Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misunner deg som har tilgang på tog!Det ble sent for meg i går og trått med lang biltur så sent på kvelden. Jeg var ikke hjemme før 01
Blir jobb på samme sted i kveld og jeg tror jeg helst tar tog da altså![]()
Rolig dag hjemme på oss frem til da
Surfer mobilt!
Mmm..Herlige retter du skal ordne med i dag!Hallo![]()
Snuppa er i bedre form idag, så lurer på om vi skal våge oss en tur ut idag altså!
Ellers lite på tapetet, skal bake grytebrød til i morgen og steke kalkunfilet til middag![]()
Kanskje vi tar oss en tur på museet, er slangeutstilling der![]()
Vi hadde pannestekt skreifilet, rulla i mel, med bacon, gulrot, potet og hvitsaus i forrige uke. Anbefales!!! Jeg skulle lage fiskekaker av de resterende 1.5kg men to dager etterpå når jeg tok fileten ut av kjøleskapet lukta den surtMmm..Herlige retter du skal ordne med i dag!Jeg har kjøpt 2kg fersk skrei på Rema og lurer på hva jeg skal gjøre med den (skjære den opp i stykker eller lage fiskekake). Forslag?
Så godt at formen til Hermine er bedre.
Ha en fin dag!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Mmm, "moothe" er populært her også!God morgen.
Jeg fikk sove til 10 i dag, mens vesla og pappaen stod opp 07.30. Tenker å lage sn smoothie av banan, mango, kiwi og yoghurt til frokost/lunsj, og så skal vel snuppa vår snart dubbe.
I dag skal vi ta oss en god tur ut. Det lille av snø vi har holder på å smelte, så vi må benytte oss av muligheten til å ake mens vi kan .
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God vakt! Lurt å ta toget, så kan du hvile litt på reisen ogsåDet ble sent for meg i går og trått med lang biltur så sent på kvelden. Jeg var ikke hjemme før 01
Blir jobb på samme sted i kveld og jeg tror jeg helst tar tog da altså![]()
Rolig dag hjemme på oss frem til da
Surfer mobilt!
Jeg så et eller annet sted at bacon var anbefalt tilbehør til skreien, så det var derfor jeg lurte på å bare skjære den i stykker og kunne bruke den til porsjonsmiddager. Altså..den fisken er jo fersk, men vakuumpakka, så den er vel likevel ikke så fersk som dere får den!Vi hadde pannestekt skreifilet, rulla i mel, med bacon, gulrot, potet og hvitsaus i forrige uke. Anbefales!!! Jeg skulle lage fiskekaker av de resterende 1.5kg men to dager etterpå når jeg tok fileten ut av kjøleskapet lukta den surtSå måtte kaste den
Så det er virkelig ferskvare man må bearbeide umiddelbart
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff kjedelig at dere er dårlige begge toHeisann
Her går det trått, Nasse med masse feber i går kveld og i natt. Jeg har blitt dårligere, tror det er bihulene, det renner verk ut av begge øynene mine. Vi har vært på legevakten, han så at Nasse begynner å bli bedre, og har fått en mild ørebetennelse, vi har fått en venteresept på antibiotika for å se det litt an. Men hun må nok bli hjemme fra barnehagen i morgen også. Selv er jeg spent på om de lar meg få ks i morgen, formen kan jo selvsagt bli bedre, får håpe på det beste. Hoster en del, og det er ikke godt med sår i magen *grøss*
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Ja det bli definitivt tog i dag. Og jeg som hadde frihelgGod vakt! Lurt å ta toget, så kan du hvile litt på reisen også
Sent from my iPhone using BV Forum
Blåser mye her og. Vi prøvde nettopp en tur med pulk og ski, men Lillebror nekter plent å sitte oppiHei hei
Her er det full fres!jeg sto opp med Liana 7:30 idag, og Emira kom tuslende ut fra rommet i 8tiden
etter frokost fikk jeg badet snuppene og nå bare surrer de rundt
måtte legge Leoh på rommet for at han skulle få sove.. er for mye bråk her i stua
her blåser det veldig, så blir ikke noen tur ut idag! Lurer på om jeg har nok ting for å bake et eller annet, men aner ikke hva det skulle vært
haha..
Ha en fin dag dere![]()
Ja det var synd jeg ikke tenkte på det og tok tog i går kveld, for den bilen som stod der (som mamma kom med da hun avløste meg på nattevakt) kunne fint stått til hun skulle hjem i dag. Men menMisunner deg som har tilgang på tog!Godt å slippe å knøle med egenhendig fremkomst når føret ikke er noe særlig.
Ha en fin søndag!
Æsj, så leit at du har blitt så dårlig.Heisann
Her går det trått, Nasse med masse feber i går kveld og i natt. Jeg har blitt dårligere, tror det er bihulene, det renner verk ut av begge øynene mine. Vi har vært på legevakten, han så at Nasse begynner å bli bedre, og har fått en mild ørebetennelse, vi har fått en venteresept på antibiotika for å se det litt an. Men hun må nok bli hjemme fra barnehagen i morgen også. Selv er jeg spent på om de lar meg få ks i morgen, formen kan jo selvsagt bli bedre, får håpe på det beste. Hoster en del, og det er ikke godt med sår i magen *grøss*
Høres ut som en grei morgen hos dere!Hei hei
Her er det full fres!jeg sto opp med Liana 7:30 idag, og Emira kom tuslende ut fra rommet i 8tiden
etter frokost fikk jeg badet snuppene og nå bare surrer de rundt
måtte legge Leoh på rommet for at han skulle få sove.. er for mye bråk her i stua
her blåser det veldig, så blir ikke noen tur ut idag! Lurer på om jeg har nok ting for å bake et eller annet, men aner ikke hva det skulle vært
haha..
Ha en fin dag dere![]()
Heisann