God søvn

lotte4

Forelsket i forumet
Endelig skal samboeren min få tilbake hodeputen sin. Jeg konfiskerte den for over en uke siden for å ha mellom beina når jeg sover,så han har pent måtte finne seg i å sove uten... Vi har jo sikkert 10 andre puter,men de er pakket ned i flyttelasset.
Men i dag har jeg tatt grep og bestilt meg Dream Genii (http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=1097&idkategori=95&startrow=),så nå blir det andre boller og forhåpentligvis bedre søvn fremover[:D]. Forhåpentligvis kan jeg holde bekkentrøbbelet i sjakk ved å bruke denne også[:D]. Den kan brukes som ammepute når babybolla kommer ut,så jeg ser på det som en investering.
Er det forresten noen som har erfaringer med denne?

Hallo!

Jeg har ikke erfaring med akkurat den men med den orginale ammeputen man får kjøpt på babyshop o.l. Denne har jeg brukt som "bekkenpute" både i forrige og i dette svangerskapet. Fungerer bra å stabilisere og er fin å forme. Kjipt at søvnen blir så dårlig nå på slutten, Det er jo nå vi trenger å samle krefter til nattevåk og fødsel.

Jeg bestilte den i går og fikk den i dag faktisk,så nå gleder jeg meg til å prøve den i natt[:D]

Jeg har brukt pute, men den var ikke lang nok. Fysio sa at det skal være like stabilt fra låra til føttene. Så hun tipset oss om å bruke en dyne, rulle den sammen og dytte den i et halvt dynetrekk (dele et helt sengetrekk og sy sømmen). Og det er veldig deilig!

Kjekt at du kan bruke den til ammepute etterpå også da!! :) Håper du fikk sove godt med den inatt!

ÅÅ sånn har jeg å lyst på, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe den. det går egentlig veldig greit og så har jeg jo en stor ammepute jeg tenke jeg skulle prøve først..
men tenker du skal sove godt i natt:)

Jeg sov som en stein[:D]!! Og kjærsten er fornøyd som har fått tilbake sin hodepute også[:D].

ORIGINAL: lotte4

Jeg bestilte den i går og fikk den i dag faktisk,så nå gleder jeg meg til å prøve den i natt[:D]

Jøss, kjapt levert!! Sov godt! Og det gjør sikkert sambo også....-)

Back
Topp