God tirsdag alle

lenemor

Forumet er livet
Håper dere er oppe og ikke gråter..

Her har det vært en pyton natt - amming hver time, og mellom slagene har G snorket som et uvær... dårlig med søvn på meg med andre ord. August lar seg ikke stoppe av slikt, og fortsetter skrikingen på dagtid - her skal vi ikke ligge alene nei. Bare for å toppe det hele har jeg fått mageproblemer igjen - skal si denne omgangssyken henger i altså

Ja, ja - sove kan vi gjøre når vi svimer av

Det hørtes slitsomt ut, lenemor! God bedring! Håper dere får tatt dere en lur snart.

Her er barna avgårde i barnehage og skole, mens eldstemann er hjemme med vondt i halsen. Når han klager er det som regel vondt (på tross av at han er hankjønn[8D][:D]).

Jeg må prøve å få ryddet litt her og gjøre kjempekjekt husarbeid - zzzzzzzzzzzzzzzz - før jobben kaller. Så blir det nok rolig kveld ilag med ei god venninne, og de frustrerte fruene.

Ha en fin dag alle sammen![:)]

god morgen!

her startet dagen kl 08.30, av at julie skravla som en foss på rommet sitt. da hadde hun sovet fra 19!!!!! yeah!! jeg ser lys i tunnelen, og har sovet helt fantastisk i hele natt.
nå sover julie igjen, jeg har spist en litt sen frokost med speilegg, og ser gmn i reprise.
skal få gjort litt husarbeid her i dag. har skulket unna litt i det siste.. og det sysn her hjemme..  såå da er det kjekt å komme ovenpå igjen når energien er ovenpå.. [:)]

håper dere snart får litt søvn lenemor. [:)]

God formiddag.

Hater at sambo er så mye borte, for da greier ikke jeg å sove før langt ut på morras kvisten. Sovnet i 5 tiden en gang, Marcus sov te 7.30, sto opp, kledde på oss og dro i bhg.

Jeg har sovet litt i senga, det var godt og det hjalp meg en god del, jeg har satt på en maskin med klær, spist frokost, satt på gass ovnen så det blir varmt her.

Gleder meg te sambo kommer hjem i kveld.

Synes dere det er frekt å ringe avlastninga og høre om dem kan ta Marcus noen netter nå så jeg kan få slappet av litt?

Uff, høres slitsomt ut Lenemor, håper du har mulighet te å sove litt på dagen i dag når August sover.

Jeg har vært i behandling og begynt på klesvasken, men det er nok fem maskiner igjen før den er ferdig. Nå sitter jeg bare og venter på at Maja skal bli sulten slik at jeg kan bake litt etterpå. Jeg gidder ikke begynne før hun har fått mat siden babyer er spesialister på dårlig timeing. Ellers skal jeg prøve å få tatt meg inn det jeg kan, for jeg er så sliten at jeg sliter med å konsentrere meg nok til å følge med i samtaler. [&:] Det er litt som å være skikkelig full og skulle delta i en seriøs diskusjon. Samme hvor mye man tar seg sammen så merker man selv at man er dum...

Jeg får så vondt av deg, lenemor. Husk at G kan ta seg en sykedag på barnepassers vegne "hvis det blir for ille" (noe det høres ut som at det er).

Jeg og Leah er hjemme i dag, hun er frisk igjen hun asså - men hun sa på morran i dag at ; Mamma? Jeg tror vi må kose oss hjemme i dag, for jeg er fortsatt LITT suk [8D][:D] Herlig da .. Så da er vi hjemme i dag vi [:)]
Perler, spiser kake og koser oss masse [:D]

ORIGINAL: namba

Jeg har vært i behandling og begynt på klesvasken, men det er nok fem maskiner igjen før den er ferdig. Nå sitter jeg bare og venter på at Maja skal bli sulten slik at jeg kan bake litt etterpå. Jeg gidder ikke begynne før hun har fått mat siden babyer er spesialister på dårlig timeing. Ellers skal jeg prøve å få tatt meg inn det jeg kan, for jeg er så sliten at jeg sliter med å konsentrere meg nok til å følge med i samtaler. [&:] Det er litt som å være skikkelig full og skulle delta i en seriøs diskusjon. Samme hvor mye man tar seg sammen så merker man selv at man er dum...

Jeg får så vondt av deg, lenemor. Husk at G kan ta seg en sykedag på barnepassers vegne "hvis det blir for ille" (noe det høres ut som at det er).

han tilbød seg å være hjemme idag, men jeg orker ikke å ha hans sykefravær på samvittigheten i tillegg... satser heller på å legge meg veldig tidlig i dag, så kanskje jeg får hentet meg inn bittelitt

Off.. Lenemor, ikke gøy med lite søvn, man blir jo heelt sombie [&o] Håper det ordner seg til natta og at du får sove godt. [;)][:)]

Her har jeg vært oppe kl halv syv og vekka ikke Trym før 07:50 [8D]. Leverte i bhg halv ni, også var det rett på jobb (Må si det er stille om dagen, nesten ikke folk som handler om dagen) Ei jeg kjenner, mente det var finanskrisa [&:]

