God torsdag, kjære venner!

lenemor

Forumet er livet
Håper dere alle har det bra på en slik fin torsdag morgen - her er det i alle fall sol - jeg er helt i sjokk!!

Har hatt en pytonnatt, så godt som fri for søvn, delvis uten grunn, men også litt assistert av katt som hadde gjemt seg inne og kom og hoppa opp i senga vår i natt, Johanna som satt på lydbok i tretiden, og så gråt og hyla fordi jeg skrudde den av (jeg trodde hun sov), og til slutt August som hadde en hylerunde fra litt før fire til halv fem. Det hele ble selvsagt akkompagnert av den herlig (og særdeles varierende) snorkeduren fra nabomadrassen

I dag ser det som sagt ut til å bli finvær, så jeg skal forsøke å lokke et par venninner opp på kaffebesøk - vi får se om de jobber.... det er jo noen som gjør det også [8|]

Hva gjør dere i dag da?

God morgen[:)]

Vært en slitsom natt her også, da Mina er urolig og gråt mye[&o] Og så startet dagen kl 06[&:]

Idag er det Minas første dag i ny barnehage og jeg er veldig spent!![:)] Jeg spurte henne igår om hun skal "jobbe/trene" med Rita og Kristi( de i Halden). Nei, sa hun og viste tegn for Silje[8D] Som er ny støttepedagog. Skal si jenta har full kontroll[:D][:D] En del av meg synes det er litt trist at vi ikke skal i bhg i Halden[&o]

Her er det og sol![:D][:D] Jeg sto opp med ungene i dag, og det føltes mye lettere når det faktisk var lyst ute og ikke grått. Jeg skal til tannlegen straks[&:] ringte i går og minte meg på den årlige sjekken min som visst nok er i dag. Etterpå skal vi nyte solen! Ingen andre planer faktisk[:D]

I kveld burde jeg nok finne fram treningslysten igjen, merker det godt på bekkenet at vi har hatt ferie og lite trening, men sofaen er alt for fristende på kveldstid så her må det viljestyrke til!

Ha en fin dag alle sammen![:D][:D]

God ettermiddag[:)]

Jeg var førstemann opp idag - etter en noe urolig natt. Var oppe et par ganger i natt og tok med snuppa med det samme for å sette henne på do - så hun har i det minste ikke tissa ut noen laken inatt[8D] Det var herlig å kunne nyte en kopp kaffi og frokosten i fred og ro for så å dra på jobb klokka 8.

Det har vært en kjekk dag på jobb, og komme hjem til ferdiglaget middag er heller ikke "feil"[:)]

Nå skal jeg nyte det som er igjen av dagen og kvelden her hjemme.

Jeg har vert hos pappa på gården og plukket meg ut MANGE skatter til huset!! Gamle soveromsmøbler, kjøkkenartikler, sølvfat, hvite flotte bomsterpotter osv osv.. En HAUG med norgesglass og.. Og gaaamle bruskasser og.. Jah.. Jeg har storkost meg!

Og så satt vi å snakka litt om denne ferieturen jeg gjerne skal på.. Skal kanskje til syden med ei venninne, men jeg har liksom slått det litt fra meg siden det koster litt osv.. Men da sier pappa at han syns jeg trengte å komme meg litt vekk, så han ville spandere turen på meg! [:D] Åh, så glaaad jeg blei! Så han glimter til av og til og er kjempesnill.. For jeg har jo ikke verdens beste forhold til han da.. Men av og til så slår han som sagt til.. Dette var jo kjempesnilt! [:)][:)]

I morgen går jeg igjen inn i nok en jobbehelg.. Så da er det jobbing f.o.m fredag og t.o.m mandag.. Men det går vel greit.. [:)]

Torsdag og andre dag i bhg!
Har litt mer oversikt nå! Og mannen ble sendt hjem for Aslak hadde det kjempebra[:D]
I morgen må han ha med seg vogn, ekstra sett med klær, regntøy og full pakke!

Solveig har lekt barnehage i dag. Det var visstnok måltid som stod på planen i dag. Ungene hadde visst matboks med seg! [8D]

Back
Topp