God søndag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Har alle en fin søndag?
Gubben kom plutselig hjem i går, jobben de skulle utføre ble fort ferdig så da ble ikke oppholdet så langvarig [:)]
Så vi har kost oss alle tre i dag, gått til byen og spist på Dolly, leid film og kjøpt snop!
Teodor leide seg pelle politibil, så det ser vi på nå [:D]
I morgen skal vi reise og kjøpe løpesykkel til T, det blir stas!

Hørtes ut som en flott søndag [:)]- så gøy med løpesykkel da, slik balansesykkel?

Utrolig fin gårsdag her i det nydelige været, var i byen og koste oss, frøkna syns det er utrolig stas å gå i gågata! Ble is og nye joggesko - (kjekt å ha med farmor).

I dag har jeg endelig fått sovet noen timer ekstra. tung i hodet. Gubben maler litt på kjøkkenet, mistenker det er lukta som er årsaken selv om han sier malinga er uskyldig. blir fint med litt forandring da!

Hatt besøk av svigers - frøkna skal sove der ei natt til helga[:)]

T og jeg ruslA/trilla også i byen i går :)
Deilig!!!
Balansesykkel ja, de har en helt grei en på Biltema som vi tenkte å se på.

Phu! Nå har jeg testet zumba'en litt mer, og det er skikkelig moro
Har satt opp tre dager med trening til uken, 20 minutter hver gang.
Må starte litt rolig [8D]
Nå er det dusjing så film og snop etterpå [:D]

Så den biltema har i katalogen  - så jo veldig grei ut! [:)]
Mathilde skal teste ut en felles bekjent sin balansesykkel - så får vi se om hun syns det er gøy[8D]

Kjempebra med 20 min x 3 dager da!!

Huff, det hørtes utrolig vondt ut...!
Jobber du med de smertene eller? Er det ingenting som kan gjøres for at det skal bli bedre?
[:o]

ORIGINAL: Tuttelure

Så den biltema har i katalogen  - så jo veldig grei ut! [:)]
Mathilde skal teste ut en felles bekjent sin balansesykkel - så får vi se om hun syns det er gøy[8D]

Kjempebra med 20 min x 3 dager da!!

Teodor fikser ikke trehjulssykkelen helt, for han klarer ikke å bruke pedalene og når han skal sparke kræsjer bena hele tiden i sykkelen, og han blir så frustrert. Håper han liker den andre bedre :)

Det høres slitsomt ut, kan vel ikke akkurat bli bedre av så mye/tung jobbing heller...?
Håper virkelig du får hjelp da, på en eller annen måte!

Hei hei[:)]

Vi har hatt koselig besøk av en annen 2-åring med mamman sin i dag.[:)] Ellers henter de hageavfall her i morgen, så vi har panikkryddet i hagen. Hagen vår er katastrofeområde, så mannen min er ute og rydder ennå.[8D]

Fru H: Så flott at mannen din er kommet hjem igjen![:)] Løpesykkel hørtes da veldig skummelt ut? Hvordan bruker de den?

Prinsesse Jasmin: Stor klem. Det hørtes ille ut.[&o] Kan jeg spørre om det var veldig klaustrofobisk å ta mr av bekkenet? Ser ut som om jeg også må ta mr...

Løpesykkel/balansesykkel er en vanlig tohjulssykkel, men uten pedaler, slik at de sparker istedet for å bruke pedaler [:D]

ORIGINAL: Fru H

Løpesykkel/balansesykkel er en vanlig tohjulssykkel, men uten pedaler, slik at de sparker istedet for å bruke pedaler [:D]

[:o] Har Teodor veldig god balanse? Felix kan få en slik til konfirmasjonen eller noe.[X(] Inntil da får han klare seg med trehjulssykkel.[8D] Seriøst, gutten min skader seg jevnlig på trehjulssykkelen, tør ikke tenke på hva han vilel gjort med en tohjulssykkel.

Han har aldri prøvd før så jeg vet ikke.. Mulig det ikke er så lurt, hehe.

