God torsdag morgen, damer

lenemor

Forumet er livet
I dag ble jeg vekket av babling fra August sitt rom - klokka var fem på sju - helt perfekt! [:D] Johanna kom inn til oss et par minutter senere, men la seg i senga si igjen og hørte lydbok til August var ferdig med puppen - han er så nysgjerrig at han ikke kan spise om hun er i nærheten

Nå er begge barna bespist - og jeg også forsåvidt. Har fått meg en kaffekopp, og Johanna har bestemt at vi skal ha fiskekonkurranse (fiskespill som man trekker opp og fisker med magneter)

Nå venter vi i grunn bare på at August skal trenge ny bleie, så er han moden for en trilletur opp i barnehagen, og en liten lur.

I dag skal jeg til legen og fjerne neon føflekker - håper det går greit, har aldri gjort det før jeg. Og så skal jeg på NAV og søke om arbeidsledighetstrygd... jeg mistenker at de ikke er fornøyd med den dokumentasjonen jeg har med, og at jeg må tilbake igjen, men vi prøver i alle fall...

Måtte igang med detektivarbeide igjen her. Men denne gang var det lett. Vet nå hvem lakrisbåten er. Så venter vi bare på de øvrige hemmelig gravide...

Er på jobb og det er stille. Så må vel rydde litt. Venter på melding fra en veninne som jeg har en café-date med senere. Og så må jeg vel på byen og hente ut litt allergimedisin og supplere litt opp med ting og tang før ferien.

Blir en effektiv dag på jobb med andre ord[8D]

God morgen..

Er nå på Karmøy, her bøtter det ned[&:] Var meldt supervarmt i selbu, typisk...[8D] Overlevde gårsdgen, hadde ikke mye trua på det, flyskrekken blusset litt opp ja.. tror den blir litt verre når familien er splittet (Raphael var allerede på Karmøy). Var iallefall gjennsynsglede, ikke sett gullgutten på en uke. Og han koste så masse med Alannah, så han hadde savna søstra si masse og[:)]

Nå skal vi være her til mandag morgen før vi setter kursen mot Farsund.

Ha en fin dag da[:D]

jeg hadde ikke fått med meg lakrisbåten engang jeg - men ja, det var enkelt detektivarbeid (når du bare endrer nick er det lett å finne ut hvem du er lakrisbåten - vi kan bare gå inn på dine gamle innlegg og finne navn og diverse). Gratulerer så masse med bolle i ovnen![:D]

Jeg har og funnet ut hvem lakrisbåten er, så nå er vel alle under kontroll? (de vi vet om i alle fall) haha
jeg sitter bare å hører på musikk, ungene er i barnehagen og jeg har lite planer for dagen. Burde kanskje shina litt i huset til helga, men siden det bare er badet og doet som gjenstår så føler jeg at jeg har god tid.

Her er det faktisk opphold for øyeblikket og jeg kan skimte en blå himmel bak skyene (som for en gangs skyld er hvite ikke grå![:D] ) meldt regn til i morgen da så jeg gidder ikke planlegge så mye. Tror vi drar bort en tur i helga om været holder seg, og så er det bare en uke til vi har ferie igjen[8D][:D]

Nå skal jeg tråle nettet etter noen gode middagstips!

ORIGINAL: lenemor

jeg hadde ikke fått med meg lakrisbåten engang jeg - men ja, det var enkelt detektivarbeid (når du bare endrer nick er det lett å finne ut hvem du er lakrisbåten - vi kan bare gå inn på dine gamle innlegg og finne navn og diverse). Gratulerer så masse med bolle i ovnen![:D]

He he ja det er derfor jeg ikke har skrevet innlegg her før nå, regnet med at det ikke var så mange innpå februar 2011 som kjente igjen det jeg har skrevet fra før[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: lakrisbåten

He he ja det er derfor jeg ikke har skrevet innlegg her før nå, regnet med at det ikke var så mange innpå februar 2011 som kjente igjen det jeg har skrevet fra før[:D]

Men hva var nicket ditt før? Jeg er så dårlig på å huske folk uten nick..[8D]

*Tjorven*

Back
Topp