God søndag!

Rara

Gift med forumet
Hva skal dere gjøre i dag da?Jeg skal snart bake kake, fordi mannen min har bursdag i dag[:D]
Så får vi litt familie på besøk utpå dagen da.. Det blåser veldig her i dag, så tror jeg holder meg inne hele dagen..kanskje.
Ellers går det vel slag i slag til jeg sløver med Dexter på tv i kveld, også finner senga[:)]
 
her ar vi søkt dekning. For et pissvær ute. pisker mot ruta her nå.
Kose oss inne å slappe av. rydde å vaske litt ellers bare kose oss med Thea.
 
Ha en fin søndag alle sammen !
 
Skal til mamma i dag å spise pinnekjøtt[:D] namnam......... Men ellers skjer det nok fint lite i dag ja. Skal kanskje på barselsvisit til søskenbarnet mitt da, fikk ei lita jente i går[:)][:)]
 
 
Nå driver jeg å baker muffins.. skal ha med til søstra mi og tantebarna mine! skal en tur å besøke de i regnværet!!
 
Sambo er på jobb til 19 i dag, skal lage lasagne til oss i kveld... [;)][;)]
 
Ha en fin dag alle sammen!   God bedring til de som er syke og gratulerer med Mannen "Rara" ! 
 
 
 
ORIGINAL: idarlen

 
Nå driver jeg å baker muffins.. skal ha med til søstra mi og tantebarna mine! skal en tur å besøke de i regnværet!!

Sambo er på jobb til 19 i dag, skal lage lasagne til oss i kveld... [;)][;)]

Ha en fin dag alle sammen!   God bedring til de som er syke og gratulerer med Mannen "Rara" ! 
 
Takk[:D] Kos deg til søstra di!


 
Idag skal jeg bare slappe av..sambo skal se alt som er av fotball-kamper..så jeg tar en tur til mor etter hvert[:)]Har slitt med omgangsyken hele uka...så tror set er best å ikke stresse med noe..Og her som hos alle dere andre er det dritt-vær[:@]Ha en fin søndag folkens[:D]
 
Her e d skikkelig møkkavær å.... Pissregn!! Gidde ikke ut å gå i sånt vær.... Får gjort litt husarbeid da... Ellers e d sløving. Fotballkamp i kveld, og så ska vi ut å spise med ett vennepar som bor hos oss akkurat no. Ho hadde termin 16 des,men fødte 23 okt. Så den lille gutten ligger i kuvøse på sykehuset. De bor ett stykke unna sykehuset,så derfor camper de hos oss..

Ha en fin dag til tross for møkkavær!! Kos dere sammen med deres kjære!![;)]
 
skal på besøk å spise middag i dag...
også skal jeg reise med båt, i 1 og en halv time..

hm.. skjer vel ikke så mye mer egentlig [8D]
 
Gratulerer med bursdagen til mannen din[:D][:D] Bare slapper av i dag og holder hviledagen hellig hahahah[:D][:D][:D]
 
Hei alle sammen jeg har bare sløvet i dag og ryddet bittelitt
nå venter jeg på middag og gleder meg jeg er kjempesulten :)
Hvilken kanal går Dexter på?
 
Dexter går på viasat 4 tror jeg. Eller så er det nrk3, men ganske sikker på at det er viasat 4[:)]
 
Back
Topp