God sjokoladekake??

feb&mars

Elsker forumet
Noen kjekke mammser her som har en god sjokoladeoppskrift!? Tenkte jeg kunne lage en til dåpen som barna kunne spise, gjerne en som holder seg et døgn, slik at jeg kan bake den på lørdagen [;)]

ååååh mamma har en sinnsykt god sjokolade kake, som har melkesjokolade i :) såå jammi.. lurer på om det er kefir eller no lignende i også.. kan skaffe til deg om du vil ha den :)

Når skal dere ha dåp? [:)]

eg har også en kanon god kake oppskrift[:D][:D]
gi beskje om du vil ha[:D][:D]

ORIGINAL: sorciere_

kan dåke ikkje legge oppskriftene i matvrakettråden?? ;D 

Det var ingen dum idé :) skal gjøre det for din skyld ingvild [:D][:D][:D] din sjokoladekakegriiiiis [:D][:D][:D] hihi.. neeeeida bare tuller(kom bare på at du skreiv i en tråd tidligere at du hadde sjokoladekake i fryseren [:D][:D][:D]

hahahah;D ja, men dei skal eg ha til gjestar=D men må jo ha ein fancy snancy sjokoladekake i barnedåpen eg også!=) (så får mamma ta seg av dei vanskelige kakene:P)

Hahaha :D akkurat som her [:D] jeg er ikke no flink til å bake fancy kaker så sjokolade kaken skal jeg klare å lage men resten får de andre ta seg av [:D]
Søsteren min skal lage marsipan kaka, mamma lager verdens beste kaken, bestiller kransekake, jeg lager sjokolade kake(er lang panne), tante ungen min på 9 år ville lage muffins [:)]sååå søt da han er gutt til og med :) også suksess tærte :)

hvor mange kaker skal dere ha?? vi skal ha dronning maud til dessert å da [;)]

ORIGINAL: Marcus og knøttet

eg har også en kanon god kake oppskrift[:D][:D]
gi beskje om du vil ha[:D][:D]

Jaaa, takk..du e jo konditor så den må jo bare vær bra [:D] Me ska ha dåp 9.mai, så alle ungar like vel sjokoladekaka..så tenkte eg måtte laga ei t dei [;)] Kan prøve den ut når eg får besøk på tirsdag kansje..

Her blir det ca 25 gjester
Snitter til mat og frukt innimellom, så kakene..
1.Marsipankake
2.Verdens Beste
3.Sjokoladekake
4.Ostekake
5.Lefser
6.Dronning Maud

Halvliterflasker med brus og vannkarafler kommer til å stå på bordene..

ska finne oppskriften i mårå tidli eg, om du ikke høre noe så send meg ein mld på telefonen...er hos mamma dei nå[:D][:D]
åsså e eg gannske så glemsk[:D] hehe....

hihi, takk for d [;)]

ORIGINAL: juliann

Her blir det ca 25 gjester
Snitter til mat og frukt innimellom, så kakene..
1.Marsipankake
2.Verdens Beste
3.Sjokoladekake
4.Ostekake
5.Lefser
6.Dronning Maud

Halvliterflasker med brus og vannkarafler kommer til å stå på bordene..

Høres veldig bra ut :) Lefser var slett ikke dumt [;)]

ORIGINAL: lille snegle

Lagt inn oppskrift i vraktråden[;)]

me2 [;)][8D]

THNX [:D][8D] Lille snegle; Hva er vaniljeessens?! [8D] og tommelise, hvor stor form bruker man til denne? såg kjempegode ut begge to [:D]

ORIGINAL: juliann
Hva er vaniljeessens?! [8D]

Er på samme flaske som konditorfarger, sånn lita glassflaske. Har det på Rimi f. eks[:)]

TORO sier jeg bare[:)][:)][:)] Og den holder seg i dagesvis!

Jeg får aldri til toro sin sjokokake...blir tørr og hard her, den...men jeg har en knallgod sjokokake til langpanne...mmmm....også har svigerinna mi oppskrift på sting-kake.....farlig god ;-)

Når det er sagt er jeg glad dåpen er overstått ;-) Hihi ;-)

Vi hadde bostonkake, ostekake, stingkake, gulrotkake, marsipankake, fromasjkake, kransekake med is til- og en supergod fromasj-fløte-rullekake-greie ;-)

Back
Topp