God søndag!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hvordan har dere hatt det i helgen damer?:)

Selv har jeg vært på hytta og tatt en tur til Rukjan for å ta krossobanen:)

Gratulerer til alle nye og gravide :D

hvordan var det hos legen på fredag ? Sagt det til dine foreldre ?;)

Har hatt en veldig bra helg :) Igår koste vi oss på big horn steak house med middag, og i dag har jeg surfet mye på babisting og blitt helt forelska i diverse babyvogner og dill jeg vil ha:P

Har hatt en veldig fin helg på hytten jeg også! :) Sitter i bilen på vei hjem nå. Ikke så lenge igjen!

Må spøre jeg også. Hvordan gikk det på fredag, og har du fortalt til foreldrene? :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

hvordan var det hos legen på fredag ? Sagt det til dine foreldre ?;)
Det gikk bra hos legen jeg ble sykemeldt en mnd til og forhåpentligvis kan jeg begynne å jobbe igjen da :) jeg valgte å vente med å høre hjerte itilfelle jeg var kortere på vei :) også var ike mannen med så jeg ønsket at vi skulle høre det for første gang sammen :) mamma og pappa + lillebror har fått den store nyheten og det ble gleder tårer fra de kommende besteforeldrene:D de fikk en jobbsøknad ang kommende barnebarn som skal rammes inn etter uke 12 og henges opp på skryte veggen på hytta :D

Så koselig :D

Har hatt en veldig fin helg på hytten jeg også! :) Sitter i bilen på vei hjem nå. Ikke så lenge igjen!

Må spøre jeg også. Hvordan gikk det på fredag, og har du fortalt til foreldrene? :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi se lenger med eller oppxD

Back
Topp