God Søndagsmorgen! :)

Finnsikkemer

Forumet er livet
planer for dagen? her er vi i gang med forberedelser bursdag dag 2 :P feirer vesla sin 3års dag. igår hadde vi familie på besøk og idag blir det barnebursdag :) gele lagde jeg igårkveld. bolledeig er satt til heving og nå skal jeg igang med muffins og sjokoladekake.. puuhh.. syns hele frihelgen min har gått med på rydding, vasking og baking :P er litt styr men veldig koselig og da :)

Ingen spesielle planer, middagsbesøk og litt rydding. Både styr og kos med bursdagsbesøk, du har jo vært kjempe flink ;) ha en flott dag :)

Koslig med bursdagsfeiring da :) her har vi sovet hos mamman min :) sambo er bortreist, kommer hjem ikveld :) etter på skal vi til svigermor pp middag :) så eneste planen idag er å kose oss åsso skal jeg se 5 mila :) heia northug :):)

har allerede vaska leiligheten,satt på en klesvask og ellers kosa meg :) resten av dagen går med til avslapping før junior kommer hjem senere..

Her blir det nok en sløvedag. Far i huset sover enda, og guttene koser seg med barne-tv. Kanskje vi tar en tur ut, eller kanskje vi koser oss med å bake litt i løpet av dagen. Rett og slett en kosedag altså :)

Sendt kjæresten ut for å ta hesten så nå skal jeg rydde og vaske :-) Etterpå skal vi gå på fjellet, så skal jeg ut å trimme hesten!

Hørtes koselig ut med barnebursdag! Jeg håper vi får til det når Markus blir 3 i sommer, det er bare at han har bursdag i felles ferien, så det spørs om det er noen hjemme da:/ Men denne sommeren skal bare handle om han før nr. 2 kommer:)

i dag kommer svigers, faren til sambo skal hjelpe til i et rom vi driver og pusser opp. Ellers skal jeg sitte på verandaen å få i meg litt D-vitamin og ellers se masse sport tven! :D

Her har det vært tv på morgenen, vi startet dagen før 7 i dag :) har ingen store planer, nyte dagen og se på 5 mila om en stund. Vi pusser opp soverommet vårt, så vi skak flytte ut senga, og sette den på kjellerstuen i dag. Ellers blir det å sløve hjemme :)

Veldig koselig med barnebursdag!:)

Vi har vært ute og gått lang tur med hunden sammen med broren min og hans hund. Så satt vi i solveggen en stund og koste oss med kaffe og kiwi! :) Nå er det 5 mila som gjelder også får vi besøk av et vennepar senere til middag. Deilig med "vår", sol og søndag! :smiley-bounce012

Idag har jeg pakka og vaska 1rom, flytter om under 14 dager... ellers så har jeg slappa av inni mellom og nå skal jeg slappe av mere :)

Blir en slapp av dag. Blir en tur ut til tomta og se litt, og planlegging (kanskje drømming) om hvordan huset skal bli.
Skal til arkitekt neste uke å fortsette å tegne det :)

Back
Topp