lenemor
Forumet er livet
Her ble vi vekkket av et brøl fra naborommet; mammaaaaaaaaaa, ej spydde! Sprang inn på rommet hennes og fant at hun har fått en hostekule mens hun drakk, så det var vann i hele senga, men det luktet absolutt ingenting, så det har ikke vært langt ned i systemet før det kom ut... så vi sto opp og gjorde oss klar til barnehagen. Gikk opp i dag - det var glatt, for det har gått fra fem varme til tre kalde igjen, så alt som har smeltet har nå blitt blankis... og da jeg kom ned igjen rakk jeg akuratt å sette på en vaskemaskin og putte et par rundtstykker i ovnen før de ringte fra barnehagen og sa at Johanna sto på badet og spydde der oppe... så da var det bare å dra og hente henne ned igjen.
Vi kjørte på butikken på veien hjem og kjøpte potetringer og potetskruer og cola, så nå ligger hun godt fornøyd og ser film og knasker snacks - i strålende form. Alt handler selvsagt om denne forbannede astmaen, som gjør at hun hoster opp slim som gjør at hun brekker seg - det er ikke noen omgangssyke dette. Får bare ha hennne hjemme i dag og i morgen så hun får hentet seg inn igjen. Jeg har jo fri i morgen, men i dag får G dra et par timer tidligere fra jobb så jeg får reist på jobben
Så, alle planer som var lagt for dagen er nå lagt på is. Hva skal dere i dag da?
Vi kjørte på butikken på veien hjem og kjøpte potetringer og potetskruer og cola, så nå ligger hun godt fornøyd og ser film og knasker snacks - i strålende form. Alt handler selvsagt om denne forbannede astmaen, som gjør at hun hoster opp slim som gjør at hun brekker seg - det er ikke noen omgangssyke dette. Får bare ha hennne hjemme i dag og i morgen så hun får hentet seg inn igjen. Jeg har jo fri i morgen, men i dag får G dra et par timer tidligere fra jobb så jeg får reist på jobben
Så, alle planer som var lagt for dagen er nå lagt på is. Hva skal dere i dag da?