God start på dagen!

MICAmor

Forumet er livet
VIP
God morgen alle sammen.I dag har dagen startet på en morsom måte!
Sønnen vår er på overnatting hos en kompis,så det er bare gubben,bikkja og jeg hjemme ,voffen sover på gulvet på rommet vårt.. Da gubben våknet hadde han lyst på litt "morgentrim",men den gang ei! I løpet av 2 sekunder hadde vi en knurrende voff mellom oss i sengen.Han knurret,og små boffet mot gubben,før han snudde seg og slikket meg på kinnet.Så tok bikkja spenntak og begynte å dytte gubben ut av senga....
Trodde jeg skulle dø av latter. Voffen har blitt overbeskyttende etter jeg ble gravid.Han kommer til å bli en fantastisk "storebror".
(ps.vi kastet ut voffen litt senere,og trimmet da....)
Har noen andre oppdaget "endret adferd" på dyrene sine?
Lattermild morgenklem til alle[:D][:D]

HAHA!!! Tøff hund! [:D]
Vet ikke om det er jeg som er blitt mindre tålmodig, men Teodor (hunden) maser sinnsykt mye! Gubben sier han bare er slik når jeg er hjemme. Men ingen får nærme seg meg med hevet hånd (ikke at noen har brukt å gjøre det, men gubben bruker å late som)!! Han er blitt veldig beskyttende!

Våres hund som heter Klein og er en hvit boxergutt har alltid vært mamma dalt :) Så jeg merker egentlig ikke noe forskjell på han. Men vaktinnstinktene hans er jo der da, men hab har ikke blitt noe verre nå.
Så min hun har ikke endret adferd, men vi vet jo ikke om han vil gjøre det når baby`n kommer?!?!?!?!?

Hei, vi har en stor blandings hund og han lukter mye på meg etter at jeg ble gravid. Snuser mye på puppene....he he, merker også at han er mer var på lyder utenfor og små boffer mer enn vanlig.

Håper ikke at han blir sjalu når bebisen kommer [8D]

[:D]Det er jo litt morsomt å se hvordan dyra reagerer ang. graviditet...
[;)]Jeg har ikke opplevd det selv, men har hørt en historie.
Ett par som fortalte meg at når de ble sammen...han hadde hund...
å hunden var så overlegen overfor henne...
Men når hun ble gravid merket jo hunden dette...Å er skikkelig overbeskyttende nå...
Ingen får nærme seg henne å hunden går å passer på og følger etter henne hele tiden[:)]
Jeg tror dyra har en egen sans for slike ting...hihi

Back
Topp