Har akkurat inntatt en calsone [8D] Etterpå er det å få Trym i seng sånn i syv tida, vi skal opp kl 05:30 i morra [:o][X(] Gubben skal til Oslo på noe som heter HackCon #5 (Han driver med studier, data sikkerhetskonsulent) Fysh.. Det er tidlig [X(] Han skal vare der åtte. Er lurt å møte opp når det koster nesten 3 lapper for kurset [;)][:)]

Ha en fortsatt fin tirsdag! [:)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: namba

han tilbød seg å være hjemme idag, men jeg orker ikke å ha hans sykefravær på samvittigheten i tillegg... satser heller på å legge meg veldig tidlig i dag, så kanskje jeg får hentet meg inn bittelitt

Jeg vet det ikke er lett, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for å la G være hjemme en dag eller fler for å hjelpe deg. Du er mye viktigere enn jobben hans - hver gang. Du bør prioritere deg selv. Det kan være lurt å gjøre det før du ikke har noe valg lenger. Jeg håper du får sove godt i natt slik at du får tatt deg inn litt og at August sover mye i natt og i morgen på dagtid.

ORIGINAL: *Flatula*

Off.. Lenemor, ikke gøy med lite søvn, man blir jo heelt sombie [&o] Håper det ordner seg til natta og at du får sove godt. [;)][:)]

Her har jeg vært oppe kl halv syv og vekka ikke Trym før 07:50 [8D]. Leverte i bhg halv ni, også var det rett på jobb (Må si det er stille om dagen, nesten ikke folk som handler om dagen) Ei jeg kjenner, mente det var finanskrisa [&:]

Har akkurat inntatt en calsone [8D] Etterpå er det å få Trym i seng sånn i syv tida, vi skal opp kl 05:30 i morra [:o][X(] Gubben skal til Oslo på noe som heter HackCon #5 (Han driver med studier, data sikkerhetskonsulent) Fysh.. Det er tidlig [X(] Han skal vare der åtte. Er lurt å møte opp når det koster nesten 3 lapper for kurset [;)][:)]

Ha en fortsatt fin tirsdag! [:)]

jeg kan trøste deg med det at februar i den bransjen der er død død død.. det tar seg nok opp igjen.. men man har jo jula friskt i minne.. [:D] og nå er det dødt.. jevnt over.. som det ofte er i slutten av januar og februar.. [:)]

Så er barna i seng - August var stuptrøtt og hylskreik den siste timen, men erfaring har vist oss at å legge tidligere enn rutinen funker ikke, da våkner han igjen med en gang, og så ender vi opp med legging som tar lenger tid enn normal.

Knerten har sovet en del i dag, så dagen har vært ganske god, selv om jeg har vært sliten og trøtt... skal ikke sitte oppe lenge nå, og håper inderlig at han sover lenge før han våkner til første måltid... det er på en måte avgjørende for hvordan resten av natten går - om det går mer enn fire timer så er han skrubbsulten og spiser godt før han sovner igjen, og da går det et par timer før neste måltid, mens om han våkner tidligere så småspiser han og sovner, og så er det mat igjen kort tid etterpå

Nå er det kveldsmat for mor

Hei jenter!
Her var det jobb igjen i dag, og hadde en fin dag på jobben..! Ene gamle mannen var så glad for å få frokost i dag, at han ville gifte seg med meg.. [8D][:D] Hahahaha.. Man hører mye rart en dag på jobb..
Maren har vert litt bedre i dag heldigvis! Ingen feber og har spist litt, men ikke mye da.. Har ikke komt noe opp igjen i dag heller, så vi får krysse fingrene for at det snart er over.. Så er det vel snart storebroren sin tur.. [&o]
I morgen skal jeg starte ekstra tidlig.. (Bare et kvarter før, men det kvarteret har mye å si!) Så da blir det tidlig morgen på Sindre.. Men men.. Han liker det jo i motsetning til meg.. [8D]

I kveld skal jeg prøve å få med skiskytingen for menn.. Og rydde litt.. Og lage klar nistene til i morgen.. Så kan vi bare rase av gårde i morgen.. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Hei jenter!
Her var det jobb igjen i dag, og hadde en fin dag på jobben..! Ene gamle mannen var så glad for å få frokost i dag, at han ville gifte seg med meg.. [8D][:D] Hahahaha.. Man hører mye rart en dag på jobb..
Maren har vert litt bedre i dag heldigvis! Ingen feber og har spist litt, men ikke mye da.. Har ikke komt noe opp igjen i dag heller, så vi får krysse fingrene for at det snart er over.. Så er det vel snart storebroren sin tur.. [&o]
I morgen skal jeg starte ekstra tidlig.. (Bare et kvarter før, men det kvarteret har mye å si!) Så da blir det tidlig morgen på Sindre.. Men men.. Han liker det jo i motsetning til meg.. [8D]

I kveld skal jeg prøve å få med skiskytingen for menn.. Og rydde litt.. Og lage klar nistene til i morgen.. Så kan vi bare rase av gårde i morgen.. [:)]

Det at han fikk frokost var nok bare et påskudd, vet du. Han har nok bare vett nok til å kjenne igjen ei kvalitetsdame når han ser en![:)]

Back
Topp