FlaksiMummy
Elsker forumet
Haha, søppel og skrot er et gøyeste!Ja, han fikk klar beskjed om det.Hahaha!
Går i simpel underjoldning med søppel og skrot nå ja.![]()
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, søppel og skrot er et gøyeste!Ja, han fikk klar beskjed om det.Hahaha!
Går i simpel underjoldning med søppel og skrot nå ja.![]()
Nærmere 22 før ungene sover herhehe, samme greia her! Hermine er i seng mellom 20-21 og sover til 09.30Prøver å få snudd det tilbake, men er jammen ikke lett
![]()
![]()
Ja spørs dethehe da blir det vel opp å stå kl 5-6 igjenneida, ikke sikkert det
Ha en fin frokost og båttur (om det blir det)![]()
Kan ikke dere stoppe på Lillehammer på vei hjem?Da har vi akkurat passert Lillehammer, og mamma sitter baki sammen med jenta si. Kan trygt si at hun ikke er spesielt tolmodig i bil, så her må det litt smaksbestikkelser til innimellom.
Vis vedlegget 22260Vis vedlegget 22261
Og man skal ikke kimse av underholdninga en tom solrikboks kan gi!!![]()
Det er ofte det samme her!samme greia her med sovingen! Hun sover fint 12-13 timers natt om hun får to gode lurer på dagen, men sover hun lite på dagen blir det urolige netterHeldigvis sover hun bra på dagen for tiden
Lykke til med prosjekt pottetrening!![]()
Kan prøve å få til det!!Kan ikke dere stoppe på Lillehammer på vei hjem?
Vi tar gjerne en kaffe!!
Godt hun sovnet igjen da! for 4 er tidlighehe..
Gratulerer med leilighet! Skal du leie eller kjøpe?
Jepp!!!Kan prøve å få til det!!
Send meg nr ditt på pm da, slik at jeg garantert får tak i deg. Nettet er så som så når man sitter i bil.![]()
Hallo!
Stikker innom en tur midt i all feiringa
Vi koser oss på lekeplassen, slutta endelig å regne og jammen meg kom det ikke ei solgløtt også!!! Hermine tuter rundt i hundre i sanda og er stadig ved dissa og vil opp
Vis vedlegget 22264Vis vedlegget 22265
Har hatt ei venninne innom som er født på samme dag som meg, så vi har utveksla gaver og spist kake sammennå gleder jeg meg til middag i kveld og til Ipaden min kommer med posten i morra
*Surfer mobilt*
ja, eg ha ikje godda å stå opp klokka 4
Eg ska leihar ikje råd tell å kjøp nåkka no, eg ska telbake på skolebenken i august, og då ska Fie begynn i barnehagen :/ Hoff! eg grur meg tell ho ska begynn der :/
hehe da er du som meg, jeg nesten nekter å ta morgen kl 4-5de sovner stort sett til slutt, på en eller annen måte
heheh.. aha, hva skal du studere?
Jeg tenkte det samme når Emira skulle begynne i barnehage, men når jeg så hvor godt hun likte seg der, og hvor mye hun lærte der så ble det ikke så illemen er nok værre om dem hylskriker når man reiser fra de
jeg gruer meg ikke til Liana begynner
så lenge hun ikke gråter når jeg reiser, så går det bra
![]()
Eg ska studer bedriftsøkonomidet e bære et årsstudium, så eg sats på at det kansje gir meg ein mulighet til å få jobb innenfor kontor
ja, sats på at det går bra me fie åg i barnehegen...førde om ho e litt skeptisk til fremmede, så går det sekkert godt, så lenge ho får et par daga til tilvenning først, eg ha tenkt å ta tilvenninga på sikt, alt ettersom ke ho reager lessn på å ska va i barnehagen...
Høres jo spennende ut da! Lykke til
Ja de er jo i en alder hvor de fleste reagerer på fremmede,, men Emira likte seg med engang i bhg, og redselen for fremmede forsvant kjempe fort etter at hun startet derEr nok lurt av deg å ta det sånn etter som
Da føler nok hun seg tryggere også.. på siste dagen med tilvenning for Emira, så bare vinket hun og smilte til meg når jeg reiste
hahaha.. så lei seg var hun
![]()
E jo bra da at ho likt seg i barnehagen, e nestn som vi føreldra vill at ongan ska bi litt lei segmen det bæste e no viss de trives der og kos seg
![]()
hehe ja er nok litt sant det.. for da har man er bedre grunn for å ha dem hjemmehaha Emira elsker bhg! Må nesten krangle med hun for å få hun hjem igjen
![]()