God søndag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det ble sent for meg i går og trått med lang biltur så sent på kvelden. Jeg var ikke hjemme før 01 :(
Blir jobb på samme sted i kveld og jeg tror jeg helst tar tog da altså :)
Rolig dag hjemme på oss frem til da:)

Surfer mobilt!

Hallo :)

Snuppa er i bedre form idag, så lurer på om vi skal våge oss en tur ut idag altså!

Ellers lite på tapetet, skal bake grytebrød til i morgen og steke kalkunfilet til middag ;)

Kanskje vi tar oss en tur på museet, er slangeutstilling der :p

Det ble sent for meg i går og trått med lang biltur så sent på kvelden. Jeg var ikke hjemme før 01 :(

Surfer mobilt!
Misunner deg som har tilgang på tog!:) Godt å slippe å knøle med egenhendig fremkomst når føret ikke er noe særlig.
Ha en fin søndag!

Hallo :)

Snuppa er i bedre form idag, så lurer på om vi skal våge oss en tur ut idag altså!

Ellers lite på tapetet, skal bake grytebrød til i morgen og steke kalkunfilet til middag ;)

Kanskje vi tar oss en tur på museet, er slangeutstilling der :p
Mmm..Herlige retter du skal ordne med i dag!:) Jeg har kjøpt 2kg fersk skrei på Rema og lurer på hva jeg skal gjøre med den (skjære den opp i stykker eller lage fiskekake). Forslag? :)

Så godt at formen til Hermine er bedre.:)
Ha en fin dag!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen.
Jeg fikk sove til 10 i dag, mens vesla og pappaen stod opp 07.30. Tenker å lage sn smoothie av banan, mango, kiwi og yoghurt til frokost/lunsj, og så skal vel snuppa vår snart dubbe.

I dag skal vi ta oss en god tur ut. Det lille av snø vi har holder på å smelte, så vi må benytte oss av muligheten til å ake mens vi kan . ;)

Mmm..Herlige retter du skal ordne med i dag!:) Jeg har kjøpt 2kg fersk skrei på Rema og lurer på hva jeg skal gjøre med den (skjære den opp i stykker eller lage fiskekake). Forslag? :)

Så godt at formen til Hermine er bedre.:)
Ha en fin dag!!

Vi hadde pannestekt skreifilet, rulla i mel, med bacon, gulrot, potet og hvitsaus i forrige uke. Anbefales!!! Jeg skulle lage fiskekaker av de resterende 1.5kg men to dager etterpå når jeg tok fileten ut av kjøleskapet lukta den surt :eek: Så måtte kaste den :( Så det er virkelig ferskvare man må bearbeide umiddelbart ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen.
Jeg fikk sove til 10 i dag, mens vesla og pappaen stod opp 07.30. Tenker å lage sn smoothie av banan, mango, kiwi og yoghurt til frokost/lunsj, og så skal vel snuppa vår snart dubbe.

I dag skal vi ta oss en god tur ut. Det lille av snø vi har holder på å smelte, så vi må benytte oss av muligheten til å ake mens vi kan . ;)

Mmm, "moothe" er populært her også! :D

Surfer mobilt!
God vakt! Lurt å ta toget, så kan du hvile litt på reisen også ;)

Vi hadde pannestekt skreifilet, rulla i mel, med bacon, gulrot, potet og hvitsaus i forrige uke. Anbefales!!! Jeg skulle lage fiskekaker av de resterende 1.5kg men to dager etterpå når jeg tok fileten ut av kjøleskapet lukta den surt :eek: Så måtte kaste den :( Så det er virkelig ferskvare man må bearbeide umiddelbart ;)

Jeg så et eller annet sted at bacon var anbefalt tilbehør til skreien, så det var derfor jeg lurte på å bare skjære den i stykker og kunne bruke den til porsjonsmiddager. Altså..den fisken er jo fersk, men vakuumpakka, så den er vel likevel ikke så fersk som dere får den! :) Vanskelig å finne fersk fisk til en grei penge her i området synes jeg..:(

Fru H: uff så slitsomt å måtte kjøre hjem så seint etter jobb! Greit å ta tog da ja ;)

Marian87: så bra Hermine er bedre :D også så flink du er til å bake så ofte :D

Lilla-87: god aketur:P hehe deilig å få sovet lenge :) begynner å smelte her å, med 5+ og masse vind!:eek:

Hei hei :)

Her er det full fres!:P jeg sto opp med Liana 7:30 idag, og Emira kom tuslende ut fra rommet i 8tiden :) etter frokost fikk jeg badet snuppene og nå bare surrer de rundt :P måtte legge Leoh på rommet for at han skulle få sove.. er for mye bråk her i stua:P her blåser det veldig, så blir ikke noen tur ut idag! Lurer på om jeg har nok ting for å bake et eller annet, men aner ikke hva det skulle vært :P haha..

