God søndagsmorgen :)

Bébbe

Elsker forumet
Jeg sitter og drikker kaffe og skal straks kjøre på jobb. Ute er det grått og trist, men det ser ut som om det kommer til å bli bedre vær utover dagen.

Snuppa våkna sv at jeg dusja, så hun ligger å prater litt. De står opp halv sju. Vi legger hun mellom 18.30 og 19.00 og vekker hun 06.30 de få dagene hun ikke allerede er våken. Da får vi til en dubb ca midt på dag som varer ca en time :) vi må bare fortsette med det, for sover hun lenger, så sover hun altfor lite på dagen.

Etter jobb skal vi bare være hjemme og kose oss, og når Simone har lagt seg så blir det filmkveld på oss :)
Ha en finfin dag alle sammen! :)

Ha en fin dag på jobb :) Her skjer det veldig lite i dag blir vel en tur ut med ungene og leke litt men ellers rolig :)

Ha en fin dag på jobb, bebbe! :) hos oss er det forresten omvendt, om Elise sover lite på dagen så står hun opp grytidlig og sover dårlig på natta. Har hun en urolig natt så sover hun ikke så godt på dagen heller.. What's up with that? Vel, satser på at dette blir bedre når hun begynner i barnehagen :) Det gjorde underverker med storebror, plutselig begynte han å sove to-tre timers dupp i vogn midt på dagen :D

Anyway, her var vi oppe seks idag. Elise hadde et sykt skrikeanfall i to tiden i natt.. Ga seg ikke :( kan ikke se no ny tann på vei, så aner ikke hva det kom av.. sovnet tilslutt med kos og sang :) planene Idag er bursdagsselskap klokka 14, og ta det rolig frem til det. Strålende sol, men blåser. Storebror øver på å tisse på do, så her er det mye kles og gulv-vask :p håper han knekker koden snart!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God jobb og god søndag til alle sammen!
Vi har sovet lenge som vanlig.
Lurer på hvordan dette blir etter ferien når ungene legger seg til vanlig tid igjen :-p
Kaffen er klar og mannen dusjer før vi skal ha litt frokost. Og jordbær :-D
Mulig det blir båttur på oss i dag!

Ha en fin dag på jobb, bebbe! :) hos oss er det forresten omvendt, om Elise sover lite på dagen så står hun opp grytidlig og sover dårlig på natta. Har hun en urolig natt så sover hun ikke så godt på dagen heller.. What's up with that? Vel, satser på at dette blir bedre når hun begynner i barnehagen :) Det gjorde underverker med storebror, plutselig begynte han å sove to-tre timers dupp i vogn midt på dagen :D

Anyway, her var vi oppe seks idag. Elise hadde et sykt skrikeanfall i to tiden i natt.. Ga seg ikke :( kan ikke se no ny tann på vei, så aner ikke hva det kom av.. sovnet tilslutt med kos og sang :) planene Idag er bursdagsselskap klokka 14, og ta det rolig frem til det. Strålende sol, men blåser. Storebror øver på å tisse på do, så her er det mye kles og gulv-vask :p håper han knekker koden snart!

Blir litt vask i de periodene ja :) lykke til!

Blir litt vask i de periodene ja :) lykke til!
Takk! :) nå har han tisset ut to boxere og bæsja ut en, så nå nekta han å ta på boxer, skulle bare ha bleie :/ jeje, haster jo ikke akkurat.. Kos dere på båttur!

Jeg sitter og drikker kaffe og skal straks kjøre på jobb. Ute er det grått og trist, men det ser ut som om det kommer til å bli bedre vær utover dagen.

Snuppa våkna sv at jeg dusja, så hun ligger å prater litt. De står opp halv sju. Vi legger hun mellom 18.30 og 19.00 og vekker hun 06.30 de få dagene hun ikke allerede er våken. Da får vi til en dubb ca midt på dag som varer ca en time :) vi må bare fortsette med det, for sover hun lenger, så sover hun altfor lite på dagen.

Etter jobb skal vi bare være hjemme og kose oss, og når Simone har lagt seg så blir det filmkveld på oss :)
Ha en finfin dag alle sammen! :)

Ha en fin dag både på jobb og etter det ;):) Filmkveld høres koselig ut!

Greit å finne sin egen rutine/måte på hvordan dagen skal gå opp med søvn og nattesoving :) Sånt er så forskjellig fra unge til unge..

hehe Do trening er morro ja :P hehe Her nektet Emira å gå på do før hun var 3 år.. men gikk på potte flere ganger om dagen da ;):) Så når vi bestemte oss for å la hun gå uten bleie på dagen, så var det hele gjort iløpet av en helg :P hehe men så var hun 3 år å da! :)

God jobb og god søndag til alle sammen!
Vi har sovet lenge som vanlig.
Lurer på hvordan dette blir etter ferien når ungene legger seg til vanlig tid igjen :p
Kaffen er klar og mannen dusjer før vi skal ha litt frokost. Og jordbær :-D
Mulig det blir båttur på oss i dag!

hehe da blir det vel opp å stå kl 5-6 igjen :P neida, ikke sikkert det ;)
Ha en fin frokost og båttur (om det blir det) ;):):)

