God tirsdags formiddag!!

Lbaby

Gift med forumet
Hei på dere!

Håper alle har det fint idag 05 april[;)] 

Hva skjer hos dere idag da?

Her tenker jeg vi kjører laks til middag idag, det fikk jeg lyst på, i tillegg til at Ella eeeeelsker laks[:D] Nora er som grisen, så der ryker det meste ned[:D] 

Ønsker dere en strålende dag, så kanskje jeg ser en god gjeng på i kveld????[8D]

god tirsdag ettermiddag [:D][8D]
har nettopp kommet hjem fra jobb. skal lage taco til middag i dag...mini fant en karbonadedeig-pakke på butikken så da ble det taco. ellers går det nesten kun i fisk her og laks er minis favoritt.[:D] Har du noen gode oppskrifter?

Her går det i amming og soving[:)] litt urolig på kveldstid, så gruer meg litt til det kjenner jeg.. Ja, ja.

ORIGINAL: Rappo

Her går det i amming og soving[:)] litt urolig på kveldstid, så gruer meg litt til det kjenner jeg.. Ja, ja.
men ikke så mye kollikk som leah hadde?

Hei på dere

Har akkurat avsluttet et møte med vigsleren vår. Fantastisk bra og vi er veldig fornøyd med å ha valgt Human-etisk vielse!

Barn sover og begynner å komme seg av den værste forkjølelsen som har herjet den siste uka.

Jeg er tilbake i jobb, har fått ny sjef, solid lønnshopp og ny stillingsbeskrivelse. Er i grunn ganske fornøyd med livet akkurat nå[:D]

ORIGINAL: Athravil

Hei på dere

Har akkurat avsluttet et møte med vigsleren vår. Fantastisk bra og vi er veldig fornøyd med å ha valgt Human-etisk vielse!

Barn sover og begynner å komme seg av den værste forkjølelsen som har herjet den siste uka.

Jeg er tilbake i jobb, har fått ny sjef, solid lønnshopp og ny stillingsbeskrivelse. Er i grunn ganske fornøyd med livet akkurat nå[:D]
skal dere gifte dere??? ikke fått med meg det jeg...
har aldri vært i human etisk vielsesseremoni, men var veldig fornøyd med navnefesten.

koselig å høre du har det bra[:)]

Har hatt en helt for jævlig 5. april jeg. [:'(] Fikk migrene i går ettermiddag, men siden jeg hadde hatt migrene 8 av de 9 siste dagene ville jeg ikke ta migrenemedisinen min, for ender bare opp i en ond sirkel. Ble så vondt utpå kvelden at jeg måtte ta medisin allikevel, men så var jeg tom, til tross for at jeg var sikkert på at jeg hadde ialleflal 1 tablett igjen. Tok en blanding av nobligan, ibux og voltaren istedet, det dempet skallebanken og jeg fikk sove, men fikk ikke skallebanken bort.

Våknet ca 06.00 med fremdeles skallebank. Storebror stod opp 7.30 og vekket lillebror så var bare å stå opp. Fikk mat i dem og storebror avgårde til barnehagen og så ble migrenen enda verre. Sambo skulle avgårde og skaffe meg ny medisin men den fikk jeg ikke før klokka var nesten 15.30. Mannfolk, stort sett ubrukelige. Ikke hadde han gjort noe husarbeid da jeg lå til sengs heller, så da jeg endelig kom meg opp ca 19.30 måtte jeg i gang med husarbeid etter å ha fått i meg litt mat. Migrenen varte i litt over 1 døgn og måtte ha i meg medisinen to ganger før faenskapet ga seg. Så har vært en skikkelig drittdag hvor jeg har tilbrakt mesteparten av tiden i senga. [:'(] Og så blir man i så godt humør av å stå opp til et rotehus og et "mannfolk" som sitter og trykker på datamaskinen.

ORIGINAL: Mrs Lutz

Nei, heldigvis!!

Jeg skal møte to venninner senere...og til middag blir det kyllingpølser, potetmos med erter og gulrøtter, og så steker jeg litt løk&sterk paprika (sånn lang paprika) til oss voksne, det liker nemlig ikke Lucas.

Så nå hopper jeg i dusjen og kler og sminker meg;)

ORIGINAL: Mrs Lutz

Nei, heldigvis!!

Er ikke det ganske vanlig når de runder 1mnd? Vet ikke hva du legger i urolig, men har flere venninner som kommenterer urolighet på kveldstid.

Håper ihvertfall det går over snart. Kvelden kan en godt ha for seg selv[;)]

Back
Topp