God søndagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Farsdag i dag! [:D] Mannen ble vekt og måtte gå å legge seg i Ine si seng[8D] For her er det tradisjon å komme med kake, frokost og pakke på senga når man har bursdag! [;)]

Og merkelig nok, HVER gang ungene mine har bursdag og jeg skal synge bursdagssangen, blir jeg sååå rørt! Klarer nesten ikke å synge, stemmen blir helt grøtete! [8D][:D] Det er litt flaut faktisk! [&o][:D]

I dag blir det karneval her hjemme! [;)] Så litt voksenselskap på ettermiddagen! [;)]

Hva skal dere gjøre da?[:D]

GRatulerer med søte Ina! Kan vi ikke få et bilde av hun sånn i dagens anledning?[:D]

Dere må kose dere masse masse[:)]. Vi skal bare slappe av i dag - skummel dag på jobben til mannen [&:]... MEn nytter ikke å stresse overdet - det som skjer skjer. Og så er K tydeligvis den eneste som ikke har en branok kone[8D]- Siden kampen begynner kl 20 og jeg nekter å ta hunmed på kamp så sent...

De andre kvinnene syns nå egentlig at her må man ofre seg altså[8|] jaja ofrer meggjerne men Alis skal få lov å sove hun da![8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

GRatulerer med søte Ina! Kan vi ikke få et bilde av hun sånn i dagens anledning?[:D]

Dere må kose dere masse masse[:)]. Vi skal bare slappe av i dag - skummel dag på jobben til mannen [&:]... MEn nytter ikke å stresse overdet - det som skjer skjer. Og så er K tydeligvis den eneste som ikke har en branok kone[8D]- Siden kampen begynner kl 20 og jeg nekter å ta hunmed på kamp så sent...

De andre kvinnene syns nå egentlig at her må man ofre seg altså[8|] jaja ofrer meggjerne men Alis skal få lov å sove hun da![8D]

er det snakk om å vinne eller forsvinne? [8|]

Vet du, vi glemte å ta bilde av Ine på senga i morges! [>:] Men hun vil ikke bli tatt bilde av uansett nå for tiden, såhe!! [;)]

Helt enig med avgjørelsen din, hvor moro er det å ta en sur og trøtt unge med seg på kamp kl 20? [>:]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

er det snakk om å vinne eller forsvinne? [8|]

Vet du, vi glemte å ta bilde av Ine på senga i morges! [>:] Men hun vil ikke bli tatt bilde av uansett nå for tiden, såhe!! [;)]

Helt enig med avgjørelsen din, hvor moro er det å ta en sur og trøtt unge med seg på kamp kl 20? [>:]

Mmmmhmmmm...[&o][&:][:o]

Farsdagen her blir feiret i ettermiddag hos mamma og pappa! [:)] Emma har sovet der inatt, så vi har fått sovet lenge og spist en herlig frokost og sett på film! [:D]

Nå er det lesing som står for tur!

Ha en strålende søndag og farsdag jenter! [:D][:D]

Skjønner avgjørelsen din ang. kampen VELDIG godt Tjukkkaaa! Hadde sikkert blir KJEMPE morsomt på kamp med en overtrøtt 2-åring! [:'(] 

god mårran!

jeg er hjemme alene, har vært d siden klokka 13 i går[8|] har jeg fått gjort så masse som jeg tenkte, neeeeeeeeei!

det er første gang jeg sover HELT alene i leigligheten her siden trygve kom til... d vart rart, men utrolig godt også! savner han masse masse nå da, så gleder meg til å møte han igjen. Men før den tid er d mappeskriving i RLE som teller... jippijaaaaaaa!

tjukka: d er et vanskelig valg å velge hvem jeg skal heie på i dag! Hadde vært gøy å hatt ranheim opp i eliten altså... men jeg heier også på hønefoss for deres skyld[;)] men en ting er sikkert, den som vinner kampen i dag SKAL vinne neste kampen... d er uhørt noe annet! for hønefoss eller ranheim SKAL være i eliteserien!!!!!!! lykke til!!!!!!!!!

syns forrestn at du er veldig fornuftig ang å ikke dra på kampen med A. Altså kampen starter 20, så skal dere være der i nestn 2timer... hadde ikke blitt så kos altså!

Gratulerer med dagen Ine!!![:D]

Her skal vi først på middag hos søstera til sambo,
før jeg og Magnus kjører til mine foreldre mens sambo er på jobb!
Vi var på julebord i går, så Magnus sover borte. Delig å sove lenge!! [:D]

Ha en super dag alle sammen!

Back
Topp