God torsdag!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, da sitter jeg her klar for å gå på jobb.. Og Sindre er sammen med meg.. [8D] Han våkner alltid av meg når jeg dusjer.. Hehe.. Men men.. De skal nå i barnehagen uansett..

Våknet til nyheten om at Gustav Lorentzen er død.. Det finnes vel vel mange som har et forhold til en eller annen av sangene deres.. Synd han gikk bort så tidlig da.. Han var bare rett over 60 år.. [&o]

I dag skal vi og ha avslutningsamtale med min superflinke student.. [:)] Men ut fra beskrivelsen, så skjønner dere kanskje at hun IKKE kommer til å stryke.. Skal nesten bli trist å sende henne av gårde.. Hehe.. Luksus å ha med seg så flinke og initiativsrike folk altså..

Nei dere må ha en fin dag damer!!

Jeg visste ikke at du hadde hatt student engang jeg Almyrida. Tenker du har vært en super veileder!

Gustav Lorentzen - jeg husker aldri hvem som er hvem jeg, men han ene har vel vært rimelig alkoholisert? Jeg opptrådte med kanskje kommer kongen - med litt endret tekst - på avslutningsfesten i 6. klasse

Nå har jeg trent - August lå og var rød i trynet han også, så nå er det bæsjebleie og dusj før frokost og tur

I dag skal jeg rydde bort vogga i stua, skrive ferdig jobbsøknad, begynne å pakke til ferie, og forberede meg til møtet med FO i ettermiddag

Har handlet bil vi kanskje får i morgen, så i dag skal vi en tur i banken å underskrive lånepapirer[8D] Ellers så går jeg og venter på tidenes bæsjebleie. Lukas har ikke bæsjet på 11(!!) dager[&:] Men siden han kun får mm var det visst ikke unormalt, men håper det kommer snart nå da. Ellers så fikk vi brev i går om at begge guttene har fått barnehageplass der vi flytter[:D] Johannes fra august, og Lukas fra januar[:D]

god morgen! nå har vi fått eldste avgårde i bhg, og jeg sitter og spiser ost og kjeks til frokost... helt hekta på brie for tida.. [&:][8D]

etterpå skal vi i barseltreff.. det går mot slutten av treff for gruppa vår... alle er snart ute i jobb igjen, så det er litt trist.. for det har vært en herlig gruppe... [:)] men får nyte det så lenge det varer.. [:)]

ha en flott dag alle sammen..

Gratulerer med bytting av bhg! Forstår godt at det er todelt. Ikke bare bare å starte i ny barnehage så kort tid etter den forrige!

Solveig hadde med seg bilder fra i går da hun kom i bhg i dag! Det er den siste trenden. Ta med seg bilder av det hun har gjort! hehe Jeg og Aslak har handlet inn til middag i dag! planen var å ha hjemmelaget lasagne meeen så blir mannen sein så da må jeg finne noe som ikke krever at jeg må stå over grytene lenge. Vil heller bruke tiden med ungene! Så nå blir det fløtegratinerte poteter med svinefilet og grønnsaker! Potetene er ferdig skrellet og delt opp.. så det blir kjapt i dag!

Aslak har styrt veldig i natt! Aner ikke hva som plager han og det frustrerer skikkelig! Så jeg tror det blir en formiddagslur på meg også i dag!

God torsdag.
I dag har jeg leverte christian i barnehagen før jeg dro til frisøren for å ha prøve time på sminke i dag.
Ble kjempe fornøyd, nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg. har fått pakkelapp på brudeskoene mine i dag også. Så blir spennede å se om jeg blir fornøyd med dem også.
Ellers så skal jeg jobbe og til middag i dag blir det reker og loff og kylling til pus og chr

Heihei.

Jeg har vært i Moss med Elizabethn i dag, fått handlet noen få ting jeg trengte, nå er jeg hjemme en liten tur før det bærer te frisøren for Marcus og meg, skal klippe oss litt.