God morgen, jenter :)

Her våknet Emira kl 7, men fikk hun til å leke på rommet sitt i 1 time :P Liana våknet rundt 8, så jeg sto opp med dem, selvom det var samboers tur idag :P:)

Idag skal vi ned til mamma og gjengen (stefar, 3 søsken av meg, 1 hund og 2 katter) :P Dem kom hjem fra en ukes tid i danmark igår kveld.. :)
Været er sånn sol, sky og litt vindt, men tror det er grei temperatur :)

Ha en fin søndag alle sammen! :)

Ha en fin dag på jobb, søta:)
Her skinner sola som bare det, men blåsbortvind idag;) Emmeth sover dagens første lur:) Han sto opp 8 idag og jeg lå til halv 9:) Sambo er igang med og gjøre ferdig resten av gjerdet:) Heller innpå med kaffe og håper på jeg våkner litt av det, sløv idag:p Mathea er ikke i form og er kvalm sier hu, så hu ligger rett ut på sofaen og ser film, Neline er ute med gutta og setter opp gjerde;) hehe.. Vi får besøk av ett vennepar og deres sønn på 3 år litt seinere idag. Ikveld blir det grilling og ellers doventid på sofaen:)^^

Gudday!!
Vi dro hjemmefra for 2.5time siden, og er straks på Dombås. Vi har hatt et lite stopp og gitt vesla mat, og nå har hun sovet en time. Spent på hvor lenge hun holdet det gående.:)

God søndag:cool:

Vi fikk sove helt til kvart over åtte i dag, fantastisk, tydelig at snuppa trengte å ta igjen litt:)
I dag blir det pakking til vestlandstur i morgen, håper været er bedre der:)

Fant så mye fint til nasse på salg i Østersund, så nå har hun masse klær til hun begynner i barnehagen. Det begynte å bli litt skralt med klær i riktig størrelse:p Klær fra Molo, Me Too, Lindex, Moonin og Barbapappa:-)

1373794044284.jpg1373794034493.jpg
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gudday!!
Vi dro hjemmefra for 2.5time siden, og er straks på Dombås. Vi har hatt et lite stopp og gitt vesla mat, og nå har hun sovet en time. Spent på hvor lenge hun holdet det gående.:)

Alltid spennende med smånassene på biltur, hvor er dere på vei?:-)

God morgen jente ;-) eg trur eg skreiv dagens aktiviteta på lørdag :-P jaja, litt svimmel på mårrakvestn :-P

Fie våkna i 4 tia, og fant ut at ho va færdi å søv :confused:

Men søvna tell slutt, etter en time me suttring :eek:

Vi spist frokost ilag, også ha eg krangla me ho i 1.5 time, før å få ho tell å søv :p
Men søvna tell slutt, og søv enda :D

Ho ska tell pappaen sin i dag, og va dr tell i mårra, han fær på jobb på tirsdag, og ska va borte ein mnd...så dt bi lenge tell næste gång ho ser han.

Eller så ha eg fått meg leilighet :D
Veit ikje keti vi får fløtt inn, men håp dt bi fortest mule :)

Har 100 teng eg sku ha gjort i dag, så eg må ta i et tak når eg ha vøre me snuski tell pappaen sin ;)

<3 Fie Elise <3

Hehe.. Smånassene. Koselig!! :D
Vi skal nedover til Kongsberg og være stasjonert der ei uke, før vi drar videre til et ukesopphold i Jönköping.:)

Høres koselig ut:-)

God søndag:cool:

Vi fikk sove helt til kvart over åtte i dag, fantastisk, tydelig at snuppa trengte å ta igjen litt:)
I dag blir det pakking til vestlandstur i morgen, håper været er bedre der:)

Fant så mye fint til nasse på salg i Østersund, så nå har hun masse klær til hun begynner i barnehagen. Det begynte å bli litt skralt med klær i riktig størrelse:p Klær fra Molo, Me Too, Lindex, Moonin og Barbapappa:)

Vis vedlegget 22243Vis vedlegget 22242
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

så mye fine klær! :D også så gøy det er å shoppe til de små :P:D

God morgen jente ;-) eg trur eg skreiv dagens aktiviteta på lørdag :p jaja, litt svimmel på mårrakvestn :p

Fie våkna i 4 tia, og fant ut at ho va færdi å søv :confused:

Men søvna tell slutt, etter en time me suttring :eek:

Vi spist frokost ilag, også ha eg krangla me ho i 1.5 time, før å få ho tell å søv :p
Men søvna tell slutt, og søv enda :D

Ho ska tell pappaen sin i dag, og va dr tell i mårra, han fær på jobb på tirsdag, og ska va borte ein mnd...så dt bi lenge tell næste gång ho ser han.

Eller så ha eg fått meg leilighet :D
Veit ikje keti vi får fløtt inn, men håp dt bi fortest mule :)

Har 100 teng eg sku ha gjort i dag, så eg må ta i et tak når eg ha vøre me snuski tell pappaen sin ;)

<3 Fie Elise <3

Godt hun sovnet igjen da! for 4 er tidlig :P hehe..
Gratulerer med leilighet! Skal du leie eller kjøpe?

Back
Topp