Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jo den texas-sjokoladekaken som går rundt på internett er den beste, og jeg har prøvd MANGE forskjellige oppskrifter... Har laget en LynetMcQueen av den en gang, det gikk helt fint.
Takk for tips! Den hørtes god ut den, bare redd den er for mørk?
Jeg synes jo den texas-sjokoladekaken som går rundt på internett er den beste, og jeg har prøvd MANGE forskjellige oppskrifter... Har laget en LynetMcQueen av den en gang, det gikk helt fint.
Hvilken kake er dette?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den er barnas favoritt her i husetSjokoladekake med Kefir
150 gram smør
7 dl sukker
4 ss kakaopulver
1 l kefir
12 dl mel
4 ts natron
Smelt smør og bland inn sukker og kakao.
Bland så inn kefir og mel iblandet natron.
Stekes på 175 grader nederst i ovnen, i 35 minutter.
Glasur:
150 gram smør
400 gram melis
4 ts vaniljesukker
2 ss kakaopulver
3 ss kaffe (kan sløyfes)
1 egg
Smelt smør, bland inn resten.
Denne er i alle fall sykt god og saftig, og ikke for mørk heller, men vet ikke hvordan den er å forme, alt etter hva du mener med det?
Den er barnas favoritt her i husetDe spør hver gang jeg lager andre kaker om hvorfor lager du ikke skjokoladekaken, den er no best
Men so heter no den også Barnas favoritt (i følge Norsk Ukeblad eller Hjemmet)![]()
Ja sikkert mange navn ute å gårDet vet ikke jeg noe om, jeg fikk oppskriften av ei jeg var i praksis sammen med, hun tok med kaka på skolen siste praksisdag og måtte etterpå kopiere opp oppskrift til alle kvinnfolka.Og den vi fikk derfra het bare sjokoladekake med kefir.
![]()