ORIGINAL: Prinsesse Jasmin

ORIGINAL: Sukkertopp

Vi har hatt koselig besøk av en annen 2-åring med mamman sin i dag.[:)] Ellers henter de hageavfall her i morgen, så vi har panikkryddet i hagen. Hagen vår er katastrofeområde, så mannen min er ute og rydder ennå.[8D]

Fru H: Så flott at mannen din er kommet hjem igjen![:)] Løpesykkel hørtes da veldig skummelt ut? Hvordan bruker de den?

Prinsesse Jasmin: Stor klem. Det hørtes ille ut.[&o] Kan jeg spørre om det var veldig klaustrofobisk å ta mr av bekkenet? Ser ut som om jeg også må ta mr...

om du får klaus spørs på hvordan man sjøl er, bekken er ikke noe spess, blir kjørt inn i maskina så langt at hode og overkropp er ute på andre siden igjen, jeg sovner i sånne situasjoner jeg [8D]

kosa meg godt og sovna nesten når jeg tok MR av nakke og skuldre for noen år siden også, og da får man en gittermaske over ansiktet, blir kjørt inn i maskina, og bedt om å ikke puste tungt engang i noen sekunder av gangen i x antall runder når de tar bildene.
jeg kjefta tilslutt på han som tok bildene og sa at han fikk slutte å mase med det om at jeg ikke skulle bevege meg, for jeg ville sove.....[8|][8D]

så jeg veit ikke om jeg er den rette til å spørre hvis du har tendensene, men bekken mener jeg skal gå greit

Uff, jeg takler det nok veldig mye dårligere. Jeg fikk panikkangst en gang jeg måtte ta en slags rtg av hodet. Får fremdeles lyst til å hyperventilere når jeg tenker på det, og det er nesten 20 år siden.[&:]

Vi kjøpte sykkel, men det trengs nok litt tilvenning. Han har veldig lyst til å sykle, men får ikke heeeeelt til..
Men han ville gjerne trille den til bhg i dag [8D]

om du får klaus spørs på hvordan man sjøl er, bekken er ikke noe spess, blir kjørt inn i maskina så langt at hode og overkropp er ute på andre siden igjen, jeg sovner i sånne situasjoner jeg [8D]

kosa meg godt og sovna nesten når jeg tok MR av nakke og skuldre for noen år siden også, og da får man en gittermaske over ansiktet, blir kjørt inn i maskina, og bedt om å ikke puste tungt engang i noen sekunder av gangen i x antall runder når de tar bildene.
jeg kjefta tilslutt på han som tok bildene og sa at han fikk slutte å mase med det om at jeg ikke skulle bevege meg, for jeg ville sove.....[8|][8D]

så jeg veit ikke om jeg er den rette til å spørre hvis du har tendensene, men bekken mener jeg skal gå greit

Uff, jeg takler det nok veldig mye dårligere. Jeg fikk panikkangst en gang jeg måtte ta en slags rtg av hodet. Får fremdeles lyst til å hyperventilere når jeg tenker på det, og det er nesten 20 år siden.[&:]

kan aldri tenke meg du får panikk av dette Sukkertopp, som jeg sa så blir du kjørt helt igjennom så hode og overkropp er fri igjen.....bare å tenke på det som en liten "hvilepause" midt på dagen [8D]

Takk, jeg skal prøve å finne motet jeg trenger.[:)]

ORIGINAL: Fru H

Vi kjøpte sykkel, men det trengs nok litt tilvenning. Han har veldig lyst til å sykle, men får ikke heeeeelt til..
Men han ville gjerne trille den til bhg i dag [8D]

Du må legge ut bilde.[:)]

Hvis Teodor fremdeles er uskadd om en 5-6 år, så skal jeg vurdere om Felix også skal få.[8D]

Hm.. Er det mer skummelt med slik sykkel enn jeg tror?
Han har ikke så veldig mye mer sjans til å velte med denne enn trehjulssykkelen egentlig. Har alltid ett eller begge bena nedi bakken [:)]

Hehe, det er helt sikkert ikke skummelt, det er bare jeg som gjerne skulle pakket ham helt inn.

Back
Topp