag!

BARE kos!! [:D]
Skal se på drit på tv, hekle litt på teppe til minsten!

Så skal jeg på shopping! fått tillatelse av mannen! [8D]
får 30% på vinterdress til lillegutt, så da MÅ jeg jo kjøpe!

håper alle får en strålende dag og at min ender med en fødsel!! [8D]
(og sånja!!! hehe.. )

God dag alle sammen!

Nå sitter jeg og venter på at jeg skal på jobb. Skal jobbe fra 11-18 i dag.
I kveld skal vi ikke så mye. Bare slappe av! Deilig!

God dag[:)]

Etter Nora var i b.hagen spiste mannen og jeg deilig frokost sammen(han dro sent siden han hadde legetime) etter at vi hadde moia oss lenge under dyna(moie=kose/grave seg godt inn), ikke nødvendigvis [8D]

Nå har han dratt og jeg tenkte jeg skulle vaske litt her før jeg kryper et par timer til sengs igjen, blir en tøff helg med vakter: fredag,lørdag,søndag,mandag[&o]

ha en flott dag alle sammen[:)]

God morgen!!![:D][8D]

Da har jeg vært og levert en blid og fornøyd snuppe i bhg. Vi begynte dagen med å koke havregrøt, det syns hun er så kjekt!! Rører og søler om en annen..
Så møttes jeg og mannen på butikken og handla til helga.

Nå har jeg rørt sammen en bolledeig, skal lage deilige skoleboller tenkte jeg. Og kanskje noen med rosin til snuppa!![:)]
Har ikke bakt boller siden før sommeren.
Søstra mi skulle egentlig komme og bake sammen med meg, men raset sperrer fremdeles veien mellom oss...[&o]
Ensom.com[:(][:'(]

Natta gikk ikke så greit. Sov dårlig, mye våken og mye vondt.. Var på do 4(!!) ganger, fikk ikke sove igjen etter hver eneste gang. Sikkert kikka på klokka 20 ganger... Men så våkner jeg selvfølgelig uten vondter da...[:@][:@]
Så blir nok ingen baby i dag her heller..

ORIGINAL: sånja

Da har jeg vært og levert en blid og fornøyd snuppe i bhg. Vi begynte dagen med å koke havregrøt, det syns hun er så kjekt!! Rører og søler om en annen..

Nå har jeg rørt sammen en bolledeig, skal lage deilige skoleboller tenkte jeg. Og kanskje noen med rosin til snuppa!![:)]
Søstra mi skulle egentlig komme og bake sammen med meg, men raset sperrer fremdeles veien mellom oss...[&o]

Natta gikk ikke så greit. Sov dårlig, mye våken og mye vondt.. Var på do 4(!!) ganger, fikk ikke sove igjen etter hver eneste gang. Sikkert kikka på klokka 20 ganger... Men så våkner jeg selvfølgelig uten vondter da...[:@][:@]

så deilig med skoleboller!!! det bakte jeg på fredag!
kanskje jeg må bake litt igjen i morgen?!
er jo bare å legge planer og leve livet og ikke vente! [8D]

så kjipt du har sovet dårlig da! Jeg har faktisk sovet skikkelig godt to netter på rad!
hva skjer liksom!? kanskje det snart skjer noe!?

ORIGINAL: Ninnimamma

ORIGINAL: sånja

så deilig med skoleboller!!! det bakte jeg på fredag!
kanskje jeg må bake litt igjen i morgen?!
er jo bare å legge planer og leve livet og ikke vente! [8D]

så kjipt du har sovet dårlig da! Jeg har faktisk sovet skikkelig godt to netter på rad!
hva skjer liksom!? kanskje det snart skjer noe!?

Kanskje kroppen din forbereder seg til fødsel med masse søvn???[:D]
Jeg har sovet ca. annenhver natt bra den siste uka..

Men snrt blir vi avbrutt hele tida på nettene, så om å gjøre å nyyyte!!![:)]

Back
Topp