God søndag!

Rappo

Forumet er livet
Hva er planene for i dag da? Her har vi hatt snuppa på overnatting. Jeg reiser straks for å hente henne. Og så er det middag hos svigers. Bare kos og slapp av dag. Bare ei uke av mine 7-8 uker ferie igjen nå[8D] Synd på meg eller?? Ha en flott dag jenter![:)]

heyhey
her har vi barnevakt til i morgen
ska til foreldra mine nå snart og spise midag så ska kidsa være der til i morgen[;)]og i kveld ja da ska vi på stadion og se Brann knuse Molde [;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Vi skal kun slappe av, kanskje ta oss en søndagstur til en eller annen destinasjon [;)]

I morgen er det barnehagestart igjen for de to yngste barna, kan tro jeg gleder meg [8D] Slappe av litt før skolestart [:D]

Kos deg hos svigers [:D]

her har vi vært barnevakt for ei lita jente på 3 mnd :) så hun er her ennå, kjempe kjekt :)

senere blir det middag hos mor :) mmmmmm

I dag skal vi bare slappe av etter en lang helg med bursdagsfeiring for minste gutten [:D] så i dag skal vi lage oss en god middag, med koteletter,poteter, surkål, saus og erterstuing [:)]

Våkna opp med stiv nakke!! Klarer nesten ikke å snu på hodet uten at det gjør vondt, eller bøye hodet. Så jeg tror jeg må frem med varmeflaska, og så en tur til fysio i morgen. Hvis jeg får time......ikke noe godt å ha det sånn altså...[&o]

idag har vi bare chilla[:D]
Emma sover nå og skal straks vekke henne, så skal vi ut å spise med tanten hennes. før jeg skal på jobb kl 5.
i morra er det barnehage, blir så alt for deilig[8D]
ellers ingen planer, bare slappe av og kose meg etter jobb.. bare 4 netter til E kommer hjem fra nordsjøen[:D][:D] jeei[8D]

Soe lenge i dag har vi gjort, også nettopp komt hjem fra god middag hos min søster[:)]

Vesla er akkurat lagt, så meg og sambo har funner frem wii-etter gammelt[:)] Senere i vkeld får vi nok besøk av eit vennepar, og skal lage pizza og se film[;)]

Så rettere sagt-skikkelig søndags modus på oss i dag[:D]

Har tatt det veldig rolig i dag. hadde planer om å få ryddet litt her, men ble med tanken.
spist fiskeboller og spilt the sims3 [8D]

Back
Topp