God søndagskveld

feb10&aug13

Forelsket i forumet
god kveld jenter :-) :-)

hvordan er formen deres??
jeg er trøtt, uggen og lite matlyst.. så jeg har ligget stort sett hele dagen på sofaen..

Poden har snart bursdag.. sendte nettopp ut invitasjon til våre foreldre og søsken. Har invitert flere av vår familie tidligere.. men formen min er såpass dårlig at jeg ikke orker fullt hus flere dager..
Helgen før har jeg nemlig bursdag og.. siden jeg blir 30 har jeg invitert en gjeng med venninner, så jeg håper formen tar seg opp til da.. det er siste helgen i januar- så jeg er da 12 uker.
Den verste uggenheten ga seg ved 12 uker sist, så håper det gjør det denne gang og!!

Imorgen er det planleggingsdag på jobb, så det er heldigvis ikke så mye frem og tilbake da..

Usj, jeg gleder meg også til å komme over denne kneika..
Formen er ganske pjusk, har bare ingen energi overhodet. Ingen matlyst heller.
Har vært alene hjemme med gutten min i helga og han vet virkelig å trimme moren sin, må jeg si.
Var godt når pappaen hans kom hjem og tok over stafettpinnen. :)
Har ikke spist siden frokost, så bør spise noe. Men ingenting frister... Hmm.. Bestille en pizza kanskje?

Her har jeg sovet i to timer nå så ikke mannen blir stående alene i kveld også med å flytte forskjellig på plass i huset. Trøtt og kvalm her å. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde fått lov. Godt med planleggingsdag i morgen da feb10&aug13 :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Her skapper jeg bare av, er uggen i formen på morgenen jeg, men tar seg opp på kveldene heldigvis... Lillegutt legger seg 18 og da får jeg unne litt husarbeid mens størsta ser barnetv, så da kan jeg plante ræva i sofan nå :)

God kveld til deg også :) i dag har min form vært bedre enn på lenge og jeg har klart første dagen uten kvalme stillende :) til og med orket og vaske gulver og ryddet :) så håper og krysser fingre for at det gir seg litt mer for hver dag som kommer nå. :)

ellers så har jeg ett tips mot kvalme og ett er fox karamellene og ritz kjeks :) og lyse frokost knekkebrød med smør på. :)

ha en fiiin fiin kveld alle dere rugende :)

Hei, og god kveld til dere alle:) har vært i god form noen dager nå, så i dag har jeg fått igjen i fullt monn:/ spyr å spyr, så formen er deretter, sofaliv store deler av dagen.. håper virkelig det gir seg snart, gleeeder meg!!

Jeg var veldig uggen frem til uke 8/9, nå blir jeg bare veldig trøtt hvis jeg ikke får nok søvn, føler jeg ikke får puste når jeg ligger på ryggen, litt øm i brystene og jeg klarer ikke lukten av diverse ting lenger. Så ikke så ille her heldigvis :)

Usj, jeg gleder meg også til å komme over denne kneika..
Formen er ganske pjusk, har bare ingen energi overhodet. Ingen matlyst heller.
Har vært alene hjemme med gutten min i helga og han vet virkelig å trimme moren sin, må jeg si.
Var godt når pappaen hans kom hjem og tok over stafettpinnen. :)
Har ikke spist siden frokost, så bør spise noe. Men ingenting frister... Hmm.. Bestille en pizza kanskje?

pizza er liksom noe av det som kan funke her og :-)

God kveld til deg også :) i dag har min form vært bedre enn på lenge og jeg har klart første dagen uten kvalme stillende :) til og med orket og vaske gulver og ryddet :) så håper og krysser fingre for at det gir seg litt mer for hver dag som kommer nå. :)

ellers så har jeg ett tips mot kvalme og ett er fox karamellene og ritz kjeks :) og lyse frokost knekkebrød med smør på. :)

ha en fiiin fiin kveld alle dere rugende :)

jeg har knasket på ritz kjeks og så må jeg spise lite og ofte.

Her har jeg sovet i to timer nå så ikke mannen blir stående alene i kveld også med å flytte forskjellig på plass i huset. Trøtt og kvalm her å. Kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde fått lov. Godt med planleggingsdag i morgen da feb10&aug13 :)

Pass på så du ikke sliter deg helt ut med flyttingen da.. Hvordan ligger dere ann?? helt ferdige med det andre stedet?

Det var faktisk kjempegodt! :)
Første gang mat har smakt deilig på lenge. Er sååå matlei.
Sikkert fordi jeg føler meg så stinn og oppblåst hele tiden.

Forrige svangerskap kunne jeg spise pizza minst 2 ganger i uka.. for det var kun det som fristet..

Her er store deler av dagen tilbragt på sofaen... Fått vasket noen maskiner med klær, ellers får alt annet husarbeid bare være... Har null energi og er uggen hele dagen. Dette er mitt første svangerskap, hadde aldri trodd jeg kunne bli SÅ sliten av å ikke gjøre noen ting!

God søndagskveld jenter! Håper formen våres kommer seg etterhvert :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her er store deler av dagen tilbragt på sofaen... Fått vasket noen maskiner med klær, ellers får alt annet husarbeid bare være... Har null energi og er uggen hele dagen. Dette er mitt første svangerskap, hadde aldri trodd jeg kunne bli SÅ sliten av å ikke gjøre noen ting!

God søndagskveld jenter! Håper formen våres kommer seg etterhvert :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Var slik forrige gang også, men da hadde jeg ferie og ingen andre barn å ta meg av- så jeg sov-spiste-sov osv.. hehe.. formen kom seg ved 12 uker :-)

Føler med deg. Her er også formen dårlig. Lite matlyst og kvalm hele dagen. Så nå skal jeg ihvertfall krype under dyna. Gruer meg litt til i morgen. Skal da til gynekologen og telle hvor mange som er i magen! Jeg haaaater å gå til gyn :( og er litt nervøs for om det er fler enn 1:p

Pass på så du ikke sliter deg helt ut med flyttingen da.. Hvordan ligger dere ann?? helt ferdige med det andre stedet?
Nå er vi helt ferdig med det andre stedet :-). Heldigvis. Var mannen som måtte vaske ut og stå for det meste der men hjalp så godt jeg kunne :-). Her vi har flyttet til nå er det begynt å komme orden. Fått sortert vekk masse klær som skal gies bort og fått sortert baby klær som vi må vaske. Så må bare få det i hyllene. Også gjenstår spisestuen så er den også klar :-). Satser på vi blir såpass klare til helgen igjen at vi kan ha bursdag for lille gutt :-)

Huff, høres ikke noe særlig deilig ut :/

Her har formen vært ganske fin, jobbet natt i helgen så da sov jeg jo bort halve dagen. Men etter det dro jeg og min kjære på big horn og spiste middag :-) Så gikk meg og en venninde ut på kino, så the impossible! Trist, men bra film :)

Back
Topp