Ha en fin dag dere;)

Heisann

Her går det trått, Nasse med masse feber i går kveld og i natt. Jeg har blitt dårligere, tror det er bihulene, det renner verk ut av begge øynene mine. Vi har vært på legevakten, han så at Nasse begynner å bli bedre, og har fått en mild ørebetennelse, vi har fått en venteresept på antibiotika for å se det litt an. Men hun må nok bli hjemme fra barnehagen i morgen også. Selv er jeg spent på om de lar meg få ks i morgen, formen kan jo selvsagt bli bedre, får håpe på det beste. Hoster en del, og det er ikke godt med sår i magen *grøss*

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Heisann

Her går det trått, Nasse med masse feber i går kveld og i natt. Jeg har blitt dårligere, tror det er bihulene, det renner verk ut av begge øynene mine. Vi har vært på legevakten, han så at Nasse begynner å bli bedre, og har fått en mild ørebetennelse, vi har fått en venteresept på antibiotika for å se det litt an. Men hun må nok bli hjemme fra barnehagen i morgen også. Selv er jeg spent på om de lar meg få ks i morgen, formen kan jo selvsagt bli bedre, får håpe på det beste. Hoster en del, og det er ikke godt med sår i magen *grøss*

Uff kjedelig at dere er dårlige begge to :( blir spennende å høre hvordan det blir med deg i morgen da!

Surfer mobilt!

God vakt! Lurt å ta toget, så kan du hvile litt på reisen også ;)

Ja det bli definitivt tog i dag. Og jeg som hadde frihelg :-p
Men det er den "gamle" jobben min da, og det er lenge siden sist og veldig hyggelig, selvom vedkommende er syk og derfor oppholder seg på nabobyens sykehus.

Surfer mobilt!

Her er det full fres!:P jeg sto opp med Liana 7:30 idag, og Emira kom tuslende ut fra rommet i 8tiden :) etter frokost fikk jeg badet snuppene og nå bare surrer de rundt :P måtte legge Leoh på rommet for at han skulle få sove.. er for mye bråk her i stua:P her blåser det veldig, så blir ikke noen tur ut idag! Lurer på om jeg har nok ting for å bake et eller annet, men aner ikke hva det skulle vært :P haha..

Ha en fin dag dere;)
Blåser mye her og. Vi prøvde nettopp en tur med pulk og ski, men Lillebror nekter plent å sitte oppi :(

Surfer mobilt!

Misunner deg som har tilgang på tog!:) Godt å slippe å knøle med egenhendig fremkomst når føret ikke er noe særlig.
Ha en fin søndag!
Ja det var synd jeg ikke tenkte på det og tok tog i går kveld, for den bilen som stod der (som mamma kom med da hun avløste meg på nattevakt) kunne fint stått til hun skulle hjem i dag. Men men :) jeg kom meg helskinnet hjem!

Surfer mobilt!

Heisann

Æsj, så leit at du har blitt så dårlig.:( Blir ikke noen kosekveld på deg og mannen da, regner jeg med? Håper at du blir fort frisk og at du slipper ks-utsettelse, men om formen skranter så er det kanskje like greit å få det utsatt noen dager? Greit å slippe å være i ekstra dårlig form i etterkant av inngrepet.
Stakkars nasse.. Det er ikke så greit å være liten og syk. Håper hun også blir fort frisk - enten av seg selv eller med antibiotikaen. Fint å ha en resept liggende i tilfelle da.
Masse god bedring til dere begge to!♡

Ha en fin dag dere;)
Høres ut som en grei morgen hos dere!:) Koselig å kunne bake noe og kose seg litt ekstra inne, dersom man ikke kan ta seg en tur ut.
Lurer på å be mannen om å kjøpe med seg surmelk fra byen og lage sveler jeg. Hm! Kanskje det ja!:)
Ha en fin søndag!!

Heisann

Huff ikke så bra nyheter dette :( håper virkelig dere begge blir bedre! Tenk, kansje imårra blir du tobarnsmor :D kjenner jeg er spent selv :P god bedring til dere begge!

[quote="Lilla-87, post: 17126461, member: 654]Æsj, så leit at du har blitt så dårlig.:( Blir ikke noen kosekveld på deg og mannen da, regner jeg med? Håper at du blir fort frisk og at du slipper ks-utsettelse, men om formen skranter så er det kanskje like greit å få det utsatt noen dager? Greit å slippe å være i ekstra dårlig form i etterkant av inngrepet.
Stakkars nasse.. Det er ikke så greit å være liten og syk. Håper hun også blir fort frisk - enten av seg selv eller med antibiotikaen. Fint å ha en resept liggende i tilfelle da.
Masse god bedring til dere begge to!♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app[/quote]
Nei, det kan se mørkt ut for det gitt:-( Hun virker i bedre form, så håper på ei god natt for alle.
Håper inderlig formen min også kommer seg såpass til i morgen, vi får se hva de sier.

Back
Topp