God tirsdag alle!

lenemor

Forumet er livet
Her sitter vi - Johanna ser på Dora på tv og jeg sitter foran pc'n og spiser frokost. August sover ennå. I dag har vi tenkt oss en tur på biblioteket - er rimelig lei av å gå inne her nå altså, har nesten ikke vært utenfor døra på tre uker

Ellers står ikke mye spennende på planen vår - vaske litt klær, se på tv og kose oss... og glede oss til Johanna skal i barnehagen i morgen [;)]

Hva gjør dere rundt i norges land i dag da?

Det hørtes ut som en avslappende morra [:)]
Blir fint med tur til biblioteket tenker jeg [:)]

Jeg har planer om å gå ut og hente posten.... Er ca 25m å gå.. Har ikke vært ute siden lørdag, da jeg gikk inn og ut av bilen oppe hos foreldra mine.. [:-]
Ellers skal jeg sette på en klesvask, og da tror jeg det er det..
Trenger ikke lure på om veslegutten fortsatt ligger med hodet ned i alle fall, noen harde spark opp mot ribbena/magesekken i dag, så grei beskjed der [:)] Men virker ellers rolig, bare nedtrykksfølelse i dag, ingen stramming enda [:)]

Tja, ikke akkurat fra Norges land, men fra et regnfylt Belgia....[&:]
Sitter på jobb, stille enda. I dag ventes besøk av finansministeren, så da blir det litt å gjøre, men det er jo bare bra!
Ungene er på skole/barnehage, ja, sånn går dagene....skulle ønske jeg kunne gå ut i permisjon snart!
Begynner å bli litt tungt!

Håper du kommer deg ut lenemor! Også blir det kanskje litt deilig å få huset "for seg selv" i morgen....[8D]

ORIGINAL: anjuk

Tja, ikke akkurat fra Norges land, men fra et regnfylt Belgia....[&:]
Sitter på jobb, stille enda. I dag ventes besøk av finansministeren, så da blir det litt å gjøre, men det er jo bare bra!
Ungene er på skole/barnehage, ja, sånn går dagene....skulle ønske jeg kunne gå ut i permisjon snart!
Begynner å bli litt tungt!

Håper du kommer deg ut lenemor! Også blir det kanskje litt deilig å få huset "for seg selv" i morgen....[8D]

Hjelpes anjuk, har du kommet itl uke 32 allerede?? Ikke at det føles så allerede for deg kanskje, men jeg synes da nettopp du sa at du var gravid??

Jeg er bare trøtt trøtt trøtt - trøtt av å stå opp tidlig med ugene, trøtt av å styre med å få de avgårde (er jo jeg som må ordne alt med matpakker, få med skolesekk og barnehagesekk) - og ikke så rent lite pms-trøtt[8D] Men aller mest er jeg trøtt av snø[>:] Nå har den ligget siden før jul - så nå syns jeg den godt bare kan forsvinne......

Ellers så venter jo jobben litt senere, og i kveld skal jeg til en venninne å slappe av å bare jabbe[:)]

Ha en koselig dag!

Ja, tenk, uke 32!! Dette har vært langt og vondt, kaster fremdeles opp og må jobbe frem til uke 38[&o]
MEN, etter dette er jeg iallefall ferdig med barneproduksjon!![:)]

Aslak sovnet i bilen på vei hjem fra bhg i dag.. han skal ha mat nå i 10-tiden! Men sover i vogna si nå.. delvis påkledd! Han er helt utslitt etter mange netter med feber! Det er så rart at han får feberen rundt 3 hver natt.. finner ikke logikken! TYPISK at han er syk nå siden han skal ha dren på fredag.. blæææ håper og krysser fingrene for at han er frisk da!

Solveig har klart to merker på belønningssystemet sitt "Ikke tøyse når man spiser frokost-arket" hihi Når hun har fyllt det opp så skal hun få en fiskestang til å fiske fisk med! Hun fikk en til å fange krabber med til jul og ønsker seg en vanlig fiskestang også! Det skal bli så mye greiere når vi ikke trenger å mase og styre om morgenen!

Ellers går jeg rundt som en zombie fortiden! Vond i hodet... og annet tull! MEN i kveld er det AC-time!!! Jeg skal danse i kveld! Gleder meg MYE![:D][:D][:D]

Tror ikke jeg får mer søvn når ungene er tenåringer! Ligger vel våken for å høre om de sniker seg ut eller noe haha

her sover Nathalie så masse for tiden, at jeg må vekke henne for å nå barnehagen[&:]. Jeg sover svært lite om natta, så det er bare godt å ligge litt frampå å slappe av.

Vi var på biblioteket i går å lånte karius og baktis lydbok og bok. Nathalie var på teater på søndag å såg de, så det var litt gøy å låne boka om de nå[:)].

