God tirsdag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen dere!

Hermine er levert i bhg og jeg sitter med frokost og kaffe :)
Skal være hjemme idag, og forsøke å jobbe litt hjemmefra. Er fortsatt så utrolig sliten hele dagen :confused: Har vært slik en ukes tid nå, føler meg bare helt tappa for energi mesteparten av dagen :( Ulempen ved å være student er at man ikke kan sykemelde seg i eksamenstida :P Men jeg kan iallfall ta en fridag og se om det hjelper å være hjemme og hvile litt ;)

Hermine våkna i 04-tida i natt og var tydelig sulten, gråt så sårt "åh-håhåhå-ååå". Ikke så rart om hun var sulten, for hun la seg 18.30 og ville ikke ha noe mat da! Så da fikk hun ei flaske mme og sov til 06.45. Hun er tydelig ennå stilt inn på sommertid, og mamman skulle ønske hun kunne gå over på vintertid og sove til 07.45 som hun har pleid og gjort til nå :P ;)

Ha en fin dag alle! :)

Lurt av deg å bli hjemme for å se om det hjelper på energien;) håper det!;):) ikke så rart at hun var sulten da nei, så er kjekt at de er så små at dem drikker mme enda:P

Her er også jentene i barnehagen.. begge våkna halv 7, så da fikk jeg ikke dårlig samvittighet idag:P
jeg gikk å la meg igjen kl halv 8, og sov en time:) har badet Leoh og dusjet meg selv..så nå tenkte jeg å dra på jakt etter noe mat og mulig jeg finner litt kaffe også:P:D

Ellers så er planen å få kommet seg til butikken..men tør ikke bruke vogna, så får se om jeg kan sitte på med noen :P tenkte å lage lapskaus idag:D:rolleyes:

Tok bilde av sovetrollet igår kveld<3
Sååå uskyldig der hun lå:rolleyes::p
1383038928844.jpg

Håper formen blir bedre Marian:-)

Nydelig bilde Anita:-)

Nasse er også på sommertid, våknet seks i dag, enda hun ble lagt senere, håper hun får sovet godt i barnehagen, hun sov bare en halvtime i går. Ellers skal jeg ned til byen for å handle den siste bursdagsgaven, og bytte noe greier. Svigerfar kommer i kveld og skal bli til i morgen.

Lurt av deg å bli hjemme for å se om det hjelper på energien;) håper det!;):) ikke så rart at hun var sulten da nei, så er kjekt at de er så små at dem drikker mme enda:p

Her er også jentene i barnehagen.. begge våkna halv 7, så da fikk jeg ikke dårlig samvittighet idag:p
jeg gikk å la meg igjen kl halv 8, og sov en time:) har badet Leoh og dusjet meg selv..så nå tenkte jeg å dra på jakt etter noe mat og mulig jeg finner litt kaffe også:p:D

Ellers så er planen å få kommet seg til butikken..men tør ikke bruke vogna, så får se om jeg kan sitte på med noen :p tenkte å lage lapskaus idag:D:rolleyes:

Tok bilde av sovetrollet igår kveld<3
Sååå uskyldig der hun lå:rolleyes::p
Vis vedlegget 37701
nååå, så søt! :D

Du sa det var noe galt med hjulet på vogna...hvilken vogntype er det? Vet man kan få kjøpt nye hjul nemlig til de fleste vognmerker ;)

Håper formen blir bedre Marian:)

Nydelig bilde Anita:)

Nasse er også på sommertid, våknet seks i dag, enda hun ble lagt senere, håper hun får sovet godt i barnehagen, hun sov bare en halvtime i går. Ellers skal jeg ned til byen for å handle den siste bursdagsgaven, og bytte noe greier. Svigerfar kommer i kveld og skal bli til i morgen.
Samme greia her, Hermine sov bare en time i går formiddag, og det er altfor lite når de er så små synes jeg! Men hun var ikke sur på ettermiddagen eller noe, så gikk helt fint da!

God shopping :)

Samme greia her, Hermine sov bare en time i går formiddag, og det er altfor lite når de er så små synes jeg! Men hun var ikke sur på ettermiddagen eller noe, så gikk helt fint da!

God shopping :)

Håper de snur tiden snart:-) Jo takk, jeg er skal snart dra, det er et lite ork i dag:-)

Håper formen blir bedre Marian:-)

Nydelig bilde Anita:-)

Er bare dumt dette med å stille klokka!:confused: er jo snakk om å fjerne det, så håper det skjer! :)
Ha en fin tur og kos deg med besøk :)

nååå, så søt! :D

Du sa det var noe galt med hjulet på vogna...hvilken vogntype er det? Vet man kan få kjøpt nye hjul nemlig til de fleste vognmerker ;)

Er brio kombivogn.. men den begynner å bli "gammel".. tror den er fra 2007/2008.. og vet ikke om det er selve hjulet det er noe galt med, eller der den er festet:P så må få sjekket det først.. men syns det er så merkelig at den har blitt sånn, for den har jo stått stille i et halvt år:eek::p haha.. hadde vært bra om det bare er hjulet som er klikk :) for da hadde det blitt litt billigere!

