God skjærtorsdag!

lenemor

Forumet er livet
God morgen damer - tok meg litt tid å komme inn i dag, for jeg brukte bare snarveien min direkte til september 06, men gamleforumet er visst nede og vi må bruke det nye. Venner oss vel fort til det tenker jeg, men det krever litt endringer - blant annet må jeg gjøre om signaturen min som er alt for stor for oppsettet her

I dag sto vi opp halv åtte, August, Johanna og jeg - det vil si - Johanna kom inn til oss når hun forsto at August var ferdig med puppen... Nå sitter vi og ser på Barbie-film på tv - pappa er på badet, og når han er ferdig er det frokost. Så har vi tenkt oss en tur på Atlanterhavsparken i Ålesund, det tror jeg blir kjempemorsomt - August er vilt begeistret for alt av dyr, så han kommer til å være over seg!

I kveld har jeg planer om lammelår til middag.. og så skulle vi jo helst hatt påskeegg-jakt i dag, men det spørs om vi får tid... hvis ikke får G ordne det i morgen

Hva gjør dere på en slik vakker dag da?

Hei:) Vi har hatt en lat morgen, før vi dro opp på bursdagsselskap til Olive76emoticon hmm.. forresten ikke lett å finne en vanlig smiley her ... Det var veldig koselig, ungene lekte og koste seg, og vi fikk hilse på lille Felix, som var kjempenydelig, men hadde litt vondt i magen sin, stakkars. Ellers er det middag og sånn som står på programmet, ellers bare ta det med ro, og rydde opp etter påsketuren vår . (står bagasje i hele gangen nede, selvfølgelig har vi ikke brukt halvparten engang...)

blæh, tror ikke jeg liker det nye forumdesignet noe særlig.. kanskje like greit at aktiviteten her inne har blitt mindre i det siste så slipper jeg abstinenser når jeg begynner å jobbe og ikke har tid/ork til å sette meg inn i dette nye...

Ellers har vi vært på tur i "skogen" sammen med naboene, og i morgen skal vi til dem å grille. Det regner her om dagen så det frister ikke så veldig å være ute, kaldt er det også.. Har heldigvis ikke pakket bort vinterklærne enda så det går greit å være ute en stund i alle fall... Ikke så mange planer for resten av påska, ungene vil ikke opp i campingvogna og etter mannen ødela bilen min og vi har lånt en av svigers så klager snuppa på at hun blir bilsyk, og da er det like greit å holde seg hjemme tror jeg..

Nå er det barnetv og etterpå blir det PIPPI :)

Så bånn at de har forandra design! Uff likte ikke dette...

I dag har vi kost oss ute i telt, vært på påskeeggjakt, gått tur, henta søsteren på flyplassen, spist middag hos mamma og nå er endelig ungene i seng, og jeg er megatrøtt! Å snopesjuk til tusen!! Angrer på at jeg ikke kjøpte smågodtemoticon !!!

Hvor er "liker ikke"-knappen??? Møkkaforum!

Ja, ja.. Vi lagde lavkarbo/melkefri sjokolademousse, og reiste på besøk til mormor og besten. Mamma er jo egentlig på rehab på Ahus, men er hjemme på perm i påsken.

Vi hadde det hyggelig på besøk, og de tre andre sovnet i bilen på vei hjem, så det var litt kjedelig for meg som kjørte......

Vi spiste middag med bestemor på besøk, og begge ungene er i seng.. Jeg prøver å finne strikkeoppskrifter til ting jeg vil lage, men alle snarveiene mine er jo på den gamle pc`en, så jeg må finne alle sider på nytt og lagre i favoritter.. tidkrevende ja..

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Godt å se at det er flere som er misfornøyde med det nye designet.. emoticon
Vi får heller lage oss en facebookgruppe som er kun for oss.. :-P
Nei.. Jeg har vert på jobb i e.m og kom hjem, lagde gulrotkake som jeg skal ha med på tidligvakt i morgen.. :-) Må vel nesten tenke på å legge meg snart og, men må uansett vente til kaka er ferdig.. Hehe..

Back
Topp