God smekke med armer?

Camilla I

Glad i forumet
Jeg har smekker med armer i bomull frotte kvalitet, men de skal i vask etter en bruk og bukser skal også til vask, body går greit med.
Er det noen andre smekker som holder seg bedre?
Jeg har lest her anbefaling om smekke fra Princess, men jeg har ikke funnet smekke med armer der på internett.
Hvis det er syntetisk smekke (som regntøy kvalitet) da vil all maten mest sannsynlig falle ned på bukser / stolen / gulv.
Så er jeg på jakt etter smekke som er både vanntett og med bomull øverst kanskje og med armer?

Sier Princess som du har hørt. Men kanskje du må i fysisk butikk for å finne dem. Vi har en del av dem hjemme. Har også babybjørn smekke som er såpass lang at matrester ikke sklir ned på buksa.

De fra Ikea funker bra her. Lett og tørke/skylle av etter hver bruk. Er med lomme så maten havner der og ikke på buksene.

Kan anbefale smekkene med armer fra Baby Bjørn (tror de kalles leke- og spiseforkle) og fra Ikea, vi har kjempegode erfaringer med begge deler :)

Ikea sine har vi brukt, de er sånn glatte så lett å gå over med en klut etter bruk og funker fint til både spising og hobby som f. Eks maling [emoji6]

Back
Topp