God torsdag, flotte damer!!

lenemor

Forumet er livet
I dag fikk jeg sove helt til kvart over seks... og ingen har vekket meg i natt heller - fantastisk! Nå har August og jeg spist frokost, Johanna og G har kommet ned fra badet, så da tar vi voksne en kaffekopp før ungene skal i barnehagen. Vi skal inn og møte litt folk på tomta - han som skal bygge, murere og rørleggere, i dag skal de gjøre klart til støping av såle!

Lenemor: Så spennende[:)] Må være litt gøy å kunne velge ALT inni av innredning osv.. [;)]

Her har det vært nok en natt med liiiiiite søvn, siden Mina fortsatt er så tett. Håper hun blir frisk snart[:)] Merker hun kjeder seg hjemme også, for hun er ganske så fin ellers. Men nesa renner HELE tiden og det er plagsomt skjønner jeg. Nå danser hun etter musikk her[:D][:D]

Idag ser det ut som om sola kommer frem også, så da kan vi lufte oss litt også. Igår regnet det så mye at da holdt jeg henne inne.

I morgen skal hun til pappaen sin for helgen og det skal bli ganske godt med barnefri[8D][:)]

Heisann
Her våknet vi ca halv åtte. Passelig syns jeg. Nå koser vi oss med boller og nrk super, før vi skal i barnehagen rundt ti.
Senere skal jeg inn på sykehuset å ta en undersøkelse. Huff jeg gruer meg jeg. Kun for jeg vet at symptomene de skal sjekke er ikke tilstede nå for de kommer og går, da føler jeg meg så dum når jeg vet at dette er en god periode. Men kanskje jeg kan ta den en gang til når det er som verst? Jaja vi får bare se og høre.
Begynner å merke at jeg blir mye fortere sliten nå. Spent på hvor lenge jeg holder ut før jeg må legge inn årene i forhold til jobb og sånn.[:)]
Ha en strålende dag damer. [:D]

Det er kjempespennende oslojente - snart må vi begynne å tenke på farger på vegger og slikt... jeg har forelsket meg i den nye Jotun-malingen som det går så mye reklame for jeg, så den fargepaletten skal nok bli tatt i bruk! Vi har ønsket oss gavekort (fra Tilbords, gartneri, Jysk, Princess, etc.) i bursdag og til jul, så forhåpentligvis betyr det at vi kan handle litt nytt til nyehuset også

God torsdag jenter :-)
Fortsatt ikke form så blir nok en rolig dag på meg, huff passer dårlig nå som vi har mva frist den 10 okt.Får se om min kjære orker å kjøre å hente litt jobb til meg. time med bil kjøring på meg er ikke nå.
Ellers så gleder Christian stor til 4 års dagen sin i morgen. Så håper jeg orker å begynne å bake litt.

Lenmor: kos deg på tomta i dag, ja jotun sitt nye fargekart er en drøm, blir nok noen farger derifra i det nye huset vårt også.Vi tok over i på mandagen så planene er klare.Må bare bli ferdig med bad og wc her vi bor først.

Oslojente: Håper Mina blir bedre snart, kos dere ute i det fine været.

Ajasto:Lykke til på sykehuset i dag, kjenner den føllelsen med symtomer du beskriver. Når jeg ble sendt fra den dene til den andre i fjor med leddsmertene mine, begynte jeg å lurer på meg selv. Men smertene er her fortsatt så vi får se om det blir en ny rude på meg etter hvert.

God morgen! Jeg sitter nå her trøtt som et slips - det har vært en urolig natt for å si det mildt. Amalie har vært våken flere ganger, og hun fant liksom ikke roen. Jeg var rimelig sur (les: forbanna[8D]) på henne etterhvert. Hun fikk sove inne hos oss og lå å vrei seg og ynka seg[>:]. Vell - fant vel ut at det ikke var så rart, for hun er hjemme med meg idag med øreverk[&o] Er i fin form nå, men har altså et øre som er vondt. Ikke vits i å sende henne i barnehagen - idag har de turdag også.

Vi skal med andre ord bare slappe av her hjemme idag. I ettermiddag skal jeg være med storesøster på kino (med klassen) å se "Knerten gifter seg". Det blir sikkert gøy. Kvelden blir forhåpentligvis litt roligere enn igår - får gi A noe smertestillende om hun verker i øret i kveld også slik at hun forhåpentligvis får en god natts søvn[:)]

Lenemor: så utrolig kjekt å endelig komme igang med husbygging - det må være veldig gøy å kunne bygge hus "fra bunnen" og planlegge hvordan man skal ha det[:)]

God bedring til Mina og silje - håper dere blir bedre riktig fort. Og lykke til med undersøkelsen på sykehuset, ajasto!

Synes det er helt vanvittig at det er torsdag allerede jeg, denne uka har gått så utrolig fort! Nå har jeg nettopp vært å levert barna i barnehagen - og de stoooor trives der, bare 4. dagen i ny barnehage, men det har kommet godt inn i avdelingene sine begge to. Leah har jo fetter'n sin på samme avdeling da, og søskenbarnet til min far som vi kjenner godt jobber der [:)] I dag blir det stor rengjøring her, og finne frem alt av høst/vinter tøy og sjekker størrelser osv..[:D]

Ha en flotters dag, flotte damer!

Back
Topp