God torsdag, damer

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen kvart over seks for min del - August som sov som en stein hele første ferieuka har nå tullet mer og mer, de siste dagene har han vært oppe klokka fire, og så har vi sovet til seks igjen, men jeg synes det er litt tidlig...

I dag er det bare 10 grader ute - har blitt gradvis kaldere og kaldere den siste uka også, første uka vår her var det 18 da vi sto opp om morgenen, og vi satt ute alle kvelder - i går satt vi inne hele kvelden - med varmepumpa på!

Ingen planer for dagen - bare prøve å nyte siste dagen - forhåpentligvis får vi litt badevær, har ikke vært i bassenget på tre dger jeg [8D]

god torssdag ja.. [:D] her var vi oppe rundt 7.. jeg mer el mindre som en zombie.. men det funka!

så dro vi i bhg.. fikk snakket litt med de der nede, for det er to maliner.. og malin her i huset blir kalt lillemalin.. og det har begynt å slite på henne.. så da håper jeg de får det mer ell mindre vekk. [:)] for hun syns det er litt teit å være liten når hun er stor.. [8D][:D]

i dag skal vi ikke stort.. jeg tror jeg må p butikken en tur og handle inn litt.. svigers kommer plutselig på middag i dag... så skal mortenut å handle verandamaterialer med svigerfar.. så nå tror jeg det snart blir ferdig her.. må få opp rekkverk etc.. så skal han starte på neste platå[:D] også skal vi få ny dør etc.. hurra!! deilig å få totaltrenovert her[:D]iallfall uteplassen foran![:)] og nå har vi i tillegg fått så fint sikringskap..[8D] så nå er det bra altså!! kjempefornøyd om dagen! [:)]

ja.. det var vel det vi hadde av planer her.. god bedring til superberta og krysser fingrene for at dere får badet litt siste dagen deres lenemor.. [:D]

jeg har badet, og det var bikkjekaldt... vel, 20 grader er vel ikke å klage på, men det føltes kaldt da... I dag har vi den fineste dagen på lenge, så den nytes til det fulleste. G, mamma og Johanna er på oppeldagelsestur nå, August sover i vogna si inne på rommet vårt (der er det stille og kaldt og mørkt), så jeg skal sette meg ut på trappa med en bok - deilig

Her hadde vi en fin start på dagen!!!

men så snudde den ganske brått nå på kvelden... orker ikke å si mer om det[:(]

Back
Topp