GOD terminkalkulator...

Kittan

Flørter med forumet
for oss som ikke har hatt stabile sykluser! Her kan man skrive inn antall dager i den korteste og lengste syklusen[:)]
For min del ender jeg på samme termin (20/9-11), men er da 4+6 i stedet for 5+1, to dager forskjell der altså.

http://www.kanalen.org/foraldrar/blandat/gravtid.php

huff, jeg gir opp å finne den rette termindatoen [8|] ifølge legen min så har jeg termin den 7/9. ifølge den du la ut så har jeg termin den 8/9..så 1 dag til el fra får bare så være[;)] får heller se når jeg skal på den ordinære UL

whaaaaaaat!?! Jeg fikk beskjed om at jeg har temrin 30 aug jeg da[:)] Holder med dere fordet jeg altså[8D] Til det motsatte er bevist[8D]

Ble 1 dag forskjell her!

jeg tok denne testen nå, og da viser det seg at jeg skal ha termin den 03.09 (brylluppsdagen til broren til sambo) altså hele 8 dager tidligere.

lenge leve prøverørs barn for jeg vet nøyaktig når egget ble befruktet [8D]

Kan ikke skjønne at den skal være så pålitelig. EL kan komme når som helst, uten noe mønster om man svinger veldig i sine sykluser, en maskin kan da gjette på når EL fant sted, men bare moder natur vet.

Jeg for min del hadde stabile sykluser, bare at den varierte med en uke fra gang til gang. Helt logisk. Ene siden tok det så lang tid å slippe egget, mens på andre siden tok det så lang tid. EL og mens kom som bestilt hver måned, bare at antall dager mellom hver mens og hver EL varierte selv om det var et mønster.

Nei, vi må nok bare vente til UL for å få en mer korrekt termin, og selv da kan jo alt skje +/- 14dager[:D]

Var hos legen i dag, og da regnet hun ut at jeg var 5+2, og flyttet terminen min en dag frem til 19/9. Så da legger jeg alle terminkalkulatorer til side og forholder meg til det.... enn så lenge!

Den var spesiell, synes jeg =)
Ifølge norske terminkalkulatorer har jeg termin 22.9.11
Men ifølge den har jeg termin :

Dagens datum är 2011-01-19
Du har gått 59 fulla dagar (av 280).

Du är i första trimestern (av tre)
Du är i 2:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 3:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 9:e veckan (av 40)
Du är i v8+3 (av 40+0)

Merkelig at den er så mye lenger fremme da.. Men klager ikke! =)

Back
Topp