God(tidlig)morgen! Noen planer for dagen?

Ophelia

Elsker forumet
Gjeeeesp, idag var det en som ville opp kvart på seks! Hva er vitsen da??[8D]
Hva skal dere idag?
Vi hadde egentlig planer om å gå i åpen barnehage sammen med en fra barselgruppen og jenten hennes, men Jesper Marthinius er kjempeforkjølet, veksler mellom å være pottetett og skikkelig snottete. Så vi dropper det...dessverre! Så da har vi ingen planer likevel...
Tror jeg må ta meg en lur samtidig når Jesper Marthinius' har sin første lur iallefall[8D]

Her sov vi faktisk til 06:55.
Første natt på over en mnd att vi har sovet så lenge, så eg er fornøyd [:D]
Vi skal sikkert ut til oldemor og oldefar en tur på dagen. Og på miljømarked i ettermiddag.

God bedring i heimen

her begynte dagen halv syv, jeg syns det er tidlig, men føler jo nå at jeg har sovet lenge i forhold til deg[;)]
jeg vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, det regner som bare det og jeg har ikke regntrekk til den nye vogna, så det ser vel ut til å bli en inne dag.
Men ikea i kveld, uten barn[;)]

Gooood morgen[:)]Her starta dagen kl 0700,helt supert det igrunn[:)]Er nå godt inni kaffekanna før jeg skal vekke gubben og deretter komme meg inn til Oslo og jobbe.Jobber til 2000 i kveld,kjedelig! Men,det må jo jobbes da[:D][8|]

Ha en riktig god dag alle sammen!![:)]

Forkjølelse er vel noe som hører denne årstiden med...(jadda, vi er ikke kommet til høstmnd, men det virker jammen sånn[8D])
Eplemos; miljømarknad, hva er det? På Askøy det da?
Himmelblå; hehe, er du som meg du tydeligvis, mtp håndarbeid..Sy, hva er det for noe???Men du har riktignok symaskin, så du er nok en del bedre enn meg!
skalblimamma; Ikea er bra, vi skal der imorgen! Kommer sikkert ut med litt ekstra, som vanlig[8D]
Bamling; høstrengjøring....det hørtes ut som noe jeg burde gjøre, men som jeg ikke gidder,ihvertfall ikke idag[;)] God bedring til skjønne Leander! Digget "uskyldig jeg?" bildet ditt[:D]
Moonstar; kos deg på shopping idag! Det er alltid gøy!

Ha en fin dag alle og god bedring til de med forkjølte småtroll[:D]

ORIGINAL: rai

Gooood morgen[:)]Her starta dagen kl 0700,helt supert det igrunn[:)]Er nå godt inni kaffekanna før jeg skal vekke gubben og deretter komme meg inn til Oslo og jobbe.Jobber til 2000 i kveld,kjedelig! Men,det må jo jobbes da[:D][8|]

Ha en riktig god dag alle sammen!![:)]

Å, deilig å sove "helt" til kl 07! Her er det som regel morgen mellom seks og syv, bare litt ekstra tidlig idag siden det var min tur til å stå opp!! Kos deg på jobb, lang dag du...Men som du sier, jobbes må det[:D]

Her starter som regel alltid dagen kl 06. Men i dag våknet hun 07, var først våken kl 05 så sikkert derfor hun sov litt lengre nå.

Vi skal på 10 mnd kontroll i dag og så en tur på jobben min,avslutning for en tidligere kollega.

Ha en fin dag alle sammen.[:)]

Miljømarked er omrent det samme som Loppemarked. Eller eg tror det er det samme, ikkje sikker [;)]
I Kleppe bedehus på Askøy (Kleppestø)

God morgen Jenter:) Her var det morning 07.30, men vi lå i sengen å slappet av til kl 08.00 :D

I dag skal vi til byen å møte en veninne som nett har fått en liten baby gutt <3 Så det gleder vi oss masse masse til :D Så blir det hjem senere å rydde og vaske litt som vanlig. Føler eg ikkje gjør noe annet enn rydde å vaske jo :S hehe

God morgen! [:)]
Her har lille gutt sovet til 08.00! Deilig, spesielt etter en lang periode hvor han våknet 05.00 hver dag... [:-]
I dag skal vi innom den nye jobben min med skattekort og handle et par bursdagsgaver.
Ha en super dag... [:)]

God morgen [:)]

Her startet dagen kl.8, mot 7.30 som er mest vanlig her, ble vekket av en som står i senga å ler .
Har planer om ned til hs for å veie og måle Oliver (prøver å gjøre det hver mnd for å se utviklinga, og så skrives det i ei bok). Og en liten tur til butikke for å handle litt.
Kanskje gjøre litt rent, men får se om lysten er der [;)]

Her våknet vi kl 6.30[:)]
hadde vekkeklokka på 7[:)] i tilfe den andre vekkeklokka ikke virket idag[:)]
dagen startet med å ordne 2 barn og meg sjøl, deretter kjøre sønnen min på skolen. og deretter dro vi på helsestasjonen. nå sover hun og kl 11.30 skal vi i bhg. på tilvenning. deretter blir det å hente sønnen min på skolen. lage middag. også så er vel kvelden her nesten og da er det å begynne å gjøre lille frøken klar for natta. er gressenke idag siden samboer er avgårde til imorgen[:)]

God formiddag, her starta dagen 0800 som vanlig med ei blid jente som var suulten [:)]. Her regner det kattunger, så det bli nok inne dag tror jeg, om vi ikke tar oss en tur på Jysk og bestiller nye madrasser til sambo og meg for det hadde vi virkelig trengt!. Ellers skal Mary Agathe og pappan klippe seg i kveld og det trengs i hvert fall[:D].

Begynte dagen med ein liten forsovelse, men ikkje verre enn at eg kom meg på jobb til ti på halv sju...[:(]

Når eg kjem heim klokka åtta i kveld har eg bestillt løkringer, mozarella sticks , pommes frites med dip , så skal eg PRØVA holde meg våken til Greys! Gleder til å sjå ungane igjen! Har ikkje sett dei sidan søndag

Her starta vi dagen klokken 12!! Ja, du leste riktig... KLOKKEN TOLV!! [:D][:)][8|][&:]
Snuppa er forkjøla, og jeg lurer på om om hun har fått ørebetennelse. Hun tok ikke kvelden før klokken tolv i går kveld, så når hun fikk flasken halv ni i morges og kom oppi senga mi sovna hun igjen ved siden av meg. Så da måtte jeg bare ligge i ro der da til hun våkna.
Så i dag kan jeg ikke skylde på at jeg ikke er utvhilt[;)]
I dag tror jeg at jeg skal få merka noen barnehageklær, få slipt ned dører og dørlister i gangen, samt revet ut gulvet [:)] Forhåpenltligvis trår sambo til og hjelper meg etter jobb [:D]

Back
Topp