God Tirsdags-morgen

Råsa Muffin

Gift med forumet
Da har man fått kledd på barna, gitt de frokost .. og nå sitter de å ser på Thomas Toget [:)] Jeg har fått ganske vondt i halsen over natten, så jeg drikker varm melk + honning og håper at det lindrer litt [:D] Om en times tid skal jeg kjøre de små i barnehagen også dra å besøke ei venninne jeg ikke har sett på en stund, det blir koselig [:)]

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

God morgen!

Jeg sitter her og har akkurat inntatt frokosten. Lillemor er hjemme i dag med feber, men hun sitter å spiser og ser på mamma mø og ser ut til å ha det bra bortsett fra temperaturen, Vi må en tur på butikken senere, så mulig vi triller dit når hun skal sove. Ellers lite planer for dagen. Planen var å lese til morgendagens eksamen, men de planene er utsatt..

Ha en fin tirsdag dere![:D]

God bedring Råsa - honning pleier å gjøre susen!

Her fikk vi en lang og deilig morgen. August våkna kvart over fem, lå og skravla for seg selv en stund, begynte å gråte to ganger, men G la han ned igjen, og siste gangen sovna han igjen og sov til ti på sju!! Helt fantastisk.

Nå er begge barna i barnehagen og jeg har fått meg en kaffekopp. I dag har jeg tenkt meg ut av huset, og lenger enn til søpledunken utenfor... jeg skal på Skeidar og Elkjøp (de holder til i samme bygg) - har bestilt bilder til julekort, så om de er bra (krysser fingre) så kan jeg begynne på årets julekort denne uka, og så trenger jeg noen kurver til ei hylle jeg har kjøpt

Mina vekte meg kl 0600 og det er ikke vanlig, så har nok noe å gjøre med at vi stilte klokka ja.. de siste mnd så har jeg måttet vekke henne 0730. Hun lå litt sammen med meg, men kl 0630 måtte jeg bare gi opp. For da ville hun leke[8D]

Spiste frokost og så gikk vi til bhg i regnværet.

Ha en fin dag

Her våkna vi kl 8.15, så da var det bare å gi gass og komme seg av gårde i barnehagen.. [:)]
Jeg begynte å bli litt dårlig i går.. Mye vondt i brystet og skikkelige smerter når jeg løfta Maren da vi kom hjem og sånt.. Så tenkte jeg å sove på det, og våkna i dag, så var det akkurat likt.. Så da ringte jeg legen.. Litt ekkelt å ha så vondt i brystet.. [&:] Men legen knepte og sjekka, så han fant ut at det er noe betennelse i ribbeina.. Het iallefall costochondritt.. Hehe.. Så jeg har fått grei beskjed om å ikke løfte og ikke gjøre for mye i huset.. [:D]
Sambo spiller fotball med denne legen og kjenner han godt, så han skreiv ut en "grønn resept" til sambo er det sto dette:

"Pappa må denne uken ta alle løft og alt husarbeid pga mors sykdom denne uken.
Mulig permisjon kan søkes mellom 21 og 22 på torsdag.. dersom god innsats."

Det er jo selvfølgelig den tiden de spiller fotball.. [8D]
Så nå har jeg tenkt å ta legen på ordet, og hvile litt på sofaen.. [:)]

Morsom lege - og så får du ligge på sofaen og holde meg med selskap Almyrida - jeg får jo heller ikke løfte

I dag er det slappe-av-dag! Jeg hadde bare en plan: fotsone og så ringte ei venninne og lurte på om jeg ville ta en tur! liker best de planene som legges samme dag. Orker ikke å planlegge så langt fram i tid [8D] Det var en travel uke forrige uke. Mannen skulle feire 35 år og mye som skulle ordnes. Ser frem til roligere uker fremover.

Ungene var tidlig oppe.. de ville ikke ha særlig frokost. Men da laget jeg ekstra skiver til matboksen så fikk de heller spise i barnehage. Er ofte greiest det.

I kveld har jeg ikke planer.. Se tv og koble av tenker jeg

Back
Topp