GOD søndags morning!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jah, da satt man her og venta på å gå på jobb.. [:)]
Sitter her og ser på nyhetene fra Chile.. Tragiske greier.. Var noen her fra som var dere nede, men de har fått tak i dem alle, så alle er i god behold.. [:)]

Syns natten var litt for kort i natt.. [8|] Men gledelig å våkne til nok en norsk medalje da.. [:D] Syns curlinggutta gjorde et flott mesterskap! Og sølv til Marit Bjørgen og da.. [:D]

Nei får vel finne frem mp3-spilleren min og fosse avgårde til arbeid.. [:D]

Håper dere har hatt en fin natt, og at dere får en deilig søndag! [:)]

God søndag ja!! Moren til ene fadderbarnet mitt (hun er kona til G sin beste venn) er fra Chile, så i går morges var vi ganske bekymret for familien hennes. De har ikke fått kontakt med dem, men har fått tak i en tante eller kusine eller noe som har fortalt at alle lever, og at husene står... så får vi bare se hva som skjer. De bor såpass inn i landet at en eventuelt tsunami ikke skal påvirke dem heller

I dag ser det ut til å bli nok en fin dag - så da må vi vel ut. Først skal vi ha frokost, og så drøyer vi den nok et par timer til, til sola kommer forbi fjellet og skinner ned i hagen vår (bare to uker igjen til sola står høyt nok på himmelen til å gå over fjellet og vi har sol hele dagen!! [:D])

Ja, da var det Søndag allerede! Synes dagene går så utrolig fort jeg asså..
William kom inn til meg litt før 5 i dag også, men så duppa vi av litt begge to, så det ble ikke såå tidlig [8D]
Har allerede gjort litt husarbeid, og skal dra over stuegulvene og litt sånn nå [:)] Har vel egentlig ingen spesielle planer i dag, bortsett fra at Ole kommer, og han skal ha barna noen dager fremover, så jeg kan dra bort, det blir veeeeeldig deilig [;)]

Ha en fantastisk Søndag alle sammen [:)]

Her er det nyyydelig vær!! Så vurderer sterkt å ta meg en bitteliten gå-tur ut, men er ei snuppe som sikkert ikke er fornøyd med en kort tur.. Hehe.

Senere i dag kommer min svigerfar på besøk, så da må Julie og jeg pynte kaka vi bakte i går... [:)]
Og så kommer mine foreldre og søstra mi til middag i kveld, vi skal lage hjemmelaget pizza. Namminam! [:D][:D]

Så dette blir en fin og sosial dag. klesvasken er snart ferdig alt også, fordelen med små barn som vekker deg.. [:-] du kommer tidlig i gang.. [:-]

Jeg plages med tåkesyn for øynene er så fulle av gugg og rusk. I går kveld fikk jeg ikke sove for øynene mine var så vonde til tross for at jeg hadde tatt meg noe å sove på, så jeg håper jeg får komme til legen i dag. Denne dagen har kort sagt gått ut på at Frida har gått i bena på meg. Hun er så nært meg hele tiden at jeg har ikke klart å unngå å gå på henne, for hun er foran, bak og på begge sidene av meg innen en meters radius. Snart reiser mannen og jentene ut til svigers for noen dager sånn at jeg skal få ta meg inn igjen, for jeg er utbrent.

Jeg ble vekket av mannen kl 10 i dag morges. Han og ungene hadde stått opp for noen timer siden. Men sovnet da han gikk ut døra og våknet da bror min ringte nærmere 11. Jenta hans var helt i hundre og ville komme før selskapet skulle begynne i dag! Aslak har invitert til familieselskap. Solveig var kjempefornøyd og nå har de prosjekter på rommet til Solveig! [:D]

Som sagt så skal vi ha familieselskap i dag. Aslak hadde 3 gjester til barneselskap i går. Kjekt med selskap men godt når det er overstått også! [8D]

Vi har hatt en super dag ute i sola vi også - laget bål og grillet pølser - helt herlig!

God kveld.

Jeg har sovet lenge i dag, vært hos ei venninne og kost meg der noen timer. Spist middag sammen med sambo, nå ligger han på sofaen og ser på 5 mila. Jeg har tenkt å brette litt tøy, henge opp tøyet jeg har vasket.

Marcus er borte te i morgen, han koser seg masse, kjørt traktor med T, ridd, matet dyra.

Sambo er snørrete, og jeg hater syke mannfolk! Det er så grusomt å høre på når han skal snyte seg.

ORIGINAL: lenemor

Vi har hatt en super dag ute i sola vi også - laget bål og grillet pølser - helt herlig!

Har du vert i (les PÅ) Sola uten å si ifra?????????

Her går det litt bedre nå. Jeg har vært og fått øyedråper og salve til legen, så nå er det ikke så innmari vondt lenger. Jeg har fått støvsugd i hovedetg. og fått litt orden her slik at det ikke er så kaotisk her lenger. Kaos i huset = enda større kaos i hodet, så nå føler jeg meg med ett litt bedre. [:)]

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: lenemor

Har du vert i (les PÅ) Sola uten å si ifra?????????

Jeg lover deg en ting; er jeg på Sola skal jeg si fra... dessuten så sa jeg fra at jeg var ute i sola [;)]

Em.. jo stemme Lenemor!! [8D][:D]

Back
Topp