God søndagsmorgen :)

Ja, han fikk klar beskjed om det.Hahaha! ;)
Går i simpel underjoldning med søppel og skrot nå ja.:)
Haha, søppel og skrot er et gøyeste! :) ellers er badeball eller ballong vinnere her i gården! (Sånt sete har vi til storebror her, har vært og er veldig fornøyd med det :))

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

hehe, samme greia her! Hermine er i seng mellom 20-21 og sover til 09.30 :eek: Prøver å få snudd det tilbake, men er jammen ikke lett ;) :P
Nærmere 22 før ungene sover her :-p
Men vi lar Eskil duppe når det passer da, uten å tenke på leggetid. I dag han duppet lite så det blir nok senga (vogna) før kl 21 :-p

Da har vi akkurat passert Lillehammer, og mamma sitter baki sammen med jenta si. Kan trygt si at hun ikke er spesielt tolmodig i bil, så her må det litt smaksbestikkelser til innimellom. :p
Vis vedlegget 22260Vis vedlegget 22261
Og man skal ikke kimse av underholdninga en tom solrikboks kan gi!! ;)
Kan ikke dere stoppe på Lillehammer på vei hjem? ;)
Vi tar gjerne en kaffe!!

samme greia her med sovingen! Hun sover fint 12-13 timers natt om hun får to gode lurer på dagen, men sover hun lite på dagen blir det urolige netter :confused: Heldigvis sover hun bra på dagen for tiden ;)

Lykke til med prosjekt pottetrening! :)
Det er ofte det samme her!

Godt hun sovnet igjen da! for 4 er tidlig :p hehe..
Gratulerer med leilighet! Skal du leie eller kjøpe?

ja, eg ha ikje godda å stå opp klokka 4 :P
Eg ska lei :) har ikje råd tell å kjøp nåkka no, eg ska telbake på skolebenken i august, og då ska Fie begynn i barnehagen :/ Hoff! eg grur meg tell ho ska begynn der :/

Hallo!
Stikker innom en tur midt i all feiringa;):p
Vi koser oss på lekeplassen, slutta endelig å regne og jammen meg kom det ikke ei solgløtt også!!! Hermine tuter rundt i hundre i sanda og er stadig ved dissa og vil opp:cool:
Vis vedlegget 22264Vis vedlegget 22265

Har hatt ei venninne innom som er født på samme dag som meg, så vi har utveksla gaver og spist kake sammen:) nå gleder jeg meg til middag i kveld og til Ipaden min kommer med posten i morra:D

*Surfer mobilt*

Fine, blide Hermine!

ja, eg ha ikje godda å stå opp klokka 4 :p
Eg ska lei :) har ikje råd tell å kjøp nåkka no, eg ska telbake på skolebenken i august, og då ska Fie begynn i barnehagen :/ Hoff! eg grur meg tell ho ska begynn der :/

hehe da er du som meg, jeg nesten nekter å ta morgen kl 4-5 :P de sovner stort sett til slutt, på en eller annen måte :P heheh.. aha, hva skal du studere?
Jeg tenkte det samme når Emira skulle begynne i barnehage, men når jeg så hvor godt hun likte seg der, og hvor mye hun lærte der så ble det ikke så ille ;):) men er nok værre om dem hylskriker når man reiser fra deo_O jeg gruer meg ikke til Liana begynner :P så lenge hun ikke gråter når jeg reiser, så går det bra :D

hehe da er du som meg, jeg nesten nekter å ta morgen kl 4-5 :p de sovner stort sett til slutt, på en eller annen måte :p heheh.. aha, hva skal du studere?
Jeg tenkte det samme når Emira skulle begynne i barnehage, men når jeg så hvor godt hun likte seg der, og hvor mye hun lærte der så ble det ikke så ille ;):) men er nok værre om dem hylskriker når man reiser fra deo_O jeg gruer meg ikke til Liana begynner :p så lenge hun ikke gråter når jeg reiser, så går det bra :D

Eg ska studer bedriftsøkonomi :) det e bære et årsstudium, så eg sats på at det kansje gir meg ein mulighet til å få jobb innenfor kontor :)
ja, sats på at det går bra me fie åg i barnehegen...førde om ho e litt skeptisk til fremmede, så går det sekkert godt, så lenge ho får et par daga til tilvenning først, eg ha tenkt å ta tilvenninga på sikt, alt ettersom ke ho reager lessn på å ska va i barnehagen...

Eg ska studer bedriftsøkonomi :) det e bære et årsstudium, så eg sats på at det kansje gir meg ein mulighet til å få jobb innenfor kontor :)
ja, sats på at det går bra me fie åg i barnehegen...førde om ho e litt skeptisk til fremmede, så går det sekkert godt, så lenge ho får et par daga til tilvenning først, eg ha tenkt å ta tilvenninga på sikt, alt ettersom ke ho reager lessn på å ska va i barnehagen...

Høres jo spennende ut da! Lykke til ;):)
Ja de er jo i en alder hvor de fleste reagerer på fremmede,, men Emira likte seg med engang i bhg, og redselen for fremmede forsvant kjempe fort etter at hun startet der :D Er nok lurt av deg å ta det sånn etter som ;):) Da føler nok hun seg tryggere også.. på siste dagen med tilvenning for Emira, så bare vinket hun og smilte til meg når jeg reiste :P hahaha.. så lei seg var hun:(:P:D

Høres jo spennende ut da! Lykke til ;):)
Ja de er jo i en alder hvor de fleste reagerer på fremmede,, men Emira likte seg med engang i bhg, og redselen for fremmede forsvant kjempe fort etter at hun startet der :D Er nok lurt av deg å ta det sånn etter som ;):) Da føler nok hun seg tryggere også.. på siste dagen med tilvenning for Emira, så bare vinket hun og smilte til meg når jeg reiste :p hahaha.. så lei seg var hun:(:p:D

E jo bra da at ho likt seg i barnehagen, e nestn som vi føreldra vill at ongan ska bi litt lei seg :P men det bæste e no viss de trives der og kos seg :)

E jo bra da at ho likt seg i barnehagen, e nestn som vi føreldra vill at ongan ska bi litt lei seg :p men det bæste e no viss de trives der og kos seg :)

hehe ja er nok litt sant det.. for da har man er bedre grunn for å ha dem hjemme :P haha Emira elsker bhg! Må nesten krangle med hun for å få hun hjem igjen:eek:

hehe ja er nok litt sant det.. for da har man er bedre grunn for å ha dem hjemme :p haha Emira elsker bhg! Må nesten krangle med hun for å få hun hjem igjen:eek:

fie e jo veldi gla i andre onga, men e faktisk meir gla i de som e større enn ho :P e litt skeptisk tell de som e like gammal som ho :P men det går seg vell tell ettekvart :) håp eg :)

Back
Topp