God tirsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå
Mange som er spente på skatten eller?
Sikkert endel som har fått sjekket allerede og, tenker jeg =) 
Jeg sitter hjemme og slapper av litt før jeg skal på møte med sjefen min, og fellesmøte etterpå. 
Får vel fortelle om hva som skjer i magen, for det har jeg ikke fått gjort enda!
Senere i dag skal T til mormor og jeg skal på møte bare for damer tilknyttet forsvaret =) 
Så da blir det nok litt skravling!
Håper alle får en fin dag!

Hei, hei!
Har sjekket skatten og jeg får en del igjen, ser det ut til! I fjor regulerte det seg da mannen endret på sin, men jeg tror jeg får tilbake nesten 17 000, og det skal bli godt, for jeg er skikkelig blakk nå!

Er alene hjemme, merkelig følelse. Luna er i gang med sin andre uke i bhg. Jeg er der fortsatt en stund før jeg går, og henter henne tidlig. Det går gradvis bedre og bedre, ser det ut til. 

Nå skal jeg prøve å trene litt, selv om jeg er skikkelig trøtt og uopplagt etter nok en halvdårlig natt, og så er det av gårde for å hente begge jentene.

Ha en fin dag! :)

Jeg får ikke vite oppgjøret enda jeg, pga at mannen var utenlands i fjord og vi er gift.. Kjedelig!

jada her er oppgjøret kommet.. gikk som jeg ventet.. baksmell i år igjen.. :( 

Her har vi vært på teater idag med Linus og Viljar. karius og baktus. De satt begge helt oppslukt i forestillingen. var litt spent på Viljar, for han er jo bare 16mndr snart, og trudde det kunne bli litt for mye for han, men han rørte ikke en muskel gjennom hele forestillingen. Og var den som klappa desidert mest når det var ferdig :P Hehe moro :)

Hmmm...skatten har jeg ikke tenkt på en gang jeg, men det er jo spennende! Så kjedelig at du må vente Fru H....

Almara: så bra at det går seg litt til med tilvenningen. Jeg har også vært borti barn som ikke har drukket eller spist i barnehagen de første dagene. Veldig synd om foreldrene ikke har mulighet for å gi de kortere dager da....

2x24 nov: så artig med teater og så flink Viljar var da :) Så den var satt opp her også, men dagen passet oss dessverre ikke....

Her har jeg hatt en hjemmedag med støvsuging og klesvask, kjedelig men det må gjøres :) Eveline har sovet to gode, lange lurer i vogna idag, så da er det litt lettere for meg å holde på uavbrutt.

Godt at det begynner å bli litt mer rutiner på hennes dag også. Hun legger seg nå i vugga kl. 20 på kvelden, så litt voksentid på kvelden igjen nå :)

I morra får vi besøk av broren min, som vanligvis bor i Bergen, så det blir koselig. Han har ikke sett Eveline enda heller, og har sagt han gleder seg til å se henne :)

Kos dere masse med besøk :-))

Back
Topp