Superberta:
Nøstebarnboka har jeg også, den er kjempekjekk!![;)]

Har egentlig ingen planer i dag jeg, bortsett fra å lage fiskegrateng til middag. Skal prøve å få slappet litt av, er fortsatt trøtt etter festen på lørdag.

Ha en fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: Actrine

Tror ikke jeg får mer søvn når ungene er tenåringer! Ligger vel våken for å høre om de sniker seg ut eller noe haha

Det tenker jeg også!! Vi driver jo med hustegninger, og jeg merker at jeg hele tiden passer på at det ikke skal være  enkelt å snike seg usett ut og inn av huset for trassige tenåringer [:D]

I natt har jeg hatt den beste natten på veldig lenge. Jeg har sovnet med en gang igjen hver gang jeg har våknet og det var godt. Nå har jeg tilbringt litt kvalitetstid med pumpa mi og har begynt på frokosten. Jeg skal snart i behandling. Jeg skal male to lerret hvite i dag slik at jeg kan male noe annet på dem. Vi trenger noe å henge på veggene på det nye soverommet. Jeg er ikke så kreativ for øyeblikket, men det tenkes så det knaker. Jeg vurderer kinategn, men jeg vet ikke enda. Kom gjerne med ideer. Jeg tenker på fargene hvitt, sølv, lilla og sort, evt. grått. Det må helst være abstrakt, for jeg er ingen kunstner. Ellers skal jeg prøve å ta det rolig i dag også.[:)]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Actrine

Det tenker jeg også!! Vi driver jo med hustegninger, og jeg merker at jeg hele tiden passer på at det ikke skal være  enkelt å snike seg usett ut og inn av huset for trassige tenåringer [:D]

Hehe. Man kan vel alltid snike seg ut?? [:-]

Jeg bare trøster meg med at når julie blir 18 år, er jeg 36!! Så jeg er jo bare ungfrua innen unga er ute av huset! Da får jeg min 2. ungdom tenker jeg.. [;)][;)]

Når de blir tenåringer så ler vi av de bekymringene vi har nå når de er små [8D]

Ingen god dag for min del, men det har jeg skrevet om i egen tråd. Men jeg har sovet fra 0930-1245 og det var GODT[:)]

Nå spiser jeg en forsinket lunsj og skal snart sette på poteter + forberede middag. Og en tur i butikken før jeg henter natteravneren min[&:]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Ja, vi er visst en gjeng med slitne damer![8D] Sånn er det vel i småbarnsperioden.. bare vent til vi har tenåringer, da er vi en gjeng med freshe og opplagte damer i sin beste alder![:D]

Her er da kvalmen igang..[:'(] Og trøttheten.. og svimmelheten.. Det går veldig opp og ned da, og etter kl 12 er jeg som regel i storform![:D]
Jeg var hos legen og fikk sykmelding i 2 uker, så nå skal jeg få slappet av, og kanskje få gjort litt ekstra hjemme også, ihvertfall etter lunsj..[8D] Og masse strikking!!![:D] Har bestilt Nøstebarn-boka, så nå blir det søte bodyer og trøyer++ til den lille..[:)]

Litt kjipt var det å ringe sjefen da, for jeg er ansatt i et svangerskapsvikariat ut 2010, og nå blir det jo til at de må finne enda en ny vikar.. Men sånn er det, han som er teit som ansetter en nygift jente på 27 år med et barn på 3 år fra før..[8D]

Håper dere får en fin dag alle sammen, på tross av vondter etc..[:)]

yeah.. sykmeldt... wuhu..passer meg fint.. lyst på lunsj en dag da kanskje??[:D]

God dag.

Jeg har ikke hatt mulighet te pc før nå, vært på kafe med ei venninne og på shopping, kjøpt nye gardin stenger og gardiner, gleder meg te å få dem opp.

Skal snart hente Marcus i bhg og bare kose oss hjemme i ettermiddag. Jeg sliter med huepine i dag.

ORIGINAL: Ariada88
Hehe. Man kan vel alltid snike seg ut?? [:-]

Jeg bare trøster meg med at når julie blir 18 år, er jeg 36!! Så jeg er jo bare ungfrua innen unga er ute av huset! Da får jeg min 2. ungdom tenker jeg.. [;)][;)]

man kan det, men det behøver ikke være ENKELT!

Og jeg er jo 52 da Johanna fyller 18, så jeg er godt voksen.. men så har jeg hatt mye ungdom før jeg ble mor da[;)]

Lite spennende å fortelle fra denne kanten da hele dagen har vert tilbragt i bil.. [:D]
Men iallefall deilig å komme hjem igjen selv om det var kaldt her når vi kom!

Back
Topp