God tirsdagsmorgen!!

fruluna

Forumet er livet
Hei på dere!!

Hvordan har natten vært? Alle sovet godt?

Da har mannen dratt på arbeid igjen, og ferien var over for denne gang! Går jo så fort atte..

I dag har Linnea og jeg masse ærend. Vi skal kjøpe nye blinkesko, blir nok tøft!! Også skal vi shoppe litt klær og sminke og ting og tang!
Og så skal jeg til legen med henne senere på dagen!! Puh, slitsom dag!!

Ha en nydelig dag alle sammen!!

God morgen snupper [;)]

Idag skal jeg .... ææææh... INGENTING!!!
Ikke har jeg bil...Den døde forrige uke... men den skal vel på verksted senere idag til svogern min..
Så hjemme idag blir nok en "hverdag".. Sykemeldt er KJEDELIG!!!
Jeg får teste meg litt mer på Photoshop, og STRIKKE [:)][:)]

Har brukt snart 7 mnd nå på en liten flekk, så får skjerpe meg... vognteppe SKAL det bli[:D][:D][:D]

MEN...sov greit inatt da.. bedre enn på lenge..!!! DET trengte jeg=)

God morgen!!
Blinkesko ja det er tingen[:)][:)]. Har sovet dårlig. Må tisse hele tiden. Skal til legen 9.40 i dag, og da håper jeg prøvene mine gir meg noen hyggelige svar til en forandring. sykemeldingen min går ut i dag og, så er jo litt spent på om jeg skal på jobb igjen. Ha en fin dag alle sammen!!!

Nå er jeg strax klar for å dra på jobb igjen... Har jo bare vært der hver dag i påska og:p
lilleVille er hos farmor i dag, siden vi ikke har bhgplass på tirsdager.
Og jeg vurderer å gå til lege å få henvisning til fysio snart.. er helt ødelagt i bekkenet til tider.        

Hei alle junitupper!!! [:D]

Ja, nå er påska over, og DA kom godværet gitt!! [&:] I dag skinner sola og det er helt vindsille!!! Deilig!!

Småjentene mine kommer hjem i dag etter en aaaaaalt for lang tur til pappa'n sin! [8|] [&o] Pga påska ble det mye lenger enn vanlig. Så jeg har ikke sett dem siden 23.mars!!! [&:] 

Hedda er i barnehagen, men jeg skal hente ho litt tidlig i dag.

Må bare være med gubben en tur til Fredrikstad med et hengerlass søppel først.

Gleder meg til å se dem altså!!!! [:D] [:D] [:D]

God shoppintur til Fruluna og Linnea!!!! Det blir nok noen tøffe sko!!!!!! [:D]

*hehe*

Jeg oppdaga PHOTOSHOPS verden igår jeg !!!

Nå har jeg noe og gjøre de neste 72 dagene!!
Juhuuu!!
gleder meg allerede til babyrommet er ferdig så jeg kan lage bilder av det=)

Har sovet kjempegodt i natt. Deilig å få tilbake huset sitt etter påska ( vi leide ut sjø)
Skal bare kose meg hjemme og late meg etter litt stress hit og dit hele påska[;)]

hei tupper!!!! natten har ikke vært noen sukkse her hos meg men slik er det hver natt nå. vondt over allt. føler meg som den hypokonderen er det ikke vondt her så er det vondt der. men det er vel bare graviditetens gleder. det er jo ikke så lenge oigjen så holder humøret oppe. go været var her i går i dag regner det. skal bare sitte inne å kose meg i dag kansje forma tillater at jeg baker kjanelsnurrer. jeg har ikke tengt på annet i flere dager nå.[:D][:D]

Åååå...
for nå fikk ikke jeg lyst på kanelsnurrer da..
Nei!!! Jeg skal lage skolebrøøøød!!!!
NAM NAM NAM!!!

MMMMMM

Hei alle sammen![:)] Sov godt de få timene jeg fikk sove. Sovna ikke før nærmere 2 og ble vekt av en lys våken liten gutt, før 6 en gang, som krøp under dyna mi[:D] Hadde han enda ligget stille, men nei da. Han skulle kose og han koser litt hardt, men jeg synes det er en fin måte å bli vekt på

God morgen!!
Her var det folksomt på morran[:)] Koslig det!

Selv om det er trist at påska og fridagene er over, må jeg innrømme at det er litt godt å sende bermen avgårde og få en rolig formiddag aleine igjen[8D] Sånn som formen er nå, så blir jeg litt sliten av å ha huset fullt her!
Så nå er det bare meg og stedøtrene mine sin halvbror (ikke sambo sin, kompliserte forhold[&:]) som er hjemme. Han ligger enda og sover, og jeg tror at min eneste plan for formiddagen er å få tatt en dusj, vaske litt klær og evt kjøre han til byen...

Ute skinner sola og jeg kunne godt tenkt meg å gå en tur, men tror ikke jeg tørr ta fatt på det alene i tilfellet bekkenet låser seg.

Ha en flott dag jenter!!

har ikke sovet godt[:(]
var ikke mange min heller...[:@]
opp kl 7 når sambo reiste på jobb, får iallefall ikke sove når han ikke er her.

men det blir vel bedre til natta, for jeg kommer til å være kjempe trøtt.

skal en tur til byen snart med ei venninne[:)] shopping[8D]
men den dumme bilen står igjen...

så da blir det bussen[&:]

Hei hopp!![:)] Har sovet kjempe godt i natt utenom turene på do, er så godt å komme tilbake til sin egen seng altså. De siste 2 nettene av påsken måtte jeg og sambo liggi på en 90 cm bred seng sammen og det var ikke godt. Jeg er jo nesten 90 brei! å snu seg i den sengen var ikke enkelt så hadde forferdelig vondt i hele kroppen da jeg våknet.
Idag skal jeg en tur på butikken og handle, skal lage kake for sambo blir 25 år idag!
Familien kommer senere ikveld så må få ryddet litt. Vi vasket rundt hele huset igår så rent skal det iallefall være![:)]

Da var vi hjemme fra første shopping runde!!

Ble blinkesko på veslefrøkna ja.. Rosa og hvite [:D]
Også handlet jeg masse nye klær til henne på Lindex!! Masse søte kjoler [:D]

Nå er vi innom hjemme for å spise og kanskje sove litt, før vi skal til legen etterpå!!
Vært innom jobben også med masse papir greier for permisjon....

God dag jenter!

Hvis det er noen som kjeder seg for tiden så kan de godt bytte med meg - jeg kunne nemlig tenke meg litt mer fri fra jobben [:D]

Her blir det planlagt overtid både onsdag og torsdag - men har sagt i fra at da tar jeg meg fri på fredag [:)]

Så - denne ukens høydepunkt blir fredag, da blir det BV hele dagen!!! Hihi..

ORIGINAL: fruluna

Da var vi hjemme fra første shopping runde!!

Ble blinkesko på veslefrøkna ja.. Rosa og hvite [:D]
Også handlet jeg masse nye klær til henne på Lindex!! Masse søte kjoler [:D]

Nå er vi innom hjemme for å spise og kanskje sove litt, før vi skal til legen etterpå!!
Vært innom jobben også med masse papir greier for permisjon....

Ja, det var godt du fikk så mye skattepenger da.... [8|] Holdt vel knapt til skoa det..... [&o]

Ja jeg måtte vel faktisk legge ut litt gitt... [>:] Jævla skattemøkkapenger [:'(][:@][:'(][:@][:D]

Back
Topp