God søndagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Ungene sov til kl 07 i dag, DEILIG! [:D]

De fikk hver sin dvd i adventskalenderen (strategisk å ha det på en søndag?[8D]), så nå sitter de og ser på film mens mamman gjør ingenting[8D]

Har ettermiddagsvakt i dag + dagvakt i morgen, så har jeg EN UKE FERIE!!!!!!!!! Vet jeg har sagt det før, men gud fader som jeg trenger det nå! [8D][:D][:D][:D]

Hva skal dere gjøre i dag da? Her er det ennå kaldt ute, så det blir nok innekos! [;)]

Koselig av jentene dine å sove så lenge da[:D].

God morgen er det sannelig her. Vi har spist egg og bacon og pannekaker med syrup til frokost. Mamman og pappan fikk kaffi til dessert mens snuppa åpnet kalenderen sin og der var det pensler[8D]. Fargene hadde jeg nede i skuffen og så malte alle mann etter frokost. Nå er alle påkledd utenom meg og jeg vurderer å ta tak i gardinene i stuen nå snart... 

Så i ettermiddag kommer jeg nok til å ta nabojenten med oss ut for åleke litt. Vi må jo være ute mens vi kan[:)]

God morgen! Her begynte størstemann kl 6, mens minstemann drøyde det til kl 7. Har besøk av broren min så jeg sov på sovesofa i TV-stua så da sov mor litt til menst gutta så på TV [:)]

I dag er det nabo-nissefest, det blir gøy. Ellers håper jeg mannen har planer om å dukke opp en av de nærmeste dagene etter snart tre uker borte. Mye som må gjøres før jul [&:]

Ha en fin førjuls-søndag alle sammen [:D]

Back
Topp