God søndags morgen..

x1x83modell

Elsker forumet
Var visst meg som var først idag..kanskje ikke så rart![8|] Snuppa våknet 5,men prøvde å la henne ligge ei stund..nyttet ikke så måtte opp!

Skal ha besøk av et vennepar og dattera deres i ettermiddag. Ellers ikke noe spesielt på tapetet![:)]

Siste feriedag til samboer. Blir litt godt å komme igang med hverdagen igjen nå...men ser ikke frem til min hverdag begynner igjen.....[:(]

Ha en fin dag dere![:D]

God morgen!

Natalie har en litt lei tendens for tiden, nemlig at hun ikke får sove på kvelden selv om hun er stuptrøtt[&:] Så hun legger seg sent, og blir kjempetrøtt dagen etter... Håper det bare er en fase[:D][;)]
Vi har tenkt oss til skalldyrfestivalen i mandal i dag, hadde håpet på litt bedre vær, men det regner hvertfall ikke[:D]
Ha en kjempefin søndag alle sammen, og god tur til Danmark to gull![:D][:)]

Morn morn

Har vært ei grei natt. Var oppe to ganger å ga henne smokken, våkna litt før sju, og ropa og prata...

I dag skal vi i 4-års dag til en gutt som vi er faddere til. Det blir koselig. Utenom det har vi ikke så masse planer.

I går var Maja Lovise oppe på alle fire, flere ganger... Og det er nå en begynnelse, kanskje det ikke er så lenge til hun kryper... Hun blir iallefall veldig frustrert når hun ikke kommer seg framover, så for henne blir nok verden en annen når hun begynner å komme seg framover.[;)][:D]

Ha en fin dag folkens

God morgen! Deilig å være hjemme sammen med mannen min. Da får jeg sove lenge annehver dag[:D] Stod opp 11 i dag.

Marie har sovet urolig i natt. Vet ikke hvorfor. Tror hun gjerne vil at vi skal sove på rom med henne slik vi gjorde på Kreta[;)]

I dag får vi besøk av min søster og svoger. De skal lage middag og vi skal kose oss. Håper han har med bildene fra Kreta[:D]

heihei ja.

Jeg er tilbake. det snurrer litt i hodet og lillemann skal hentes om ca en time. Hadde gått veldig greit med han i natt.

Her ligger det folk og sover i hver en krok. Vi var en liten gjeng som ikke ga oss før på morrakvisten, men jeg får aldri sove når jeg har drukket alkohol. Om det er aldri så lite!! Så her sitter jeg da!!! det snorkes rundt meg. Blir vel litt ryddings her, og så er det fiskesuppe sammen med alle spanjolene og amerikanerene +++++ senere!!

Nyt dagen jenter.

huff for ei natt... igår var casper trett hele dagen, men nekta å sove, når han sov var det max en halvtime... så han var helt skutt kl seks så han ble lagt halv syv... å det fikk vi følger av... hanvåkna i halv ni tia, fikk smokk å sov vidre. Våkna så i ellve tia, fikk melk sov vidre. I halv to tia våkna han å var helt turbo, fikk han ikke til å sove på noe slags vis, gav han melk å prøvde det meste. I fire tia sovna han endelig av utmattelse. Sov til i halv seks tia, var like turbo til i halv åtte tia. Sovna sov til åtte, prøvde å ligge men neida da ville han stå opp...så fikk vi pappan til å stå opp med han. Lot han leke litt, spise og fikk han inn til meg for å gi han melk å se om han sovna, men neida, tok han ut i stua litt for å leke litt til, men han bare hylte. Så tok jeg han på rommet å la han over lårene å rista med beina å da sovna han til slutt etter litt klaging... da sov vi fra ti til halv tolv nesten....

Men men er veldig glad i lille turbo gutten vår for det, hehe

Uansett så ønsker jeg dere alle en fortsatt fin dag!

klem

Back
Topp