God tirsdag alle sammen!

hissigproppen

Gift med forumet
Her øspøser det ned, noe som gjør at jeg lå aaaaaltfor lenge i senga og bare koste med snuppa. Så nå har vi dårlig tid, hehe.
Hårvasken ble tatt av programmet. Bortkastet tid når det regner.

Og sist, men ikke minst. Lurer på om gummistøvlene passer rundt leggen lenger...

God morgon! Eg gruar meg til å gå ut i regnet... har ikkje mykje lyst, men må

Ynskjer dykk alle ein god tirsdag!

Regnet har sluttet, takk og pris!

Vi var egentlig i rute, til tross for sen oppvåkning, men så skjedde det daglige raserianfallet.
Så nå orker ikke jeg som mamma mer, så vi må få hjelp på et vis. Vi takler det åpenbart ikke riktig, siden det kommer igjen og igjen, så vi trenger veiledning for å få det til å gå ihop.

Her regner det heldigvis ikke, men en forferdelig vind ute. Tror jeg blir mest sittende inne i dag:):)

Ha en fin dag i dag alle sammen :)

Kjedelig med raserianfall da kjære deg :( Men hold ut! Det blir bedre , allting kommar ordna seg! Med tålmodighet og konsekvent handling/tilbakemelding kommer lille snupp til å skjønne at man ikke bøller med mamma og pappa som det passer seg.
Gjør og si det samme hver gang det skjer. Ikke sinna men bestemt. Så ordner det seg ska du se :)
Har en liten en her , og jobber på småbarn med disse herlige små "krypene" , så vet hvordan det kan være når det står på som værst :)

Lykke til , hold ut :)

Keep calm and carry on ( Elsker den plakaten! )

Back
Topp