God torsdag dere!

lenemor

Forumet er livet
I dag våkna jeg 06:40 av "ej he bæsja" fra badet... og det våkna lillebror av også tror jeg... vi har sovet hele natten alle sammen, det er helt fantastisk!!

Nå er ungene i barnehagen, og jeg sitter, som vanlig, på sofaen og sløver. I dag vurderer jeg sterkt å kjøre en tur på egenhånd, men når jeg tenker på at jeg klarte å stå oppreist i en halvtime før tårene trilla i går så kanskje det ikke er så lurt? Har litt småting jeg gjerne skulle hatt unnagjort, og begynner å bli litt lei av å ligge her i stua...

Hva gjør dere for noe spennende i dag da?

Gjør ikke ås mye her heller gitt.. Men prøvde å løfte Maren i dag, og det kjentes mye bedre ut, så det er bra.. [:)] Vi tenkte oss en tur til Brio i dag.. Så de hadde dukkevogn på tilbud, 399 kr.. Julegave til Maren.. [:D] Da begynner vi å komme i mål med ALLE gavene etterhvert.. Herlig! [:D]
Ellers så har vi lite planer gitt.. Sambo skal pusse litt mer på rommet oppe, sånn at vi kanskje kan begynne å tapetsere snart.. Jeg er så dritalei av å vente på dette rommet.. Meeen ting tar tid.. [8|]

Back
Topp