God søndag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva er søndagsplanene deres da?
T og jeg har hatt en rolig morgen og nå har far i huset også stått opp [:D]
Vi skall ut en tur tenkte vi, vente til etter soving tror jeg jeg, vi var tidlig oppe i dag..
Senere skal vi kjøre gubben til toget, han skal bort hele uken.
håper alle får en fin søndag [:D]

[:)][:)]Good søndag,

Mathilde og jeg er hos foreldrene mine, vært her siden fredag. Koselig. I går gikk vi på ski, mamma dro pulk med Mathilde, hun koste seg, og sovna. Uaktuelt å ha på skia- vi prøvde men hun stritter noe voldsomt i mot.

I dag har vi vært ute å gått en tur - herlig vær!!
Nå skal vi straks spise marinert kalkunbryst! Gleder meg!! [:)] det er sååå godt!
Drar hjematover i kveld, jeg skal egentlig på nattevakt, men blir hjemme pga formen, så det blir mer sykmelding ser jeg for meg når jeg snakker meg lege i morra.. Godt det er forbigående tilstand! [:)]

Mathilde har ikke fått mange kuler enda, men falt på ett eller anna vis ned fra sofaen i stad, og slo på seg ne kul som kom på null-komme-niks[:-] Godt Det går over fort heldigvis.

Herlig med skitur da!
Vi har så lyst til å ta T i pulken og komme oss på hytta snart. Men er så mye jobbing og reising på mannen, så det blir nok noen uker til.'Håper formen din blir bedre snart da [:)]

Vi hadde barnevakt over natten, og da vi hentet Amelia hos foreldrene mine tok hele familien en tur til ett vann i nærheten og tente bål og kosa oss [:D]

Deilig vær her med sol og -1 ute [:D]

Viktig å utnytte seg av sånne dager [:)]

Så herlig med mildvær!
Jeg er så glad for at det blir lysere og lysere nå, selvom vi koser oss med snø [:D]

ORIGINAL: Fru H

Så herlig med mildvær!
Jeg er så glad for at det blir lysere og lysere nå, selvom vi koser oss med snø [:D]

Ja, jeg vil ikke bli kvitt snøen enda [:)]

Kan godt være et par minus og sol og fortsatt snø hver dag for min del [:D]

Om snøen går, så skal vi på fjellet i slutten av mars og får med oss litt da også [:)]

Påsken er så sen i år at hytta til svigerfam antakeligvis står tom. Jeg håper snøen på fjellet holder såpass at det er verdt å ta turen, så har vi hytta helt for oss selv! [8D]

Deilig med hyttetur i påska da[:)]

Det er herlig at det går mot vår og lysere tider!!! rundt 0 i helga og idag vindstille og sol!!! Herlig!!

Back
Topp