God tirsdag alle!

lenemor

Forumet er livet
Her sitter jeg, på dennne første dagen i februar, tenk, årets korteste måned er igang.... det går fort mot vår!

Her startet vi forresten dagen med at Johanna sto i gangen og hylte at hun hadde klora seg... så da vekket hun hele resten av huset, og lillebror så i alle fall ikke noe poeng i å legge seg ned og sove igjen, så opp var det - kvart over seks! [:@]

Nå er de to krapylene levert i barnehagen - vi har hatt en koselig morgen altså, men det er litt deilig å ha huset for seg selv. I dag er det klesvasking og husvasking som står på plakaten, sammen med besøk til veggleverandør (skal se på farger på panelet vi skal ha, det blir ikke smart men noe som heter bever), til rørlegger (bestille badekar og dusjhjørne til ene badet) og så skal jeg prøve å få sløva litt på sofaen - jeg skal jobbe i kveld.

Hva gjør dere i dag da?

Jeg og skulle ha jobba i kveld, men feber og oppkast satte en stopper for det.. Ungene da.. Meeen det ser ut som formen er grei i dag.. De sitter i skrivende stund å spiser speilegg og ser på Mikke Mus Klubbhus.. Så vi får håpe det verste er over.. [:)]
Ellers så har vi jo da ingen planer her i dag.. Må vaska klær og sånt som vanlig, og så skal jeg forsøke å bli ferdig med den første votten i dag..! [:)] Mor skal strikke seg votter.. [:D]

Her sitter jeg da....og nyter stillheten og tida aleine [:)] Har ikke sovet veldig godt i natt, så er rimelig trøtt. Mulig jeg dupper litt etterhvert [;)]
Jeg hadde store planer om å strikke ferdig lua jeg holder på med i dag, men fant ut at jeg ikke har strømpepinner i str. 5, så får se om jeg klarer å løse det....
Ellers skal jeg se om jeg finner noen fine blomster på nettet som jeg kan sende til verdens beste venninne som mistet mammaen sin i går [:(]

Hadde egentlig planer om å grille pølser på bål til middag idag, men i dette været så gidder vi ikke [&:] Får heller håpe de har rett ang. været imårra, så tar vi det da. Da er det nemlig meldt soool [:D]

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

hei hei alle sammen!!

nå er jeg hjemme igjen fra joibben. jentene er syke i dag.. eller de hadde feber i natt, og er derfor hjemme nå.. men de er jo langt i fra slappe...[8D] men mor må ha en timeout her allikevel.

har akkurat bestilt en blomsterbukett til en venninne, og skal vel egentlig se om jeg får brukt denne dagen til noe fornuftig nå..  burde ha vasket litt klær etc,men jeg er så forferdelig langt nede for tida, og ikke får jeg sove eller noen ting.. sååååå jeg gleder meg til jeg skal til psykologen nå.. men det er en heel mnd til[:(][&:][:)] men det løser seg vel på et vis..

nei, nå står det to jenter her, og ivrer etter at jeg skal komme meg vekk fra pcen, jeg lovte at jeg kun skulle bestille de blomstene, så vekk[8D] men klarte liksom ikke la være å bare titte innom her[:D]

...H... vi mangeler prester i Trøndelag. var det noe?[8D]

Har vært til frisør. Så nå kan jeg føde uten ettervekst. Er jo veldig viktig å ta seg bra ut på føden[8D]

Ellers var det en begrevelse jeg kanskje kunne ha gått i. Min mors tremennings nye frue. Men jeg prioriterte håret mitt altså. Har truffet damen en enkelt gang. Istedet tar min mor og jeg på besøk hos enkemannen når hun kommer hit midt i februar (som føde-barnevakt)

Og så er det februar. En kort måned, så det er jo kjekt for den som har termin i mars. Da er det ikke så lenge til.

Og nå er det sofa noen timer. Malte tulla litt i natt og magen min begynner å bli litt vanskelig å få i en komfortabel sovestilling. Men da jeg først sov, sov jeg godt!

..H.. - jeg er omskolert. Jobbet i mange år på kontor, som sekretær, kontorassistent, prosjektkoordinator, etc., men etter å ha slitt med kronisk senebetennelse en stund fikk jeg omskolering. Jeg er nå utdannet barnevernspedagog og har aldri angret (men jeg har alltid drømt om å jobbe med barn og ungdom, så det var ikke helt tilfeldig at det ble denne utdannelsen altså)

ORIGINAL: Nøste77

Ellers skal jeg se om jeg finner noen fine blomster på nettet som jeg kan sende til verdens beste venninne som mistet mammaen sin i går [:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Trillemor82

Ja, jeg vet [:(] Livet et urettferdig altså!
Nå begynte jeg å grine igjen og [:(][:(][:(]
Jeg fant iallefall en flott bukett som blir levert i ettermiddag.
...selv om jeg helst skulle vært der selv for å trøste [:(]

sendt avårde herfra også... livet er ufattelig urettferdig[:(][:(][:(][:(][:(]

Dokk e bare fantastiske
Tusen takk for nydelige blomster og all omtanken og støtten eg har fått fra dokk

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Dokk e bare fantastiske
Tusen takk for nydelige blomster og all omtanken og støtten eg har fått fra dokk

Fader altså!!!! Nå begynte jeg å grine IGJEN [&:]
De blomstene, og alle andre blomster i verden, fortjener du vennen

Back
Topp