God torsdag morgen!!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen alle sammen!!
Her skinner sola i dag. Enn så lenge, de har meldt snø i løpet av dagen [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg ligger på sofaen og mini i stolen[:D] Snart skal jeg få på han noe klær før jeg kjører han i barnehagen så hjem igjen på sofane med meg.
Så blir det en liten tur til legene igjen i ettermiddag.
Ha en super dag alle sammen!

Mornings :)

Greit vær her også, men kaldt :/ Ikke de store planene i dag egentlig rydde å vaske litt hjemme :)

God morgen!![:D]

Ikkje helt konkrete planer i dag, men skal gå en tur i fint vær, og kanskje sy litt!![:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Greit vær her også, men kaldt :/ Ikke de store planene i dag egentlig rydde å vaske litt hjemme :)

Må si du er flink å rydde og vaske...gjør du ikke noe annet?[8|]

Her skal jeg på ettermidag, Emma er hjemme i lag meg meg enda, koser seg i nattdrakten[:)]
I går var det et "show" på det senteret jeg jobber, Hinkelpinkel og Hopsideisi var der......Emma gleda seg, men du desken så redd hun ble når hun fikk se dem[:D][:D][:D]

Jaja ble noen bilder da[:)]

Skal strikke litt etter jeg har spist litt frokost. Sola skinner her også i dag, enn så lenge....[:)]

Lykkketil hos legen Lene[:)]

mornings[:)]

Jeg skal ned på jobben (!!?!) for å hente parkeringstillatelsen min og levere inn signert kontrakt. Så skal jeg treffe mannen i Elixia og vi skal ta en økt sammen der[:)].

Så blir det vell å hente jenten sammen og så gå hjem og spise middag. Så må jeg fullføre oppgaven som skal inn før neste fredag men jeg får ikke lov å sende den pr post - må kjøre den ned til oslo (grrr teite skole[:'(]) og siden jeg begynenr i jobb imorgen så blir søndag min siste mulighet for å kjøre oppgaven...

Her er det trist vær... skyet og kalt.

Ha en fin fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: *Maik1*

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Må si du er flink å rydde og vaske...gjør du ikke noe annet?[8|]

Her skal jeg på ettermidag, Emma er hjemme i lag meg meg enda, koser seg i nattdrakten[:)]
I går var det et "show" på det senteret jeg jobber, Hinkelpinkel og Hopsideisi var der......Emma gleda seg, men du desken så redd hun ble når hun fikk se dem[:D][:D][:D]

Jaja ble noen bilder da[:)]

Skal strikke litt etter jeg har spist litt frokost. Sola skinner her også i dag, enn så lenge....[:)]

Lykkketil hos legen Lene[:)]

Hehe joda men liker å ha det rent å ryddig ;)

Andre dag med omgangsyken her såeh..skal ikke gjøre en dritt i dag[:'(]

Back
Topp