Er bare dumt dette med å stille klokka!:confused: er jo snakk om å fjerne det, så håper det skjer! :)
Ha en fin tur og kos deg med besøk :)

Takk:-)

Det håper jeg også:-)

Er brio kombivogn.. men den begynner å bli "gammel".. tror den er fra 2007/2008.. og vet ikke om det er selve hjulet det er noe galt med, eller der den er festet:p så må få sjekket det først.. men syns det er så merkelig at den har blitt sånn, for den har jo stått stille i et halvt år:eek::p haha.. hadde vært bra om det bare er hjulet som er klikk :) for da hadde det blitt litt billigere!
er jo ikke så gammel da! Du kan jo bare ta den med til en utstyrsbutikk som selger Brio, og få de til å se på den :)

...så forresten på nyheten i dag at speilet deres skal åpnes i morgen :P BIG news!!! :eek: :p

er jo ikke så gammel da! Du kan jo bare ta den med til en utstyrsbutikk som selger Brio, og få de til å se på den :)

...så forresten på nyheten i dag at speilet deres skal åpnes i morgen :P BIG news!!! :eek: :p

Hehe jo, problemet er vel mest at det ikke er noen her som selger babyutstyr lenger:confused: så nærmeste ligger 1 time unna.. haha tragisk.. skal få stefaren min til å se på den :) han er en altmuligmann:P

Hahah ja skikkelig BIG news!:eek::p 50 kvadratmeter med "falsk" sol:cool::eek::p hehe.. men har visst blitt stort siden det er folk fra forskjellige land som har fått interessen for dette..

★mobben til brodær'n★

Jeg og Hermine har gått oss en tur med søppla før middag :rolleyes:
Skravla gikk i ett på mini hele veien :p
1383058224771.jpg

*Surfer mobilt*

God ettermiddag!
Fine bilder av jentene..:)

Jøss! Det blir lys på Rjukan i morra asså? Håper sola titter frem da.:D Det var veldig varmt og deilig i dag iallfall. Satt ute i sola uten tterjakke og koooppsa meg under lunsjen.:cool:
Her er andre samlingsdag overstått og nå ligger jeg på hotellet og slapper av litt. Hadde kontaktlærersamtale i dag og det gjorde godt. Fikk lufta en del tanker om skolen og undervisninga, så nå håper jeg studiet får en annen kvalitet ved seg.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God ettermiddag!

Jøss! Det blir lys på Rjukan i morra asså? Håper sola titter frem da.:D Det var veldig varmt og deilig i dag iallfall. Satt ute i sola uten tterjakke og koooppsa meg under lunsjen.:cool:
Her er andre samlingsdag overstått og nå ligger jeg på hotellet og slapper av litt. Hadde kontaktlærersamtale i dag og det gjorde godt. Fikk lufta en del tanker om skolen og undervisninga, så nå håper jeg studiet får en annen kvalitet ved seg.:)

Haha ja nå blir det litt lys på torget! dette har jeg ventet lenge på! (Not) :P syns det hele er bare oppskyt jeg; )

Så bra at du ordner opp! Håper det blir bedre;):) man studerer jo for en grunn:P

★mobben til brodær'n★

God kveld, folkens:)
Mange nydelige små tutter her idag<3Idag har vi vært og ukeshandla idag::) Var en tur innom apoteket for og kjøpe leppepomade til N, hu får så såre lepper, ser nesten ut som eksem!? Formen til ungene svinger noe veldig. Mathea har ikke hatt feber, men har veldig vondt i halsen og var slapp idag, så holdt hu hjemme fra skolen. Emmeth gråter mye og har vondt i halsen, så han får hostesaft og en paracet før han legger seg på kvelden. Alle små er nå lagt for kvelden, så nå skal jeg kose meg med tv, pc og sofa`n:D

Mange nydelige små tutter her idag<3Idag har vi vært og ukeshandla idag::) Var en tur innom apoteket for og kjøpe leppepomade til N, hu får så såre lepper, ser nesten ut som eksem!? Formen til ungene svinger noe veldig. Mathea har ikke hatt feber, men har veldig vondt i halsen og var slapp idag, så holdt hu hjemme fra skolen. Emmeth gråter mye og har vondt i halsen, så han får hostesaft og en paracet før han legger seg på kvelden. Alle små er nå lagt for kvelden, så nå skal jeg kose meg med tv, pc og sofa`n:D

Uff:( håper virkelig disse barna dine blir friske snart! Slitsomt for alle når ett eller flere barn er syk:confused::( god bedring!;)

Høres godt ut å slappe av:D ha en kjempe fin kveld:):):)

★mobben til brodær'n★

Hehe jo, problemet er vel mest at det ikke er noen her som selger babyutstyr lenger:confused: så nærmeste ligger 1 time unna.. haha tragisk.. skal få stefaren min til å se på den :) han er en altmuligmann:p

Hahah ja skikkelig BIG news!:eek::p 50 kvadratmeter med "falsk" sol:cool::eek::p hehe.. men har visst blitt stort siden det er folk fra forskjellige land som har fått interessen for dette..

★mobben til brodær'n★
regner med du stiller på torget i morra formiddag og vinker i kameraet til meg??? :p

God bedring til gjengen din!
Emmeth må bare bli frisk til neste torsdag ;)

Tar dere tran? Tror trana har gjort underverker for immunforsvaret her i hus, Hermine har vært frisk i flere uker nå :D ...håper ikke jeg jinxa meg selv nå da :P

God ettermiddag!

hvordan er forelesningene denne uken da?

Back
Topp