God søndag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva gjør dere i dag?
Gutta (Teodor og fetteren) koser seg masse i dag. Begge hoster endel, så vi har vært inne hele dagen. De har lekt med plastelina og biler og sitter nå og titter i bøker oppe på rommet!
Snart skal vi på middag til mine foreldre og så blir det rolig kveld etter det tenker jeg =) 
God søndag til alle!

Her har det vært strålende vær, og vi tok begge jentene i vognene sine og gikk en tur på ca. 4,5 km hver vei inn til ei sportsstue i skogen. Det var mange ute og gikk på ski, så mange at da vi kom fram, måtte vi stå i kø bare for å komme inn i sportsstua. Deilig tur, men vel mange mennesker. Det var helt tjokka fullt..! Fint å se at så mange er ute og beveger seg, da. :) NÅ skal jeg og Alma en tur bare rett utenfor her og prøve skiene hennes litt. 

God søndag !!! Her har vi vært ute i all snøen og akt, veldig stas for gutta. Så har det som vanlig blitt litt rydding og husarbeid på oss voksne, ikke fult så stas :/ nå snart middag før dusj på gutta.

hei og god søndag :)

idag har vi i grunn ikke gjort så mye. har bare rydda litt i heimen og vaska klær. Eldste har vært i barndåp til lillebroren til ei venninne av ho, og eldste gutten har vært på sin første overnatting i natt og er faktisk ikke enda kommet hjem. 
Mamma og stefaren min kom innom her i stad. lenge siden de har sett barna. Så da har vi vpist litt is og resten av julekakene og drukket kaffe. Nå ser Linus og Viljar på kaptein sabeltann mens Viljar får kveldsgrøt av pappaen sin. 

hei og god søndag :)

idag har vi i grunn ikke gjort så mye. har bare rydda litt i heimen og vaska klær. Eldste har vært i barndåp til lillebroren til ei venninne av ho, og eldste gutten har vært på sin første overnatting i natt og er faktisk ikke enda kommet hjem. 
Mamma og stefaren min kom innom her i stad. lenge siden de har sett barna. Så da har vi vpist litt is og resten av julekakene og drukket kaffe. Nå ser Linus og Viljar på kaptein sabeltann mens Viljar får kveldsgrøt av pappaen sin. 

plan var å ta en liten tur ut idag for pga isete veier har det vært mye innedager i det siste. Selv i barnehagen har de ikke sett på det som forsvarlig å være ute. Men så kom vi på at dressen til Viljar henger i barnehagen så da ble det innedag. 

Her har det også vært fantastisk vær, både i dag og i går. Strålende sol, og et tynt lag snø så vi kan ake. I formiddag var vi i akebakken, på lekeplassen, og matet endene i dammen. Etter på dro vi hjem, og bakte rundstykker til farfar som kom på besøk i ettermiddag.

Ungene storkoste seg med besøk, men klarte ikke å roe seg ned til kvelden. Det endte med at vi kastet ut farfar kl 21.30, og nå sover de heldigvis søtt begge to. Får dere roet barna når dere har besøk? Det er så sjelden vi har noen her midt i leggingen. Som oftest går slekten hjem før ungene skal sove, og vennene våre kommer etter at de har sovnet.

T kan være litt vanskelig å roe hvis vi har besøk sent, men stort sett går det greit =) 
Han er så trøtt på kvelden, så ha roer seg fort gjennom kveldsstell og lesing!

Back
Topp