God Søndag :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
God søndag alle sammen :)
Hva bringer dagen deres ?

Vi har ingen planer ennda, mannen sover og vi andre sitter og spiser frokost :)

Lurte litt på om eg skulle ta dem med over fjorden og dratt på Mc Donalds i dag, aner ikkje hva vi skal ha til middag.....

Hvordan er været hos deg i dag?

Just nå er det overskyet,med små glimt av sola i ny og ne. Håper den kommer helt gjennom :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Vi sitter foreløpig bare i sofaen og sløver foran en film supersnuppa hadde så lyst til å se. Når den er ferdig skal vi ut på lekeplassen, det ser ut for at været blir ganske greit i dag, og da må vi ut! Jeg vet heller ikke hva vi skal ha til middag i dag, jeg gikk på butikken i går, men glemte helt av å kjøpe noe til middag. Til mitt forsvar hadde jeg null matlyst da jeg handlet, jeg hadde vondt i kroppen, begynte å bli svimmel, og ville bare komme meg hjem fortest mulig. Vi får vel heller bare finne noe i fryseren. Men aller først skal jeg ordne meg en kopp te og sette meg på altanen og nyte den og sola :)

Oslo byr på strålende sol og blå himmel i dag! Starta med kokt egg til frokost, og så har vi sittet på balkongen med kaffekoppen til nå. Nydelig t-skjortetemperatur i solveggen i dag, endelig :-)

Ellers skal vi gjøre bilen klar for salg, for vi har kjøpt ny (brukt) som vi får fra forhandler seinest fredag. Litt kjedelig, men må jo bli kvitt den, og da må den se freshest mulig ut ;-) Og gleder meg til å få den nye!

Og ja, ellers, nyte sola så mye som mulig :-)

McDonalds hørtes digg ut,spør du meg ;-) Jeg er vanligvis ikke så glad i den maten, men nå som gravid er jeg jammen hypp på junk stadig vekk ;-)

Sitter nå her foran pc'n med kaffikoppen. :)
Har ingen store planer i dag.
Skal hente gullet på besøk noen timer.
Været er sikkert ok, det regner hvertfall ikke, men kan nok se langt etter sola også.
Burde vel fått meg til å gå en liten tur både for kropp og sjel og ikke minst bekkenet........

Her er det sol og 24 grader.

Jeg sitter inne og leser - og det skal jeg gjøre ut dagen.
Nettopp hatt meg en kokvarm dusj for å roe meg litt ned.
Så nå skal jeg innta en is mens jeg leser :)

No e det lunsj her i huset. Vi er ferdig med å rydde kjelleren, begynt på 3 maskin med klesvask og akkurat ferdig å rydde kjøkkenet. No gjenstår stuene( heldigvis ikke så mye der) så badetrommet og soverommene... Herlig med fri søndag :p lille gutten er veldig flink å hjelpe. Ska på tur med hundene innimellom også ;)

Vi har hatt en slapp søndag. Vasket litt. Mannen har skrudd opp kommoden til lillegutt i dag, så når kan jeg vaske babyklær snart :D

Back
Topp