god søndag

jas

Forumet er livet
Hva skal dere finne på i dag?
Jeg har ikke kommet meg i dusjen ennå, er litt ekstra treig på en søndag, men det er jo så deilig å slappe av litt [;)]

Ellers i dag skal jeg på fotballkamp! Gleder meg [:D]

Her må det ryddes[&:]
Har en hage som bør få litt stell før den skal under snøen. Ellers håper jeg å få sett den nye filmen om Elling. Digger bøkene om Elling og må derfor ha med meg filmene. Synes den forrige var litt nedtur, men tror denne blir bra. Kjell Bjarne er jo tilbake!

God søndag!

Det må så defintivt ryddes her også [:'(]Så må neste ukes arbeidsplan planlegges [&:]

morn morn [:)]
skal få masse besøk i dag vi. av onkler og tanter som ikke har sett lille thea marie enda [:D] jeg har heller ikke kommet meg i dusjen, klarer ikke å komme meg vekk herifra [8D]

nei, det er ikke lett å rive seg løs fra dette forumet... Blir jo helt rar [&:]

nå har jeg vært i dusjen, det var godt da [:D]

Lite aktivitet her på en søndag gitt...

Heisann jas[:D]

Ja, søndager er skikkelig sløve dager i grunn....Men deilig det å.
Har vaska klær, dusja og fønt håret... Skulle ha rydda vekk drøssevis med klær da, men
de har ligget i 4 dager, så de må gjerne ligge 4 dager til, huff[;)]

Ellers bør vi vel benytte søndagen på å undersøke tappen, jas, eller hva mener du[;)] hehe....
Det som kommer, det kommer, sier jeg...

Ønsker deg og alle andre her inne en super søndag[:)]

Klem

du burde vel være litt aktiv isenga også, sollise..hehe [:D]

burde vel egentlig det jeg også, men samboeren er i Hamar og ser på fotballkamp, og jeg skal til Ullevall og se fotballkamp!!!!!!!!!!!! Ble ikke så mye kos på oss da....Får kanskje sette inn et støt i kveld når jeg kommer hjem..hehe [:D]

Jeg skjønner ikke denne tappen jeg... får liksom ikke kommet så langt inn føler jeg...hmmm

ønsker deg, og alle andre en god søndag [:D]

hei alle sammen...
der fikk jeg lov til å sette med ved pcen...
hehe...neida har hatt litt problemer med dataen idag...å jeg trodde ikke jeg kom meg på bebyverden idag[&:]
Men det gjorde jeg...jippi!!
Har farga håret idag[;)]
vaska klær dusja vært ute å gått en tur...før det begynte å pøse ned...
Nå venter jeg på at middagen skal bli ferdig...sambo steker laks...hmmm det er godt

Back
Topp