God tirsdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Her har det vært en tung natt med feberunge, lillesøster som storhylte kl 04, tissing osv osv[>:]

Ine hadde 40 i feber i gårkveld, hun var faktisk RØD på kroppen fordi hun var så varm! Det har jeg aldri sett før! [:-]

I dag ligger Ine full av feber på sofaen, Emmeli er hjemme fortsatt pga hosten, og jeg sitter her trøtt... Skal prøve å få vasket ett par rom i dag, og kanskje dusjen får seg en omgang[;)]

Hva skal dere i dag da?[:)]

God morgen og god bedring til dine søte små Vand[:)]

Her er jeg for lengst ferdig med dagens shred og nå skal vi snart levere storesøster i barnehagen[:)]
Neo og jeg skal til svingerinna mi på besøk å spise deilig lunsj, hun har stakkar bare noen få uker igjen av mammapermen sin...... gruer meg til jeg er der[&o]

Ønsker alle en flott dag[:)]

Masse god bedring til alle syke!!

Her har vi spist frokost og er snart klare for å gå i barnehagen [:D]
Så skal jeg rett hjem, rydde litt og ligge på sofaen til jeg skal på jobb [:D]
Ha en fantastisk dag jenter!

mårn mårn!

da har jeg spist frokost og er klar for en lesedag[;)] bortsett fra at d er på engelsk da[&o] liker ikke å lese matematikk på engelsk[&o].

ellers skal jeg støvsuge og vaske gulvet, er på tide[;)] så er d venninnebesøk i kveld[:D] gledings!

vet ikke hvor god morgen det er men.
Jeg er sprengt til randen av hormoner. Hjelper ingenting at ungen hyler og skriker om morran og sier mamma er dum.
Katta kunne jeg vel ha kverka.
Heldigvis er kællen like rolig, og skjønner at det ikke er så lenge igjen[:D]

Dagens syting fra meg.

ORIGINAL: Augustjente

vet ikke hvor god morgen det er men.
Jeg er sprengt til randen av hormoner. Hjelper ingenting at ungen hyler og skriker om morran og sier mamma er dum.
Katta kunne jeg vel ha kverka.
Heldigvis er kællen like rolig, og skjønner at det ikke er så lenge igjen[:D]

Dagens syting fra meg.

unnskyld men:

oi! mange syke her i dag. God Bedring!!

Her har vi vært oppe en stund og jeg har pakka siste rest som vi skal ha med oss..

Reiser sørover i dag for å være med i begravelse til mormoren til K i morgen. Jeg kjente ikke dama så for meg er det litt rart.

K ble vekt kvart på ni... og siden da har han holdt Heine i fem min. Mye til hjelp.

Nå er han å dusjer og sånn.... så når han er ferdig forventer han vell at vi skal dra med en gang. [:@][&:][&:]Jeg er ikke helt klar.. går rundt i K sin hettejakke og en dongribukse med hull på innsiden av låret! (deilig å kunne finne frem tidligere favoritt jeans[:D][:D])

*melder inn nok et sykt barn*

Masse god bedring til alle syke augustbarn (og søsken)[:)][:)].

Dagen var godt planlagt frem til vi innså at Alis ikke skulle noe sted i dag... så i dag blir det kosedag. Litt utfordrende å holde seg til matplanen når man sitter på rævven[&:], er jo mest da man får lyst å knaske på alt mulig rart... men får se om jeg ikke holder meg[8D]

Mornings snupper å gratulerer så masse med dagen ;D

Sitter på jobb i en liten bakrus men alt går seg til,etter jo skal jeg til kjæresten å verte han litt opp med middag,massasje og div ;)

Tjohoooo[:)][:)][:)]

Her var det ny dag kl 7[:'(] jaja kjørte gard på jobb og emma i bhg.
Trodde jeg skulle rett hjem å legge meg, men nei da ringte venninna mi og sa at jeg måtte komme dit å drikke kaffe[:D]

Så nå sitter jeg her hjemme og skal snart ned i kjeller for å hente tørre klær og sette på ei ny maskin med klær. Syns jeg ikke gjør noe annet enn å vaske klær[:'(][:'(]

Har ettermiddag i dag så om noen timer drar jeg på joob[:)]

Drittvær her på Mo i dag, regner og sjiiitglatt på veiene[:'(]

Ha en strålanes dag og go beiring te alle syke store og små,,,,pluss de med megahormoner[8D]

Back
Topp