God stelleveske med termorom?

surriana

Forelsket i forumet
Trenger stelleveske og trenger tips! Jeg vil den skal være romslig med mange lommer og rom og med termorom som holder flasker varme. Den må også kunne henges på simovogn.

Stelleveska fra Babytravel! Har den selv og er knallfornøyd. Plass til alt man måtte ønske, termorom, god og praktisk inndeling, glidelåslukning og "lokk", medfølgende stelleunderlag m.mer. Også er den såpass stiv at den ikke faller sammen når man setter den fra seg. Kjøpes på reflex. De pleier å ha kampanje på den. 

ORIGINAL: Sicily

Stelleveska fra Babytravel! Har den selv og er knallfornøyd. Plass til alt man måtte ønske, termorom, god og praktisk inndeling, glidelåslukning og "lokk", medfølgende stelleunderlag m.mer. Også er den såpass stiv at den ikke faller sammen når man setter den fra seg. Kjøpes på reflex. De pleier å ha kampanje på den. 

Den har jeg[:)] Kjempe fornøyd[:D]

Vi har fra www.landsend.com Den har en termopose med og har VELDIG mye plass!

ORIGINAL: Kisse85

ORIGINAL: Sicily

Den har jeg[:)] Kjempe fornøyd[:D]

Den har jeg prøvd å få tak i i 20mnd omtrent, men ikke..[>:]

Babyproffsen sa til meg sist at jeg ikke trengte å komme og spørre flere ganger nå....[8D][:D] Får prøve reflex da... Hvor nå enn det er..[:-]

Fleurville sine stellevesker kommer med sånn for å ha flaskene inni. Sånn thermo ´veske´.

Back
Topp