God Søndag:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hva skal dere tilbringe denne dagen med?
Her er det skådd og regn,kjedeligt Og mannen er reist til moi for å hente en garasje port.
Så vi for se hav vi finner på.
Veninna mi/søstra til gubben,sinn minste gutt på 10 mnd har overnattet her i natt. Like spennande hver gang for han er en puppegutt,og våkner om natta for å få melk. Har vore oppe med han en gang i natt og det var 03.30,ville ikkje ha flaska med en gang,men tok den til slutt. Så såv han til 8.30.
Nå har eg lagt han igjen men ser ikkje ut som han er villig til å såve noe serligt.

Denne dagen skal brukes til å lage en skikkelig god middag... Og vaske huset ;) Søndag er vår vaskedag... Også nyte kvelden foran tv'n ;)

Vi har besøk av svigerfar og to jenter på 4 og 7 år. Er ikke veldig fint vær ute men tenkte å finne en plass de kunne bade litt i strandkanten :) Utenom det krysser jeg fingrer for at jeg får sove litt og slappet av før en ny uke begynner i morgen. Kjenner jeg enda blir fort trøtt om dagen. I går var vi å gikk tur i flere timer, etter det lå jeg som en slakt hele ettermiddagen, fikk ikke med meg noe. Håper det går noe bra på tv i kveld, det hadde vært gull verdt! :D

God ettermiddag!:) Her har vi vasket,ryddet og tørket støv i hele huset, så nå ligger jeg henslengt på sofaen. Snuppa sover fortsatt, tenkte å la hun sove til hun våkner i dag. Etterpå skal vi til mimmi og beppa og onkel Marius, og spise middag. Deilig å ikke lage selv!:) Sambo jobber, så han kommer ikke hjem før i kveld. Da skal vi glane på tven!;) Håper det går en bra film eller noe. Søndager pleier å være kose kvelden vår;)

Back
Topp