ORIGINAL: *SuperBerta*

God dag![:)]

Ped.lederen til Bertine fortalte at vi har fått innvilget søknaden om overflytting til en annen bhg.. Jeg fikk skikkelig to-delt følelse.. Hormonell som jeg er så begynte jeg jo å grine i bilen på vei hjem..[8D] Det føles så rart å skulle bytte igjen, men jeg er sikker på at det er det riktige for oss, vi må jo tenke framover, og fra august kan vi gå til bhg! Det blir jo kjempedeilig![:)]  Men hun er jo så trygg der hun er, og hun trives godt og har mange venner.. uff, det skal ikke være enkelt! Jeg trøster meg med at hun er en blid og sosial jente, og at nabojenta går der, så det går nok kjempefint![:)]

Nå skal jeg sove litt, så blir det støvsuging og vasking av gulv etterpå. Brette klær trengs også, men det er sååå utrolig kjedelig![:-]

Middag idag blir fiskepinner![:)]

gratulerer med plass.. sikker på at det kommer til å gå kjempefint.. selv om jeg gruer meg litt til vi får svar vi også... har fått mail om at vi står på venteliste med begge, så får vi se.. [:)]

tilkbake fra et koselig treff i dag, og nå skal jeg snart til frisøren og rette opp litt feil hun har gjort... liker egentlig ikke å reklamere på arbeid noen gjør... men nå må jeg bare! for jeg ser ikke ut.. så tror jeg at jeg skla komme meg på body pump etterpå.. men mulig det bare blir en sykkeltur også, jeg får se [:)]

oppdatering ang fløtegratinerte poteter: blæææææ det ble ikke helt som jeg planla! Hvordan lager dere fløtegratinerte poteter?

Marcus sover etter en sliten dag. Jeg har vasket og hengt opp tøy, og nå slapper jeg av litt ved pcen.

Ringte avlastninga i sted og hørte om Marcus kunne være der fra i morgen te lørdag, jeg er sliten, veldig sliten og trenger litt fri nå.

Dumt jeg har planer i morgen, ellers skulle jeg bare ha nytt friheten og slappet av og gjort klart te helga.

Neste uke kommer også te å bli slitsom, mye å gjøre her i huset og planlegge 30års laget te sambo.

Håper du får slappet godt av nå Anjalef slik at du kommer deg ovenpå igjen!

ORIGINAL: Actrine

oppdatering ang fløtegratinerte poteter: blæææææ det ble ikke helt som jeg planla! Hvordan lager dere fløtegratinerte poteter?

River poteter og hvitløk med råkostjern til syltynne skiver, har i ildfast form, salter og peprer, og heller fløte over - og så inn i ovnen med folie over til det er mørt. For å få det raskere ferdig så kan man ta det litt i en kjele og koke før man har det i det ildfaste fatet

ORIGINAL: Actrine

river poteter og gulrøtter og hvitløk eller noe.. med osthøvel eller noe.. så tar jeg de i en kjele, dekker det med helmelk og fløte, koker til det er tykt.. så slenger jeg det i ovnen i en form og litt krydder som jeg vil ha i.. og ost over.. så står det der til de er ferdige...

blæ. jeg har egentlig dataforbud.. fått meg en aldri så liten hjernerystelse.. skal egentlig sove litt... men.. klarer det ikke.. så viondt.. stanga hodet i trappa.. fikk en saftig kul og spyr.. herlige detaljer.. arg!!![:@]

Auda Trillemor - god bedring - håper det blir bedre om du får sovet litt (leste forresten et sted at det med å vekke folk når man tror de har hjernerystelse er en myte, men jeg vet ikke om det stemmer)

ORIGINAL: lenemor

Auda Trillemor - god bedring - håper det blir bedre om du får sovet litt (leste forresten et sted at det med å vekke folk når man tror de har hjernerystelse er en myte, men jeg vet ikke om det stemmer)

har fått beskjed om å bli vekket hver halvannen time. men jeg får jo ikke sove uansett[X(]

Det var HER jeg leste det... det er Dagbladet da, det er jo ikke der man henter legeråd, men de omtaler en bok som er skrevet av to leger da....

ORIGINAL: lenemor

Det var HER jeg leste det... det er Dagbladet da, det er jo ikke der man henter legeråd, men de omtaler en bok som er skrevet av to leger da....

hmm.. det hadde jo vært digg å bare sove... nåreg får sove.. det blir jo i grunn ikke bedre av å sitte foran pcen.. men jeg blir trøttere iallfall.. var legevakten som ville at jeg skulle vekkes hver halvannen time.. eller det var sykepleierene som ville det. legen sa ikke noe...[:)]

Mine fløtepoteter lages slik:
kutter poteter i passe tynne skiver og har de oppi ei stor gryte. Heller på fløte
så det dekker potetene ca. og har på salt, pepper og godt med hvitløk.
Dette koker opp, og så står det bare å småputrer til jeg syns de er ferdige [;)]
Og så har jeg selvfølgelig oppi godt med revet ost [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp