God torsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
For en fantastisk dag det er! Har nettopp gått opp i barnehagen med ungene, de er så glade for å gå ute i tynne klær i stedet for lag på lag med ull og store dresser

Må en tur i skobutikken og kjøpe nye joggesko til Johanna, for de fra i fjor var for små. Hun insisterte på å ha dem på seg, så jeg lot henne, for det er bare snakk om en stund i dag, og så får hun nye når hun kommer hjem. Har støvletter i barnehagen altså, så hun kan gå med dem der også.

Ellers blir det en tur ut i huset for å kikke - de driver og monterer vaskerom og det blir spennende å se, jeg har ikke vært der ute på ei uke. Rart å tenke på at om en måned er vi på flyttefot

Ja, og så må jeg vaske gulv her i dag - blæh, ikke veldig lyst kjenner jeg

Spennende med huset, Lenemor!! Det har virkelig skjedd mye på kort tid synes jeg. Sikkert fordi jeg sitter på sidelinja ;)

Her har Mina hatt joggesko noen uker alt. Veldig forskjell på skostørrelser. I vinterskoene har hun 24, men i joggesko måtte hun ha 22. Ble litt overrasket kan du si hehe..

Her er det TRASS og TRASS for tiden.. Kutter mer og mer ut vogna for tiden. Vært en prosess for Mina dette her, for hun er veldig glad i vogna si. Sagt at store jenter går selv og nå sier hun det selv hihi.. Jeg synes det skal bli fantastisk å bli kvitt den vogna etterhvert for å si det sånn. Bhg ligger ca 2 stasjoner unna med tbanen, så vi går dette. Merker at det er langt nok for henne. Prøver å holde samtalene gående hele tiden og synger masse.

Venter spendt på svar fra barneskolen her. Har søkt overflytting, siden vi egentlig tilhører en annen som ligger ganske så langt unna for henne å gå til. Krysser fingrene for at hun får begynne på Kalsrud skole. Skal også utsette skolestart på henne. Håper PPT godkjenner det.

Spennende med skoleoverføring og utsettelse... tenk at man må begynne å tenke på sånt allerede.

Størrelse 22 og 24 ja... hun har alltid hatt små føtter hun snuppa di. Lillebror her bruker nå størrelse 23, og Johanna - der måtte vi opp i størrelse 28 i joggesko gitt - sherroxene hennes er 26!! Det hører med til historien at moren hennes bruker størrelse 41 i sko, så hun har litt å slekte på emoticon

Har vært en tur på jobb nå (var og handlet litt utstyr som trengs der oppe), kjøpt sko ja, og så har jeg vært ute i huset... det er jammen rart å gå inne der og kikke - det er ikke mye som gjenstår nå... kanskje jeg må hive meg rundt og male ferdig stolene jeg begynte på i fjor.. eller var det i forfjor? Prøver å finne en gammel seng til August som kan pusses opp også, men det er ingenting i omløp i distriktet her for tiden... egentlig haster det ikke, for han blir nok i sprinkelsenga et år til, men det hadde vært greit å begynne å male i kjelleren her før vi flytter

God formiddag damer!
Jeg har vert å vokset bein jeg i dag..! Utrolig deilig når det er over altså.. :-D
Skal og på seinvakt i dag.. Og så på tidlig i morgen, så drar vi avsted til Svalbard på søndag!! Drar østover på lørdag da og overnatter i leiligheten til svigers, så drar vi inn på gardermoen på søndag ettermiddag.. Flyet går ikke før 20.40, så jeg har så smått litt håp om at ungene skal sove på flyet.. :-P Men det er lov å håpe vel..?
Nå kom det en kar her med grus så vi skal legge langs med husveggen på enden..! HÅPER at vi kan få litt styr på denne hagen snart.. Men det er mye jobb igjen.. Har mange planer.. Legge grus og lage parkeringplass på siden av huset, lage bed ved siden av det igjen.. Få bort noen røtter.. Men vi får ta litt og litt hvert år.. :-) Ellers er det nydelig ver her og! Varmt og deilig.. (Og så drar vi til vinteren igjen på søndag.. :-P)

Dere (og særlig Oslojente) har barn med små nette føtter. Her er joggeskoene 33 på Gustav og 28 på Malte. Men de har en lang storfotet far å slekte på...

Har vært på egen 6-ukerskontroll idag. Gikk fint, men jeg fikk plutselig ondt i magen igår (og hodepine og litt feber). Crp var litt forhøyet og hvite blodlegmer likeså. Så jeg må til legen igjen imorgen og sjekke crp. Håper dette går over igjen. Vil ikke ha blintarmsbetennelse eller annet tull med kroppen min. Har sovet litt nu og føler meg litt bedre (man har vist et snev av migrene kjenner jeg). Felix har gått i dvale. Han var nemlig også på kontroll.

4970 g og 59 cm. Så han ligger foreløpig an til å bli slank og lang som sin far.

Back
Topp