god tirsdag!

*Carine*

Elsker forumet
hei jenter,

idag er håvard hjemme med meg. Vi sov til kvart på ni... så orket ikke stresse for å komme i barnehagen. Så nå har vi spist langt frokost og ser litt barnetv nå mens jeg drikker kaffe og ser på nett.
deilig høstvær her så tenker vi får ut på tur etterhvert.

deres planer idag?

er også hjemme i dag.. har vært forkjøla siste tiden og slapp, men har en sinnsyk hodepine.. er bedre nå, så da våger jeg meg til litt data.. men skal prøve få sovet litt og ryddet litt her til sambo og snuppa kommer hjem. snuppa er forkjøla også, var hjemme fra bhg fredag med pappan og hadde fri med oss i går da vi har vært på tur i helgen, hun er litt snørrete enda men klar for bhg, pappan henta henne isted og leverte til kl 09.30, så får ikke så lang dag[:)] satser på en enkel middag i dag, tomatsuppe med makaroni og brødskiver til[:)]
skal på jobb i morgen og torsdag så har jeg fri fredag, beg. i 80% jobb fra 1 okt, med fri fredager, så det passa jo bra[:D].. går jo i ett hele tiden... så en fridag skal bli greit (går nok til huslige plikter og adm.arbeid i forbindelse med jobb...)

ha en fin dag alle sammen, her skal den brukes på å bli 100% frisk[:)]

Fantastisk høstvær her også. Jeg har for en gangs skyld vært tidlig oppe. Har vært til jordmor i dag, og innom jobb med noen greier. Nå skal jeg bare slappe av litt, så skal Felix og jeg ta oss en lang sykkeltur i finværet.[:)]

hei hei [:)]

i dag har eg faktisk vore i rettsak [8|] støttet en vennine som gikk i sak mot jobben som gidde ho sparken uten gyldig grunn.... vart mangen timer, men verdt det [:D]  skulle egentlig vare til fredag, men allerede i dag gidde bedrifta opp, og ho vant [:D][:D][:D] wuhu!

ellers har eg og Benjamin vore hos foreldrene mine på middag.. sambo jobber fra 11.30-22.30 i dag, så gleder meg til han kommer hjem...

No er Benjamin sovnet, og eg sitter med beina på borde.. ryggen krangler skikkelig i dag, men det går seg til [:D]

ååh hva skjedde benjamin sin mamma??? hva argumenterte de med lizzm?

Flott høstvær!!! Herlig nydelig!!! Elsker høstfargene!! [:)]

Jobba sen i går dag i dag, sover elendig mellom sen/dag så er trøtt.. skal på tidligtidlig vakti morra og! Vært på kurs i legemiddelhåndtering - interessant! [:)]

Gått tur med fam i ettermiddag - nå sitter jeg på sofaen og ynker meg over ryggen.. fikk plutselig vondt i ryggen på jobb. blitt bare verre[&:] skjønner ikke helt hva jeg gjorde galt heller - ikke noe tungt løft eller noe..!

Greys i kveld!! [:)]

Back
Topp